Prototypy amortyzatorów Marzocchi 2010

Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Wszyscy sie śmieją, ale nikt nie odpowiedział gdzie produkowanie są boxxy jak nie na tajwanie. Tylko proszę o oficjalne źródło
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Rock Shox news!

SRAM will move all assembly of RockShox forks to Taiwan starting with 2004 model-year products. Among reasons for the move, SRAM cited an eroding U.S. customer base, deteriorating fork prices
Sam postanowiłem sprawdzić...
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Odswieze troche temat...

Mialem ostatnio stycznosc z niezlym dziwadlem marzocchi na 2010. Mianowicie model
55 RS, a wiec OEM montowany w rowerach... Musze powiedziec ze jestem w szoku do teraz. Jezdzilem chwile, uginalem chwile i w porownaniu do 55r 2009 - nie ma porownania :shock: Jest to chyba najnizszy model serii 55 lecz plynnosc ugiecia zniszczyla mnie doszczetnie!!! Porownywalem tego samego dnia ten widelec z foxem 32rl oraz 36vanR i musze przyznac ze 36vanR jeszcze ogarnia, o 32 sie lepiej nie wypowiadac (w sumie powietrze) i 55rs bije praca oba na glowe. Przy 32 to zrozumiale moze bo inna charakterystyka, ale przy 36 to juz zastanawia troszke :roll:
Nie wiem dokladnie co znaczy RS, a w szczegolnosci S :wink: lecz troszke sie zmienily moje poglady na marzocchi przez to doswiadczenie- chyba faktycznie bedzie na czym jezdzic w 2010.
http://www.endura.pl
Headbiker
Posty: 4
Rejestracja: 09.09.2009 17:43:41
Kontakt:

Post autor: Headbiker »

Zacne odżwieżenie tematu:) na stronie bB można znależć jedynie wagę tego 55 RS-2820g. Na innych stronach wygrzebałem, że siedzi w Stinky Six, ale budowy jakoś nie widać, a doszukałem się że ten 55 bardzo możliwe, że ma 140mm skoku, ale znając twoje doświadczenie zauważył byś odrazu wiec ten Twój co go ugniałes musiał mieć 160mm (zapewne?) I wiadomo że jest to konkretny OEM, bo wystepuje z skokiem raz 160 raz 140 (Kona 2009 Five-O) Może opatentowanie ulepszonej kąpieli olejowej przez tenneco i zapowiadany krok w tył co chodzi o całą kolekcje bomberów (czyli powrót do ich lepszych lat niz 2008 2009) będzie świetnym trafem:) Sam fakt, że można kupić amor z tytanową sprężyną i nie są to amory do stricte DH po 200mm a parktycznie kazdy amor z całej kolakcja ma taka możliwość- za co duży +
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Tak jak piszesz ten na ktorym chwile jezdzilem mial 160mm. Niestety jezdzilem po miescie tylko. Ten sam widel widzialem w nowym Giancie X2 2010... tez 160mm i tak samo pracowal - na sucho sprawdzalem.
Wazy... no coz, piorko nie jest, ale jak tak pracuje w terenie (mam nadzieje) i bedzie pracowal po roku, to wybaczcie mi ale nie obchodzi mnie ta waga - wole plywac po trasie swim swim swim :lol:
No nic zobaczymy jak bedzie
http://www.endura.pl
Headbiker
Posty: 4
Rejestracja: 09.09.2009 17:43:41
Kontakt:

Post autor: Headbiker »

Of course tam up to chodzi o reign X2 :) Wiesz co do wagi zawsze w serii 55 są jeszcze trzy amory z Ti springiem w tym Micro Ti 2230 g :) Wiec zawsze opcja zejścia z wagi jest:) Co do tego Oema to w lewej ladze jest tłumienie powrotu, a za naprężenie wstępne i reszte pracy odpowiada prawa laga tam jest "Coil preload with mechanical adjuster" czyli olejowe napręzenie wstepne z mechaniczną regulacja (tłumacząc dosłownie). W porównaniu tego Oema RS do zwykłej RV to tam sa dwa takie tłumiki w obu lagach i w lewej RV. Wideł ma wysokosc 548 :) to tak do uzpełnienia danych. ale wszsysko jest w necie wystarczy poszukać jak ktoś ciekaw i chętny :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości