Rura sterowa problem 1,5 cala
Rura sterowa problem 1,5 cala
Witam. Mam pytanie ponieważ rozważam nad kupnem amortyzatora RS Totem ,ale jest on pod 1,5 cala a ja będę miał ramę pod 1.1/8 czy są może jakieś przejściówki???Czy istnieje możliwość wymiany rury sterowej???Jak tak to jakie to są koszta??
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 24.06.2006 11:22:40
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra/Wrocław
- Kontakt:
Można mieć redukcje z 1 i 1/8" na 1,5" ale nie na odwrót. Albo szukaj ramy z większą główką, albo amora w standardzie 1 i 1/8". A co do wymiany rury sterowej to wątpię aby było to możliwe (z drugiej strony na pewno się da (żyjemy w Polsce), ale stracisz na wytrzymałości...) i raczej nie będzie Ci się opłacać
gg: 701107
1. Za cholerę nie wejdzie, 1 1/8 to 1,125 czyli sterówka 1,5'' ma prawie taką średnicę jak główki od ramy.
2. Będą to koszta nowej sterówki, goleni górnych i półki, czy korony jak wolisz. Jednym słowem - koszta dość duże pewnie prawie takie same jak cena używanego amora ;D
2. Będą to koszta nowej sterówki, goleni górnych i półki, czy korony jak wolisz. Jednym słowem - koszta dość duże pewnie prawie takie same jak cena używanego amora ;D
[S]Dartmoor Two6Player + Pike!!!
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
LestatBiker Chłopak chciał napisać z 1.5" na 1 i 1/8" ale pewnie mu się pomieszało 
A samej sterówki nie da się wybić? Kolega jak kiedyś skrzywił sterówkę od jakiegoś manitou to wybił ją i kupił nową. Np. do 888 są na 100% wymienne sterówki ale to 2 półka więc nie wiem jak jest dokładnie.

A samej sterówki nie da się wybić? Kolega jak kiedyś skrzywił sterówkę od jakiegoś manitou to wybił ją i kupił nową. Np. do 888 są na 100% wymienne sterówki ale to 2 półka więc nie wiem jak jest dokładnie.
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
derek146 da się. Trzeba wytoczyć nową sterówkę. Problem jest tylko taki , że dolna szalka sterów opiera wtedy się nie na koronie tylko na sterówce. Rozwiązaniem jest dotoczenie szalki z na tyle szerokim kołnierzem ,żeby zaparła się o koronę.
Robiłem taki patent w Shermanie , kombinacji co niemiara i konieczny dobry tokarz. Wybicie i wbicie nowej sterówki napewno nie zwiększy wytrzymałosc półki. Nie wiem jak RS zapatruje się na wymiane sterówek , Marzcok teoretycznie wytrzymuje 3 takie operacje bez utraty trwałośći. Aha , ma mowy o waleniu młotkiem , wciska się na prasie.
Właściciel ww Shermana jezdzi w porywach "miejskie emduro" , przy ostrzejszej jezdzie raczej nie decydowałbym się na taką przeróbkę.
Robiłem taki patent w Shermanie , kombinacji co niemiara i konieczny dobry tokarz. Wybicie i wbicie nowej sterówki napewno nie zwiększy wytrzymałosc półki. Nie wiem jak RS zapatruje się na wymiane sterówek , Marzcok teoretycznie wytrzymuje 3 takie operacje bez utraty trwałośći. Aha , ma mowy o waleniu młotkiem , wciska się na prasie.
Właściciel ww Shermana jezdzi w porywach "miejskie emduro" , przy ostrzejszej jezdzie raczej nie decydowałbym się na taką przeróbkę.
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 21.02.2009 22:41:12
- Lokalizacja: sosnowiec
- Kontakt:
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 24.06.2006 11:22:40
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra/Wrocław
- Kontakt:
W roli ścisłości to chyba mało jasno się wyraziłem. Chodziło mi o redukcje na sterach o której sprecyzował psycho144. szymon102 nie pomieszało mi się tylko ja pisałem od strony amortyzatora: amortyzator 1 i 1/8" do główki 1,5". LestatBiker ale masz racje, mój błąd bo nie można redukować z mniejszej do większej jednostki (tak ogólnie)
gg: 701107
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości