Odwieczny problem totem czy rc3
Odwieczny problem totem czy rc3
Też zastanawiam się między totemem a 66 rc3, ale przestraszylem się bo ludziom psują się tłumiki mission control w totemach.. Tutaj przykład, czytajcie komentarze pod spodem:
http://www.pinkbike.com/photo/3819871/
A tutaj fota uszkodzenia:
http://www.pinkbike.com/photo/3798440/
http://www.pinkbike.com/photo/3819871/
A tutaj fota uszkodzenia:
http://www.pinkbike.com/photo/3798440/
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Fallout oto masz co o tym pisze marzocchi:
"I feel a little movement between the legs and the sleeves!
We have improved the best free ride and downhill forks. With 2008 models, Marzocchi has wanted to make perfect what seemed the best product available on the market: 888 and 66! The collaboration with top riders worldwide has allowed us to increase the performance of the hydraulic cartridge and the progression curve during compression and rebound. The notorious smoothness of the bomber models has been exceeded by the use of new bushings and seals which are able to offer a friction factor inferior to 30% and constant performances through time. When the bike is still the feeling is that of a little movement between the legs and the sleeves. This is an absolutely necessary space in order to always keep the sliding elements lubricated and no more perceivable during the usage. In fact the oil, once in pression, will take up the space between the bushings and the legs offering that incomparable feeling of movement which has rendered our forks the most appreciated ones by riders all over the world.
Butter right out of the box even in 2008!"
Milej zabawy
"I feel a little movement between the legs and the sleeves!
We have improved the best free ride and downhill forks. With 2008 models, Marzocchi has wanted to make perfect what seemed the best product available on the market: 888 and 66! The collaboration with top riders worldwide has allowed us to increase the performance of the hydraulic cartridge and the progression curve during compression and rebound. The notorious smoothness of the bomber models has been exceeded by the use of new bushings and seals which are able to offer a friction factor inferior to 30% and constant performances through time. When the bike is still the feeling is that of a little movement between the legs and the sleeves. This is an absolutely necessary space in order to always keep the sliding elements lubricated and no more perceivable during the usage. In fact the oil, once in pression, will take up the space between the bushings and the legs offering that incomparable feeling of movement which has rendered our forks the most appreciated ones by riders all over the world.
Butter right out of the box even in 2008!"
Milej zabawy
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Ja tam nie wiem,66 też się może popsuć tak samo jak Totem,chyba że faktycznie co drugi Totem pada ? Nie chce mi się szukać po sieci i prowadzić statystyk ale w sumie ciekaw jestem co częściej się psuje 66 czy Totem ?
blackdemon moim zdaniem nie po to się kupuje amora żeby go odsyłać na gwarancje hehe
blackdemon moim zdaniem nie po to się kupuje amora żeby go odsyłać na gwarancje hehe
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Moze jakas wadliwa seria wyszla. Nie mam pojecia. Z tego co tam widze to jakas mala czesc sie krzywi. Mysle, ze w razie czego mozna spokojnie dorobic ja u tokarza.Screamer pisze:Ale jakbym kupował to na pewno za granicą np. w crc, a nie uśmiecha mi się odsyłać tam na gwarancję.. Naprawdę ważna dla mnie jest bezawaryjność.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości