Karbonowa kierownica w dh ?
Karbonowa kierownica w dh ?
Witam. Mam zamiar zmienić kiere bo mój hussefelt ma już ponad 3 lata. Przeszukująć allegro trafiłem na karbonowego Syncrosa BULK CF http://www.allegro.pl/item785130776_kar ... a_wag.html
Waga to 205g. Zastanawiam sie czy w nią nie zainwestować, tylko nie wiem jak karbonowe kiery spisują sie w dh i czy ta kiera jest przeznaczona do dh. Waga jest taka sama jak waga kierownic do lekkiej jazdy. Jak jest z wytrzymałością? czy nie są zbyt kruche? bo wiadomo że wytrzymałość jest ważniejsza od wagi.
Czy nie lepiej kupić normalną kiere z alu cięższą o te 100 gram?
P.S co o tym myślicie? Design ma super.
http://www.allegro.pl/item771340227_zaw ... 710mm.html
Waga to 205g. Zastanawiam sie czy w nią nie zainwestować, tylko nie wiem jak karbonowe kiery spisują sie w dh i czy ta kiera jest przeznaczona do dh. Waga jest taka sama jak waga kierownic do lekkiej jazdy. Jak jest z wytrzymałością? czy nie są zbyt kruche? bo wiadomo że wytrzymałość jest ważniejsza od wagi.
Czy nie lepiej kupić normalną kiere z alu cięższą o te 100 gram?
P.S co o tym myślicie? Design ma super.
http://www.allegro.pl/item771340227_zaw ... 710mm.html
Bardziej pochłania drgania. Moznaby chyba powiedzieć, że jest bardziej elastyczna, ale to nie znaczy , że w rekach zrobisz z niej supełek.Fest3r pisze:Tzn że kiera carbonowa jest bardziej elastyczna niż alu ??
Na końcu tak,jest dodatkowo wzmocniona aluminium, nie wiem jak wygląda to w środku.Fest3r pisze:Ma grubszą ścianke niż kiera z alu ?
Wszystko zależy od konkretnego modelu. Carbon sam w sobie jest sztywny i kruchy (tzn. wytrrzymały na obciążenia statyczne, ale nie na udar) i w czystej postaci raczej nie nadaje się na szpeje do zjazdu. Wszystko zależy od tego kto to z czym i jak pomieszał, jedna kiera może być git, a druga syfem totalnym. Zapytaj się Spaceda, on trochę lepiej siedzi w temacie.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kolega ma kierownice Resevre, ale ten model http://www.allegro.pl/item791483351_zaw ... 760mm.html
Jeździł kilka razy więc nie mam pojęcia jak z wytrzymałością, ale biały lakier zdarł się trochę od nakładania gripów i hamulców.. Troszkę lipa jak na kierownicę za 300zł
Od siebie polece tą kierownicę http://rowerowy.com/czesci/kierownice_redukcje/holzwc co prawda zdążyłem ją wygiąć po jakiś 3 tygodniach, ale to po mocnej glebie, przy której kierownica to najmniejszy problem. Mam ją w wersji 15mm i jedyne co mogło by w niej być inne, to mogła by być szersza te 3-4cm.
Jeździł kilka razy więc nie mam pojęcia jak z wytrzymałością, ale biały lakier zdarł się trochę od nakładania gripów i hamulców.. Troszkę lipa jak na kierownicę za 300zł
Od siebie polece tą kierownicę http://rowerowy.com/czesci/kierownice_redukcje/holzwc co prawda zdążyłem ją wygiąć po jakiś 3 tygodniach, ale to po mocnej glebie, przy której kierownica to najmniejszy problem. Mam ją w wersji 15mm i jedyne co mogło by w niej być inne, to mogła by być szersza te 3-4cm.
Siemka,drugi sezon używam karbonowego EASTONA i jest git. Mój kolega również ma taką samą i jest zadowolony. Ale czy jest lepsza czy gorsza od aluminiowych kierownic trudno stwierdzić. Na pewno wiele zależy od modelu i producenta oraz własnych preferencji. Atutem jest waga, wadą cena. Osobiście polecam
niemłody zapaleniec
Jeździłem na karbonowym FSA. Faktycznie barendów nie mogłem zamontować, ze względu na zwiększoną grubość ścianki a tym samym zmniejszoną średnicę wewnętrzną. Co do cięcia to nie ma problemu, tniesz zwyczajnie. Użyj tylko dobrego brzeszczotu żeby nie posiepać włókien. Co do elastyczności to wg. producenta faktycznie tak jest, ale czy da się to odczuć? Hmm ... Z odpornością na udar to prawda, carbon się nie gnie, tylko pęka, jednak mi się nie udało jej popsuć
Podsumowując, ja polecam taką kierę.

Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości