888 Rc2x Wc - serwis
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 04.01.2009 12:54:51
- Kontakt:
888 Rc2x Wc - serwis
witam czy mógłby ktos dokładnie mi opisac jak przeserwisować ten widelczyk. prośba tylko zeby w miare prosto i ogicznie to napisać:) dodam ze widelec jest z 2007r.
[s]avid elixir R komplet igła 500pln+[b]FOX 40rc2 nowy 3000pln[/b]
Umyj całkowicie amor,przygotuj jakiś duży pojemnik na olej
,Odkręć pokrętła regulacji -mały imbus nie pogub kulek które są w korkach
Poluzuj górne korki (klucz 26mm) tak abyś mógł je obracać palcami ,ale nie wykręcaj całkowicie
Obróc amor do góry dolnymi goleniami
Tam potrzebny będzie nasadkowy klucz 12mm i 15mm odkręć
po odkręceniu zlej olej do pojemnika.Gdy już bedzie ciekł z małą intensywnością
Wysuń dolne golenie od całości.
Teraz wykręć całkowicie górne korki-wyjmiesz tłumiki
Rozłuż wszystko w jakimś sterylnym miejscu
Przepłucz tłumiki wodą lub benzyną ekstrakcyjną-nie acetonem ani innymi preparatami
Przeczyść uszczelki itd ze starego oleju
Później analogicznie do tego jak rozkręcałeś zacznij skręcać amortyzator,do momentu zakładania pokręteł regulacji.z dolnymi nakrętkami nie radze się zbyt ciężko obchodzic bo mogą pęknąć końcówki tłumików
Po złożeniu odkręć ponownie górne korki,wciśnij amor do oporu.
Wlej odpowiednią ilość oleju,dla marcoka zazwyczaj jest to 5-10 ml mniej niż w serwisówce.
Zakręć górne korki,załóz regulacje ,sprawdź czy wszystko odpowiednio dokręciłeś
Montuj do roweru,ciesz się jazdą
,Odkręć pokrętła regulacji -mały imbus nie pogub kulek które są w korkach
Poluzuj górne korki (klucz 26mm) tak abyś mógł je obracać palcami ,ale nie wykręcaj całkowicie
Obróc amor do góry dolnymi goleniami
Tam potrzebny będzie nasadkowy klucz 12mm i 15mm odkręć
po odkręceniu zlej olej do pojemnika.Gdy już bedzie ciekł z małą intensywnością
Wysuń dolne golenie od całości.
Teraz wykręć całkowicie górne korki-wyjmiesz tłumiki
Rozłuż wszystko w jakimś sterylnym miejscu
Przepłucz tłumiki wodą lub benzyną ekstrakcyjną-nie acetonem ani innymi preparatami
Przeczyść uszczelki itd ze starego oleju
Później analogicznie do tego jak rozkręcałeś zacznij skręcać amortyzator,do momentu zakładania pokręteł regulacji.z dolnymi nakrętkami nie radze się zbyt ciężko obchodzic bo mogą pęknąć końcówki tłumików
Po złożeniu odkręć ponownie górne korki,wciśnij amor do oporu.
Wlej odpowiednią ilość oleju,dla marcoka zazwyczaj jest to 5-10 ml mniej niż w serwisówce.
Zakręć górne korki,załóz regulacje ,sprawdź czy wszystko odpowiednio dokręciłeś
Montuj do roweru,ciesz się jazdą

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości