Opony DH do 200zl
Opony DH do 200zl
Witam
Moje stare opony są już mocno zużyte, przyszedł czas aby wymienić je na nowe.
Potrzebuje opon do DH na suche warunki. Kasa: 200zł na komplet (może uda się trochę więcej, ale narazie tylko tyle).
Z góry dzięki za pomoc.
Moje stare opony są już mocno zużyte, przyszedł czas aby wymienić je na nowe.
Potrzebuje opon do DH na suche warunki. Kasa: 200zł na komplet (może uda się trochę więcej, ale narazie tylko tyle).
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
miniony to by miał 2 komplety dobra sprawdzona opona ale możesz też brać
intensy DH albo 909<< na żyzną glebe. są bardzo wytrzymałe mieszanka pewno z 50.
Syncrossy BHT << kolega ma zachwala ale niewiem tanie ;] jak miniony
I opcja eksperymentalna mischeliny DH 16 czy jak im tam idze 150zł za sztuke.
//edit ja kupuje na next sezon intensy 909 light
intensy DH albo 909<< na żyzną glebe. są bardzo wytrzymałe mieszanka pewno z 50.
Syncrossy BHT << kolega ma zachwala ale niewiem tanie ;] jak miniony
I opcja eksperymentalna mischeliny DH 16 czy jak im tam idze 150zł za sztuke.
//edit ja kupuje na next sezon intensy 909 light
ciekawe gdzie...Kramon pisze:miniony to by miał 2 komplety
co ma żyzność gleby do opon?Kramon pisze:na żyzną glebe
Kramon pisze:mischeliny DH 16 czy jak im tam idze 150zł za sztuke
Czytać nie umiemy?Inquso pisze:Kasa: 200zł na komplet
Zależy Inquso ile dojeżdżasz, jeżeli niedaleko to 42a na tyle nie zedrze się tak prędko.
W tym budżecie do Highroller albo Minion DHF, 42a na przód a tył 42a/60a.
Jeżeli nie umiesz hamować i cały czas blokujesz tylne koło na trasie to 42a szybko poleci

Intense 909 fro 50a też świetnie się spisuje na suchych trasach ale niestety ciężko w 200zł się zmieścić.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
Jak sie duzo jezdzi i trafia czasem na kamieniste trasy to DHFki nie wystarcza na cały sezon z dojazdami na tyle. Oczywiscie to zalezy tez od tego co sie uwaza za zużytą opone ale po pół sezonu ostrej jazdy tył łatwo zajechac bo jednak DHFka na stromszych trasach łatwo zrywa przyczepnosc wiec i łatwo sie zużywa. Lepiej juz HR 42a na tył jak mały dojazd, a jak duzy to 60a. Ew. Odpowiednik HRki od speca w 50a bodajze.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Inquso, rozsądny wybór, chociaż jeśli miałby być to w miarę uniwersalny set, to brałbym owszem miniony ale w komplecie.. Czyli Front na przód i Rear na tył..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość