Giant Glory dh vs Iron Horse sunday
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Nie pamiętam, ale na bank factory nie jest lżejsze p 600gr od WC.. Jak wspomniał Hemi, różnice jest niewielka a ok 4150 waż rama sundaya bez dampera..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
SUNDAY Factory "M" 2008 4014g
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... hoto/10179
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... hoto/10179
sixpack racing ma takie oski:
http://www.sixpack-racing.com/shop/prod ... d0acfba194
http://www.sixpack-racing.com/shop/prod ... d0acfba194
http://emes-racing.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
http://xsnailx.pinkbike.com/
ja po roku jazdy na Sundayu w L-ce szybko go sprzedałem bo był długi, niezwrotny i wogóle za duży dla mnie, a mam 180cm. Teraz sie przejechałem na M ce i też pinda długa, wiec chyba będę namierzał S ke, tylko gdzie teraz nową dostać (i najlepiej factory)..... gdzie sie podziały ogólnie Irony 09???
http://dhcyc.pinkbike.com
No jak to gdzie? IH nie ma już patentu na DW-Link i firmą źle zarządzano więc zbankrutowała. Było o tym głośno chyba na każdym forum rowerowym. A co za ty idzie, odbiło to się na dostępności i sprzedaży.
Co do budowy lekkiego roweru na ramie Glory DH (bo pewnie chodzi ci o tę, 8,8" skoku, itd) to nie jest to ani proste ani tanie.
Mi udało się złożyć sprzęt na lekkich (może nie super lekkich) częściach w okolicy 17,5kg (z Minionami 2,35 2ply). A miałem w nim Totema Solo Air, DHX Air, korby FSA Gravity Light, lekkie koła, Thomsony, Elixiry, itd.
Teraz mam nową Glory, jak może widziałeś, i nadal waży ona około 15,6kg. Ale główna zasługa jest w lżejszej o prawie 1,5kf ramie.
Co do IH. Sunday jest zajebistym sprzętem. Ale pomyśl teraz o częściach zapasowych. Producent kuleje, polskiego przedstawicielstwa nie ma chyba, pozostaje tylko kombinowanie.
Może i w giancie polska nie wszystko można dostać od ręki, ale jak ich pomęczysz to ci ściągną co trzeba.
Co do budowy lekkiego roweru na ramie Glory DH (bo pewnie chodzi ci o tę, 8,8" skoku, itd) to nie jest to ani proste ani tanie.
Mi udało się złożyć sprzęt na lekkich (może nie super lekkich) częściach w okolicy 17,5kg (z Minionami 2,35 2ply). A miałem w nim Totema Solo Air, DHX Air, korby FSA Gravity Light, lekkie koła, Thomsony, Elixiry, itd.
Teraz mam nową Glory, jak może widziałeś, i nadal waży ona około 15,6kg. Ale główna zasługa jest w lżejszej o prawie 1,5kf ramie.
Co do IH. Sunday jest zajebistym sprzętem. Ale pomyśl teraz o częściach zapasowych. Producent kuleje, polskiego przedstawicielstwa nie ma chyba, pozostaje tylko kombinowanie.
Może i w giancie polska nie wszystko można dostać od ręki, ale jak ich pomęczysz to ci ściągną co trzeba.
pozdro
frango
frango
frango po co mi zapasowe częsci do IH??? jak kupie rame w dobrym stanie to sezon na niej polatam, a potem wymienie na cos lepszego. Z tego co wiem to Irony sie nie sypią tak samo glorki. Specjalnie rozwazam kupno 2 uzywanych ram, ktore mają dobą reputacje jezeli chodzi o wytrzymałosc. Powtarzam chce rame na sezon 2010 a nie na cale zycie.
moje graty będą wazyc jakies 8,5kg z Saintem i boxerem Team, do tego opony UST i rama, wiec mam szanse zlozyc glorke w granicach 16 kg
moje graty będą wazyc jakies 8,5kg z Saintem i boxerem Team, do tego opony UST i rama, wiec mam szanse zlozyc glorke w granicach 16 kg
Sorry ze odswiezam temat. Sunday factory wazy 4kg a modele world cup i team są ciezsze o mase jednego funta (1 funt = 0,45 kilograma) a wiec wazą okolo 4,5kg (sama rama). Jesli naprawde tak jest to sporo. Biorac pod uwage ze glory wazy 4,9 kg z ciezka osia i sterami to roznica miedzy tymi ramami jest niewielka.
ps. Nie jestem zazdrosnym uzytkownikiem glory
Wlasnie zastanawiam sie która z tych ram kupic i w zwiazku z tym ciekawi mnie realna waga sundaya (niestety na model factory ciezko trafic).
ps. Nie jestem zazdrosnym uzytkownikiem glory

mniej niż factory z tego samego roku?
czy moze factory i wc ważą tyle samo a reszta wiecej...
SUNDAY Factory "M" 2008 4014g
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... hoto/10179
czy moze factory i wc ważą tyle samo a reszta wiecej...
http://dhcyc.pinkbike.com
http://www.pinkbike.com/photo/4380843/
http://www.pinkbike.com/photo/4380855/
rama 3951 gr+64g oś- 4015g
http://www.pinkbike.com/photo/4380855/
rama 3951 gr+64g oś- 4015g
A ile przyjmujemy, że damper waży? Tam jest 240, tak? powiedzmy, że ze sprężyną 300lbs, to będzie jakieś 450 damper (Fox) i spreżyna 450g? czyli około 4850 bez osi?
Glory ważyła 6000g z damperem, stalową osią, sterami i zaciskiem. Czyli 6000 - 900 - 200 - 270 - 50 = 4580??
Czyli różnica około 600g? Niie jest dramatyczna. Tylko czy "stara" Glory jeździ lepiej niż Sunday... lepiej o około 600g
Glory ważyła 6000g z damperem, stalową osią, sterami i zaciskiem. Czyli 6000 - 900 - 200 - 270 - 50 = 4580??
Czyli różnica około 600g? Niie jest dramatyczna. Tylko czy "stara" Glory jeździ lepiej niż Sunday... lepiej o około 600g

pozdro
frango
frango
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości