Domain 318 U-turn vs Z150 FR
Domain 318 U-turn vs Z150 FR
Cześć, mam taki dylemat, który amor byłby lepszy do fr?
domain ( pike ?) uturn 160mm motion control
z150 hscv 150mm eta
marzoch tańszy ale pewnie bedzie starszy, pod ht, jakos domain mi bardziej podchodzi, podoba mi sie uturn ale znowu te legendarne tłumiki hscv, waze z 50kg.
W ogóle jak sie ma porównanie motion control vs hscv
domain ( pike ?) uturn 160mm motion control
z150 hscv 150mm eta
marzoch tańszy ale pewnie bedzie starszy, pod ht, jakos domain mi bardziej podchodzi, podoba mi sie uturn ale znowu te legendarne tłumiki hscv, waze z 50kg.
W ogóle jak sie ma porównanie motion control vs hscv
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
obydwa amorki bardzo fajne do fr.
domain- łatwiejsza dostępność części (nowszy), gwara (zależy kiedy kupiony), multum regulacji, jeszcze u-turn, więc czasem można śmignąć na jakieś dirty (jak ktoś lubi ofc), poza tym przeznaczenie frx/dh. z tego co ja odczułem domain zaczyna dopiero dobrze pracować pod czas jazdy, dlatego na początku może Ci się nie spodobać jego praca.
z150 fr- troszke gorzej z częściami, ale też są; kiedyś jeden sklep miał nówki z gwarą za 1400zł (bardzo dobra okazja), ale nie wiem czy jeszcze mają; tłumiki hscv- bez kompromisowa praca, również dobre regulacje i jeszcze eta, więc jakieś podjazdy albo dojazdy na miejscówkę to mniejszy problem.
sam mam 66rc, czyli te same tłumiki co z150 fr, praca miodna tak jak wszystko w tym amorze
, ale jednak na Twoim miejscu wybrałbym domain'a 318 u-turn.
tyle z mojej strony, pozdrower
domain- łatwiejsza dostępność części (nowszy), gwara (zależy kiedy kupiony), multum regulacji, jeszcze u-turn, więc czasem można śmignąć na jakieś dirty (jak ktoś lubi ofc), poza tym przeznaczenie frx/dh. z tego co ja odczułem domain zaczyna dopiero dobrze pracować pod czas jazdy, dlatego na początku może Ci się nie spodobać jego praca.
z150 fr- troszke gorzej z częściami, ale też są; kiedyś jeden sklep miał nówki z gwarą za 1400zł (bardzo dobra okazja), ale nie wiem czy jeszcze mają; tłumiki hscv- bez kompromisowa praca, również dobre regulacje i jeszcze eta, więc jakieś podjazdy albo dojazdy na miejscówkę to mniejszy problem.
sam mam 66rc, czyli te same tłumiki co z150 fr, praca miodna tak jak wszystko w tym amorze

tyle z mojej strony, pozdrower

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość