Zakupiłem 2 błotniki do samochodu. Chciałem kupić już kilka dni temu ale użytkownik wystawił tylko 2, a jeden poszedł wcześniej. Wczoraj ta sama "firma" wystawiła ponownie przedmiot więc nie zastanawiając się, dokonałem zakupu. Wypełniłem formularz dostawy i poprosiłem o przesyłkę kurierską za pobraniem. Kilka godzin potem otrzymałem maila:
"witam1
przykro mi ale na chwilę obecną ostatnie sztuki jakie zostały mi tych błotników są uszkodzone. Nowej dostawy spodziewamy się dopiero za około 2 tygodnie.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą syatucję

Czy to jest zgodne z regulaminem allegro? Czytałem wczoraj z 30 min regulamin i nie doszukałem się żadnego paragrafu, który mógłby mi pomóc. Próbowałem także dowiedzieć się o podobnym przypadku przez google ale bez rezultatu.
Miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Co mogę zrobić? Na co się powołać? Dzięki za pomoc.
P.S użytkownik dostał już kiedyś negatywa za podobną sytuację.