Marzocchi Z1 Wedge 2004-warte uwagi?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 06.09.2009 20:21:17
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
niby dobra cena ale zauwaz ze to amor do al i ma 4 lata a ponadto nie wyglada zachecajaco wiec raczej sobie go daruj i lepiej poczekaj i dozbieraj kasy no niby ten storm ujdzie ale dowalisz 2-3 stowy i juz mozesz miec 66 ew 888 rv 170 i jakis dragstar, dangerous mike moze dirt street uzywki sa tanie chociaz to malo popularna rama ze wzgledu na wage, szukaj okazji tym bardziej ze rower chcesz na nastepny sezon 

-
- Posty: 20
- Rejestracja: 06.09.2009 20:21:17
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czyli ramy dragstary dangerous mike albo dirt street? Te 888 są dla mnie chyba trochę za dobre :S Ale jak znajdę jakąś okazję to napiszę tutaj , też piszcie jak coś fajnego znajdziecie
@edit
http://allegro.pl/item747669236_marzocchi_888_vf.html
dobre?
@edit
http://allegro.pl/item747669236_marzocchi_888_vf.html
dobre?
Hahaha toż się uśmiałem przecież Duro DJD ma taką samą pracę jak DJ III 08 i ma nawet jeden plus którego DJ nie ma, a mianowicie regulację tłumienia powrotu. Co do tego zwiększania skoku to też nie wiem czy to będzie takie proste w tym Suntourze.blackdemon pisze:
Tak tak dj się nie nadaje a duro tak - z 10x gorszą pracą
Eryknewbie niee VF nie sa fajne, zaraz sie posypia takie opinie, ale Ty zaczynasz, moze pojdziesz w sama droperke anie DH, wiec byloby w sumie nawet niezle...
ale do szrywniaka te 888 to rame zabijesz... wtedy to musisz chociaz 1300 miec na jakiegos fulla jeszcze:|
ale do szrywniaka te 888 to rame zabijesz... wtedy to musisz chociaz 1300 miec na jakiegos fulla jeszcze:|
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 06.09.2009 20:21:17
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jak chcesz fr to raczej obojetnie czy 888 czy 66 jak wolisz, ale ja wolalbym 66 bo tak po ramie nie ciagnie, a te osemki ktore dales to raczej nie bo to 05 i juz troche zdarte za 1100-1200 to juz igly 07 mozna miec i jak juz to raczej szukaj tych z 170 skoku to jest bodajże vf2 a rame to dangerous mike dirt street bo to kloc nie do zarzniecia
albo ds, a drag w fr to juz srednio troche no od biedy ujdzie

-
- Posty: 20
- Rejestracja: 06.09.2009 20:21:17
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item749450753_mar ... kalny.html
Nadają się ?
http://www.amigo-bike.pl/sklep-produkty ... -9583.html
z leaderfoxów cocaine czy dragstar?
Nadają się ?
http://www.amigo-bike.pl/sklep-produkty ... -9583.html
z leaderfoxów cocaine czy dragstar?
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 25.05.2007 12:28:01
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
nie chce mi się czytać tego wszystkiego powyżej więc sorry jeżeli już ktoś to napisał ale ja miałem przyjemność używać takiego bombera Z1 w zwykłym rowerku XC i powiem tak super praca i itd. ale nie zakładaj tarczy 203 bo to jest główny powód pękania korony , u mnie strzeliła tuż przy mocowaniu piwota, założyłem v-ki i żona jeździ na tym bez problemu z takim pęknięciem już 2 lata i nic się nie powiększa ....
pozdrawiam
pozdrawiam
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4020434
blackdemon pamiętaj tylko, że nic nie jest wieczne. Mam marcoka z 1998 i mimo regularnych serwisow, nie jest już tym samym amorkiem co ponad 10 lat temu - wszystko sie eksploatuje. Gregorio jakiś czas temu zalecilo mi zmiane tlumików, lag górnych i ślizgów... ale wole go chyba na ścianie powiesić;-)
a co do Wedge'a. Zrezygnuj z jednego powodu (dla którego ja zrezygnowalem po roku eksploatacji modelu 2004) - ma tak miękie drop-out'y (mocowanie osi koła), że w pale się nie mieści - grozi śmiercią;-) a jak już raz się zegną, to nie wyprostujesz ich idealnie - i choć byś robił "zbiezność kół" to nic to nie da! :] Kolejnym minusem jest korona "Cryo-Fit", jak jeszcze przy zwyklej osce jest do zniesienia (cały amor jest wtedy "elastyczny", to przy osce 20mm po prostu sie łamie (mocowanie korony z lagami)... Dopoki Marcoch korzystał z koron zakrecanych na lagach taki problem nie wystepował (może jakieś pojedyncze przypadki).
a co do Wedge'a. Zrezygnuj z jednego powodu (dla którego ja zrezygnowalem po roku eksploatacji modelu 2004) - ma tak miękie drop-out'y (mocowanie osi koła), że w pale się nie mieści - grozi śmiercią;-) a jak już raz się zegną, to nie wyprostujesz ich idealnie - i choć byś robił "zbiezność kół" to nic to nie da! :] Kolejnym minusem jest korona "Cryo-Fit", jak jeszcze przy zwyklej osce jest do zniesienia (cały amor jest wtedy "elastyczny", to przy osce 20mm po prostu sie łamie (mocowanie korony z lagami)... Dopoki Marcoch korzystał z koron zakrecanych na lagach taki problem nie wystepował (może jakieś pojedyncze przypadki).
www.feel-free.pl
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 06.09.2009 20:21:17
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam ponownie. Znalazłem dwie ramki full suspension
http://allegro.pl/item749929450_bcm_ram ... amper.html
tą się mało osób interesuje więc cena pewnie nie będzie wygórowana
http://allegro.pl/item748385497_kross_s ... _stan.html
to sign fr 1 wiem że syf ale myślę że na początek dla mnie akurat. Podobno trzeba będzie sprężynę wymienić bo za twarda. Cena pewnie nie zejdzie niżej niż 4 stówki.
Którą byście mi doradzili?
http://allegro.pl/item749929450_bcm_ram ... amper.html
tą się mało osób interesuje więc cena pewnie nie będzie wygórowana
http://allegro.pl/item748385497_kross_s ... _stan.html
to sign fr 1 wiem że syf ale myślę że na początek dla mnie akurat. Podobno trzeba będzie sprężynę wymienić bo za twarda. Cena pewnie nie zejdzie niżej niż 4 stówki.
Którą byście mi doradzili?
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości