Session 10 vs. Stinky z systemem D.O.P.E
Session 10 vs. Stinky z systemem D.O.P.E
Siema. Ma m pytanie do ludzi znających się dobrze na systemach zawieszenai i ich pracy. Spieram sie z kolegą o to która rama lepiej pracuje(jak w temacie). Ja jestem za trekiem. Tylko teraz pytanie, czy przy hamowaniu Trek gorzej pracuje jak stinky z dope? Czy może konstrukcja zawiech w treku niwluje to zjawisko? I jeszcze jedno pytanie, czy w jednozawiasowcach przy hamowaniu utwardza sie cały skok czy tylko część?
SIEMA MELON!
taaak, utwardza się między 3 a 6tym centymetrem skokujeżykBDG pisze:czy w jednozawiasowcach przy hamowaniu utwardza sie cały skok czy tylko część

nie widzę sensu w tym temacie, niech kolega kupi jedną ramę, Ty drugą i je porównajcie

edit: która rama "lepiej" pracuje to pojęcie raczej względne...
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
jeżykBDG session 10 z zalozenia jest do Dh natomiast stinky z zalozenia jest glownie do Fr wiec trudno tutaj dyskutowac na temat ktora rama lepiej pracuje gdyz obie sa do innej dyscypliny sportu. System D.O.P.E niweluje zjawisko blokowania sie zawieszenia podczas hamowania ktorej wystepuje na CALYM skoku a nie tylko na jego fragmencie.
Demo 8 2010 BoXXer Race
mrutbdg i takie rozwiazanie jest głupie bo jak ci sie nie ugnie przy hamowaniu wcale tył to ugnie ci sie przód i powali geometrie. Dlatego w ramach dh takich rozwiazan sie chetnie niestosuje i "antisquat" jest raczej czesciowy.
A co do hamowania to trek nie jest czyms w rodzaju "split pivota" dw? Czyt. Nie utwardza sie tak bardzo przy hamowaniu?
A co do hamowania to trek nie jest czyms w rodzaju "split pivota" dw? Czyt. Nie utwardza sie tak bardzo przy hamowaniu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości