Boxxer Race 2010 czy 888 rc2x ?
Boxxer Race 2010 czy 888 rc2x ?
Mam możliwość "podmienić" obecnie używane 888 rc2x na Boxxa Race 2010(z oficjalnego żródła, gwarancja itd).
1. Główna wątpliwość dotyczy braku regulacji tłumienia kompresji, końca skoku , w 888 jest to element , który używam często.
2. W Race jest tłumik Motion Control , wiec przypuszczam, że praca widelca jest podobna do wersji 2009 . Słusznie przypuszczam?
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii?
PS. Panów Kramona , Wara23 , itp prosiłbym o daleko idącą powściągliwość (czyli nie odzywanie się).
1. Główna wątpliwość dotyczy braku regulacji tłumienia kompresji, końca skoku , w 888 jest to element , który używam często.
2. W Race jest tłumik Motion Control , wiec przypuszczam, że praca widelca jest podobna do wersji 2009 . Słusznie przypuszczam?
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii?
PS. Panów Kramona , Wara23 , itp prosiłbym o daleko idącą powściągliwość (czyli nie odzywanie się).
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
To pytanie raczej natury ogólnej - czy chcesz 888 czy Boxxera ze wszystkimi ich wadami i zaletami. Jeśli masz parcie na nowe części i jeździsz DH, to czemu nie...
Sam mam taki dylemat teraz [888RC vs Boxx Team 2k7], i z jednej strony RS fajny, ale z drugiej raczej jeźdzę FR niż DH i wolę rzadziej serwisować, wiadomo - wygoda, a z trzeciej strony Boxxer pewnie dałby radę.
Masz może okazję się przejechać na Race'ie?
Nie satysfakcjonują Cię 888?
Wybór jest indywidualny i musisz wiedzieć do czego chcesz amora.
RC2X to zawsze półka wyżej niż najtańszy Boxx...
Sam mam taki dylemat teraz [888RC vs Boxx Team 2k7], i z jednej strony RS fajny, ale z drugiej raczej jeźdzę FR niż DH i wolę rzadziej serwisować, wiadomo - wygoda, a z trzeciej strony Boxxer pewnie dałby radę.
Masz może okazję się przejechać na Race'ie?
Nie satysfakcjonują Cię 888?
Wybór jest indywidualny i musisz wiedzieć do czego chcesz amora.
RC2X to zawsze półka wyżej niż najtańszy Boxx...
Satysfakcjonują a jakże !Las3k_91 Ldz pisze:Nie satysfakcjonują Cię 888?

Tyle, że rc2x powoli dobijaja 3 lat użytkowania , no i najlzejsze nie są.
W przyszłym roku chciałbym pobawić trochę się poważniej w DH plus tradycyjnie górki , FR , jumpy.
W sumie jedyna niedogodnoscia jaką widze , jest częstszy serwis ale to akurat żaden problem dla mnie.
Zastanawiam sie czy różnica w pracy pomiędzy Motion Control a rc2x będzie tak duża jak pomiedzy odpowiednio rcv a rc2x.
ten boxxer wcale nie jest taki okrojony gdyz z tego co wiem posiada wnętrze jak team 09. Pomijajac to Las3k_91 Ldz, wcale nie trzeba tak duzo serwisowac, ja serwisowalem swojego 2 razy w tym sezonie, przed jazda psikam lagi brunoxem i dziala tak samo przez caly czas.
ravfr różnica w pracy jest znaczna, Grucha jezdzi na boxxerze race (odwieczny fan 888) i generalnie mowi ze duzo lepiej niz 888rc05 (hscv). Tzn kazdy amor ma swoich zwolennikow, moim zdaniem boxx bardziej płynie po przeszkodach.
ravfr różnica w pracy jest znaczna, Grucha jezdzi na boxxerze race (odwieczny fan 888) i generalnie mowi ze duzo lepiej niz 888rc05 (hscv). Tzn kazdy amor ma swoich zwolennikow, moim zdaniem boxx bardziej płynie po przeszkodach.
www.mudserwis.com
Witam , może moje zdanie ci w czymś pomoże, zawsze byłem zwolennikiem 8ek , miałem okazje jeździć na nich 2 sezony- najpierw na vf pózniej na rc2x.Gdy pierwszy raz przejechałem się na rc2x'ach byłem zakochany,praca mega płynna cud miód,regulacje super, widelec można było ustawić idealnie pod każde warunki.Jednak po sezonie kupiłem cały seryjny rower (norco atomic) na boxxerze race 08.Na początku widelec nie zrobił na mnie wrażenia , jakby mniej czuły na małe nierówności ,mniejsza sztywnośc, rozważałem zamontowanie starych rc2x'ów i sprzedanie boxxera.Jednak dałem boxxerowi szanse - pierwszy wyjazd w góry i wielkie zaskoczenie- widelec mimo że wydaje sie mniej czuły to zdecydowanie lepiej pochłania wszystkie uderzenia, wykorzystuje niemal cały skok a przy tym nie dobija.Dużo jeżdżę po płaskiej okolicy i mogę też stwierdzić że mniej buja a niska waga pozytywnie wpływa na całokształt jazdy.Wywaliłem też całkiem tłumik montion control, ponieważ blokady nigdy nie używałem.Gdybym teraz miał wymieniac widelec to wybrał bym jakiegokolwiek boxxera zamiast 8ek(może z wyjątkiem rc2x world cup 2007;))
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
pixo, 888 można też 2x w sezonie, można i raz na 2 sezony, ale generalnie producent Boxxa zaleca częściej
A tak z innej beczki - skaczą na Boxxerze jacyś znani ze sceny FR poza Romaniukiem?
I to:
http://www.pinkbike.com/photo/1657623/
http://www.pinkbike.com/photo/1657616/
http://www.pinkbike.com/photo/1657617/
jest Boxxer?

A tak z innej beczki - skaczą na Boxxerze jacyś znani ze sceny FR poza Romaniukiem?
I to:
http://www.pinkbike.com/photo/1657623/
http://www.pinkbike.com/photo/1657616/
http://www.pinkbike.com/photo/1657617/
jest Boxxer?
Spaced za dwa lata to nie dostanę złamanego grosza ze ten widelec. W tym momencie mam chórek ślinących się na moje rc2xy. 
Las3k_91 Ldz nie mam wątpliwosci co do wytrzymałosci nowego Boxa , lagi 35 budzą we mnie zaufanie.
Rozumiem , że po Race 2010 mam się spodziewać , działania przynajmniej tak dobrego jak praca Teama 09.
Mam wielki sentyment do Marcoka , miałem tych widelców na pęczki i praktycznie żaden z nich (z wyjątkiem wynalazku w postaci 888 2008 rcv) mnie nie zawiódł. Dlatego też, przesiadka po nastu latach na inny wideł , budzi u mnie lekki niepokój
.

Las3k_91 Ldz nie mam wątpliwosci co do wytrzymałosci nowego Boxa , lagi 35 budzą we mnie zaufanie.

Rozumiem , że po Race 2010 mam się spodziewać , działania przynajmniej tak dobrego jak praca Teama 09.
Mam wielki sentyment do Marcoka , miałem tych widelców na pęczki i praktycznie żaden z nich (z wyjątkiem wynalazku w postaci 888 2008 rcv) mnie nie zawiódł. Dlatego też, przesiadka po nastu latach na inny wideł , budzi u mnie lekki niepokój

Producent zaleca raz na ileś godzin pracy amortyzatora. bodajze co 48h. Ile godzin tak naprawde nasze amory pracują? Kiedy zjezdzamy 10x po 3minuty w ciągu dnia, ktos juz to na forum tłumaczył.
Po poł roku olej w tłumiku jest czysciutki. Olej smarujacy mozna zmieniac czesciej wiadomo.
Po poł roku olej w tłumiku jest czysciutki. Olej smarujacy mozna zmieniac czesciej wiadomo.
www.mudserwis.com
ravfr Marzocchi to widelce idiotoodporne,niemylić z tym że każdy właściciel M to ******!!!
,raczej do rc2x to teama by trzeba porównywać,za boxem przemawia masa race 2862gramy lżejszy od teama!!!A tak to całe życie jeżdziłem na wytworach M i narazie nieżałuje może czas to zmienić i na RS sie przerzucić...Ale drogi kolego Rafale myśle że niema co kąbinować na siłe masz dobry model i rok 888... 


ravfr mam pytanie, ta podmiana to na jakiej zasadzie jest? zamieniasz się amortyzator za amortyzator ewentualnie z jakimiś dopłatami, czy sprzedajesz 888 i dopiero kupujesz boxxera? Bo jeśli kupujesz, to może warto by poczekać na 888 2010? Waga wersji ti to ~3000g, do tego regulacje masz te na których Ci zależy, no i możliwość konfiguracji shimów w tłumikach jednak kusi..
Teczuchna - osiołek jesteśpiter krk pisze: tak to całe życie jeżdziłem na wytworach M i narazie nieżałuje może czas to zmienić i na RS sie przerzucić...Ale drogi kolego Rafale myśle że niema co kąbinować na siłe masz dobry model i rok 888...

GgG Przypuszczam ,że nie będę musiał dopłacać . 888 Ti będzie koszmarnie drogi . Straciłem zaufanie do obecnego Marcoka po ich wyczynach z modelami 08 i twierdzeniem "tak ma być". Nie mówie , że nigdy wiecej, póki co nie.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości