Zumbi F-22

topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

skoku tez bedzie mniej lub przelozenie jest zanizone
Obrazek

Zeby wyciagnac 170mm z 57mm skoku dampera trzeba sredniego przelozenia ok 3.0 a tu jest ok 2,8 czyli ok 160mm. drobna roznica fakt. te 170 to skok wirtulany z dampera ktorego sie nie da zainstalowac ?
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
jan.mikael
Posty: 145
Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: jan.mikael »

Tak przyglądając się tym wartościom i zdjęciom, widzę kolejną paranoję- żeby ta rama miała ludzki kąt główki, to trzeba tam wsadzić do przodu widelec max 140 mm, a z tyłu ustawić maksymalny skok???. Rama do "enduro/am" ze skokiem 140/170?:D To jest idiotyczne, nie wspominając o tym że przy takiej charakterystyce support będzie w ziemi, wszelkie korby do enduro z dłuższymi ramionami będą ryły po glebie jak dzikie, rama będzie dziwnie zjeżdżała i beznadziejnie podjeżdżała. Ten rower nadaje się na funbike, albo małą zjazdówkę, ale robienie z niej czegoś innego to tak jakby wsadzić do zjazdówki nixona myśląc że dzięki temu zacznie podjeżdżać, albo dwupółki do gianta anthema, bo ma podobny kolor do glory...
dawniej mikael:)
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Tak przyglądając się tym wartościom i zdjęciom, widzę kolejną paranoję- żeby ta rama miała ludzki kąt główki, to trzeba tam wsadzić do przodu widelec max 140 mm, a z tyłu ustawić maksymalny skok???. Rama do "enduro/am" ze skokiem 140/170? To jest idiotyczne, nie wspominając o tym że przy takiej charakterystyce support będzie w ziemi, wszelkie korby do enduro z dłuższymi ramionami będą ryły po glebie jak dzikie, rama będzie dziwnie zjeżdżała i beznadziejnie podjeżdżała.
Co żeś się uczepił, że to enduro/AM? Mowa była, że to rama mini DH/enduro i z tego punktu widzenia kąty są OK. I ja 10 razy wolę że rower ma bardziej płaskie kąty, bo AM-ek to jest na kopy. I nie wiem co jest nie halo w skoku 140 mm, to jest zupełnie normalny skok dla enduraków.
B.Z z całym szacunkiem, co do różnych parametrów tej ramy można się kłócić, ale pochylenie rury podsiodłowej jest po prostu absurdalne, miałem już kilka rowerów, w jednym ( jamis dakar xlt) po wsadzenieu 66light eta rocznik 2006 zrobił się naprawdę solidny czoper, w którym sztyce gięły się jak z plasteliny. A mimo to było to nachylenie SPORO bardziej pionowe, a sztyce które tam leciały to też nie były badziewia za 50-60 zł.
Widocznie były za 70-80 złotych. Poza tym jeśli nie dostrzegasz różnicy w grubości sztyc Jamisa i Zumbi to słabo.
Co do wiary w wiedze projektanta- obawiam się że przy całym jego doświadczeniu zgubił go pomysł żeby przenieść jak najwięcej gotowych rozwiązań z f-44 , co samo w sobie rokuje ciekawym prjektem, ale po prostu pomysł z zachowaniem parametru który nawet w f-44 wyróżnia się radykalizmem ( porównując z innymi ramami dh kąt podsiodłowej w f-44 jest naprawdę mocny!) jest idiotyczny, TAK SIĘ NIE ROBI!
Ile ram zbudowałeś, że tak twierdzisz? Może napisz C.V. do jakiegoś producenta ram, z taką wiedzą to powinni cię zatrudnić i dać wysoką pensję.

====================================================

W ogóle to niedawno była tutaj debata o nowym Signie FR1. Taka sama jazda jak teraz na zbyt płaskie kąty Zumbi była na zbyt strome w Signie. Tak jak teraz jest gromada piewców wyższości Treka Remedy nad Zumbi tak wcześniej była jazda, e lepiej kupić Scotta Voltage FR niż Signa, głównie dlatego,że ma bardziej płaskie kąty. Przeciez to są zupełnie inne rowery, w jednym i w drugim przypadku na siłę zostały podciągnięte do innych kategorii i wybiórczo porównane. Kurna, ludzie, przeszkadza wam napis "Made in Poland" to kupujcie chińszczyznę i się cieszcie, ale nie pitolcie głupot, że to niedobre, a tamto beznadziejne. Czepianie się,że rower który jest do mocnego enduro, FR czy mini-DH nie specjalnie nadaje się do AM to jakiś absurd. Tak samo można się uczepić, ze AM nie wytrzyma zbyt mocnego skakania. I to jest wada? nie jest, bo taka rama do skakania nie służy. Tak samo jak rama z rodowodem DH nie służy do XC...
jan.mikael
Posty: 145
Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: jan.mikael »

mhm widze że zumbi jest cudem i go bronimy, bo w antidote to Ci przeszkadzał nawet kształt śrubek.... To co Ci zwykle przeszkadza, tym razem jest ok. Chodzi o to że ta rama nijak się nie nadaje do enduro, nikt nie mówi że widelec 140 mm jest zły- jakbyś doczytał to pewnie byś zrozumiał że chodzi mi o to, iż nie OK jest kiedy jest 140 z przodu a 170 z tyłu. Kąty w tej ramie nie są ok, właśnie przez to że producent na siłę upchnął wspomnienie o enduro. Albo jesteśmy uczciwi i piszemy że to tylko mini dh/ss , albo projektujemy prawdziwa rame do enduro. Tą metodą to KAŻDA firma może KAŻDY model nazwać enduro, a chyba nie tego wszyscy oczekujemy? Płacisz to wymagasz, przemyślanego projektu, a nie zabiegu marketingowej. Twoja wiedza o enduro jest naprawdę powalająca, skoro piszesz że lubisz płaskie kąty- ok , ja tez wolę takie ustawienie, ale nie w rowerze który ma być chociaż TROCHĘ do enduro- podjeżdżanie na ramie z takim ustawieniem rury podsiodłowej będzie po prostu katorga, nie wspominając o tym jak długa będzie ta sztyca musiała być, żeby zapewnić chociaż zbliżone do optymalnego ustawienie siodełka względem supportu do podjazdów; moim zdaniem nawet 410 mm będzie za krótkie.
dawniej mikael:)
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

jan.mikael pisze:mhm widze że zumbi jest cudem i go bronimy, bo w antidote to Ci przeszkadzał nawet kształt śrubek....
no tak, zabrakło argumentów to grzebiemy w historii i czepiamy się słówek... Napisz C.V. do IPNu, marnujesz tu swój talent.

Zumbi nie kosztuje 10 koła i jak byś nie zauważył to jest pomalowane. nie bylo żadnych dziwnych niby-prototypów, niby-sprzedanych ram, jest pokazany od razu finalny produkt i to jest własnie przejaw profsjonalizmu a nie amatorki. To po pierwsze.

Po drugie w Antidote nie czepiałem się kontrowersyjnych rozwiązań. A takowym jest na przykład spawanie profili wzdłuż. Wszędzie gdzie chodzi o wytrzymałość używa się rur bezszwowych, a tutaj heja, blacha zespawana i endżojka. Nawet slowem się nie zająknąłem że może być z tym coś nie teges, BO DOPÓKI takie rzeczy się nie zdarzyly nie ma podstaw żeby sądzić, że będzie źle. Fanem Zumbi nie jestem, gdybym by to bym jeździł na jednej z ich ram, ale uważam, że o pewnych rzeczach nie należy się wypowiadać dopóki się nie sprawdzi jak naprawdę działają. Nie wiadomo jak będzie z tymi sztycami, ale niektórzy już teraz postawili krzyżyk. Nigdy w życiu nie zbudowali żadnej ramy, ale już sa pewni, że będzie się łamać i giąć. Powiem tak - jeśli faktycznie będzie to pierwszy obśmieję, ale w żadnym wypadku tego nie zakładam.

Po trzecie wspomniane Antidote również ma rurę podsiodłową ustawioną pod małym kątem i dlaczego wtedy nie napisałeś że to całkowity bezsens? Gdyby ktoś się przyczepił wtedy do tego to bym bronił twórców AD, ale wtedy wszyscy mądrale którzy teraz drą ryje siedzieli cicho.
Chodzi o to że ta rama nijak się nie nadaje do enduro, nikt nie mówi że widelec 140 mm jest zły- jakbyś doczytał to pewnie byś zrozumiał że chodzi mi o to, iż nie OK jest kiedy jest 140 z przodu a 170 z tyłu.
Gdybyś doczytał http://www.zumbicycles.com/f22.php tpo byś nie pisał, że nie jest OK, kiedy z przodu jest 140 a z tyłu 170. W opisie stoi jak byk , że skok tyłu to 140 albo 170. Poza tym stoi również, że nie jest to rower do zwykłego enduro, tylko do FR, Mini DH lub CIĘŻKIEGO enduro.
Kąty w tej ramie nie są ok, właśnie przez to że producent na siłę upchnął wspomnienie o enduro. Albo jesteśmy uczciwi i piszemy że to tylko mini dh/ss , albo projektujemy prawdziwa rame do enduro.
Tak własnie napisali, oprócz tego napisali że do ciężkiego enduro jest. Jak nie pasuje to napisz to samo do Santy, która model Driver 8 również poleca do cieżkiego enduro. No, ale tutaj ze względu na magię marki nie można powiedzieć złego słowa.
Tą metodą to KAŻDA firma może KAŻDY model nazwać enduro, a chyba nie tego wszyscy oczekujemy? Płacisz to wymagasz, przemyślanego projektu, a nie zabiegu marketingowej. Twoja wiedza o enduro jest naprawdę powalająca, skoro piszesz że lubisz płaskie kąty
No to mnie oświeć mistrzu, co to w ogóle jest enduro? Nikt nigdy nie podał definicji tej dyscypliny, ale ty wiesz dokładnie o co chodzi no nie?
ale nie w rowerze który ma być chociaż TROCHĘ do enduro- podjeżdżanie na ramie z takim ustawieniem rury podsiodłowej będzie po prostu katorga, nie wspominając o tym jak długa będzie ta sztyca musiała być, żeby zapewnić chociaż zbliżone do optymalnego ustawienie siodełka względem supportu do podjazdów; moim zdaniem nawet 410 mm będzie za krótkie.
Podjeżdzam na ramie FR i co? jakoś nie uważam tego za katorgę. Prosta sprawa wystarczy dźwignąć dupę z siodła i podjeżdża się z niewiele większym wysiłkiem niż na XCciaku. Miałem więcej różnych rowerów niż ci się wydaje i nie widzę żadnych przeciwwskazań żeby taką ramę wykorzystywać do ciężkiego enduro.

Poza tym jak już tak bardzo uczepiłeś się tego kąta to najpierw sprawdź jaki jest wirtualny kąt w F22 a jaki Remedy 9. Cały 1* róznicy. Pewnie, ze względu na inny realny kąt jesli ramę źle się dobierze do wzrostu to ten wirtualny w F22 się powiększy, ale wystarczy ruszyć mózgownicą żeby nie mieć takiego problemu. Oprócz tego jak ktoś naprawdę bardzo chce można kupić widelec z regulowanym skokiem. Nie widzę jednak w tym celu, rower to Mini DH z możliwością użycia w ciężkim enduro, nic się nie stanie jak raz czy drugi trzeba go będzie podprowadzić pod górę albo wstać z siodła, nikt nie obiecuje, że to AM...
jan.mikael
Posty: 145
Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: jan.mikael »

a co ma kąt rury podsiodłowej w rowerze zjazdowym, gdzie jest krótka sztyca, do rury w rowerze "enduro" gdzie zakłada się możliwie wyprostowane kolano przy pedałowaniu , na podjazdach np? Widzisz tu jakąś różnicę? BO chyba każdy kto myśli logicznie widzi. Nie mam zamiaru się z Toba spierać bo znowu nic z tego nie wyniknie, gdyż tak właśnie wygląda większość "dyskusji" z Tobą, ale uwierz, trochę w temacie enduro siedzę, i wiem co się będzie działo ze sztycami w tej ramie, i jak bezsensowne jest to rozwiązanie. Ale ok, Ty wiesz swoje, wiesz najlepiej- tak jak nie potrafisz przeczytać i logicznie przemyśleć tego co napisałem o wartości skoku w tej ramie i stosunku przód-tył. Oczywiście że można ustawić 140 z tyłu, wsadzić widelec 140 z przodu, tylko co to da- dokładnie to samo co 170-170. Mówię o ustawieniu 140-170 dlatego, że to mogłoby ODROBINĘ podnieść podsiodłówkę i zacząć ocierać się o racjonalne rozwiązanie.

"Podjeżdzam na ramie FR i co? jakoś nie uważam tego za katorgę. Prosta sprawa wystarczy dźwignąć dupę z siodła i podjeżdża się z niewiele większym wysiłkiem niż na XCciaku. Miałem więcej różnych rowerów niż ci się wydaje i nie widzę żadnych przeciwwskazań żeby taką ramę wykorzystywać do ciężkiego enduro. " To zapraszam gdzieś w Alpy, podjeżdżaj sobie na tak rozumianym rowerze do "enduro" , ze zgiętymi kolanami, po pół dnia przez cały tydzień. Na pewno nie będzie to katorga tylko świetna zabawa. Zresztą nie o to chodzi czy się da, tylko czy ma to sens. Da się wszystko, grać w piłke w baletkach, i podjeżdżać na super monsterze, jak to tylko kogoś bawi. Ale to nie sprawia od razu że coś jest do czegoś stworzone. Chcesz definicję enduro? Jedno zdanie- rozwiązania nieupośledzające możliwości podjeżdżania. W tej ramie takich nie ma. Zresztą Ty chyba naprawde nie wiesz o czym mówisz, twierdząc żę na rowerze do fr jak się wstanie ( sic! podjeżdżanie na stojąco to podstawowy dowód na to żę się albo podjeżdżać nie umie, albo rower się nie nadaje) podjeżdża się niewiele gorzej niż XC:D ja już nie mówię o xc, ale mam przyjemność podjeżdżać czasem na mojej konie, i na sancie blur lt z foxem 32 , 150-140 skoku, i rower niecałe 12 kilo. Niebo a ziemia.
dawniej mikael:)
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

jan.mikael pisze:Nie mam zamiaru się z Toba spierać bo znowu nic z tego nie wyniknie, gdyż tak właśnie wygląda większość "dyskusji" z Tobą,
no to się nie spieraj
ale uwierz, trochę w temacie enduro siedzę, i wiem co się będzie działo ze sztycami w tej ramie, i jak bezsensowne jest to rozwiązanie.
Tak jak w hamulcach Shimano 535 które polecałeś do DH? Skoro tak dobrze siedzisz to świetnie, zrób jakąś ramę i się wykaż, wtedy pogadamy, bo na razie nie to mam wierzyć na nieomylne słowo...
To zapraszam gdzieś w Alpy, podjeżdżaj sobie na tak rozumianym rowerze do "enduro" , ze zgiętymi kolanami, po pół dnia przez cały tydzień
A co mnie Alpy obchodzą? Enduro to szerokie pojęcie, jeżdżę w takich warunkach jakie są na miejscu i średnio mnie obchodzi jakie są globalne potrzeby. Enduro w moim wydaniu nie polega na podjazdach, fun czerpię z szybkich zjazdów, a podjeżdżam tylko dlatego ze muszę. No i pod jaką definicję taki styl podpada? Free-ride? DH? No chyba nie bardzo... Enduro to szeroka definicja w której mieści się zarówno prawie-DH jak i prawie-XC...
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

B.Z. odpuść, naprawdę nie masz racji.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 11.12.2009 20:45:45
Lokalizacja: wieś?
Kontakt:

Post autor: Forumowicz »

Widzę, że zastosowanie ramy w jej opisie na stronie zostało zmienione, tylko to nieszczęsne 'ciężkie enduro', ale cóż... : )

A czytając posty niektórych użytkowników, można się nieźle ubawić :lol: :D chociaż trudno nie odnieść wrażenia co do niektórych osobników, że najgłośniej krzyczą ci, co tak właściwie nie mają nic do powiedzenia... to się nazywa urokami forum :wink: ktoś tutaj ma chyba płacone od każdej wbitej litery ; ] albo nie wiem, testuje klawiatury dla jakiegoś producenta? :lol:

A wątki dotyczące 'patriotyzmu' przemilczę, bo aż szkoda słów... :roll:
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Wczoraj widziałem się z Karoliną, Pawłem, Nikomem i resztą znajomków (spotkanie DHZ) i Paweł sam potwierdził, że w info dhz "wkradł się błąd".. Ta rama była od samego początku projektowana jako mini-DH, stąd kąt podsiodłówki..

Nie da się tej ramy aż tak szeroko zakwalifikować..

Słowa Pawła "rama mini-DH, FR i ciężkiego enduro", chociaż ja osobiście nie lubię nazewnictwa "ciężkie enduro, lekkie dh", to rozumiem o co chodzi..

Jak dla mnie jest to rower w konfiguracji dh idealny na nasze polskie trasy, a przy zastosowaniu HS do "krakowskiego FR", czyli podjedziesz spokojnie na miejscówkę, a w dół masz nadal tą samą frajdę co na biku DH..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

ArthurGreen pisze:Słowa Pawła "rama mini-DH, FR i ciężkiego enduro", chociaż ja osobiście nie lubię nazewnictwa "ciężkie enduro, lekkie dh", to rozumiem o co chodzi..
No własnie. Ale niektórzy lubią bić pianę...
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

widzisz Arturze, wlasnie to co napisales to jest enduro w moim rozumowaniu. a ze dla kogos jest to "ciezkie enduro" to jak zwal tak zwal, ale enduro jest to nadal, bo na pewno nie jest to XC ani all-mountain. czytajac wypowiedzi w tym temacie odnosze wrazenie ze dla niektorych pojecie enduro to po prostu XC tyle ze na fullu. dla mnie nie o to w tym biega, ale za interpretowanie tego slowa po swojemu latwo jest dostac zje***ke ;)
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

B.Z. pisze:Poza tym stoi również, że nie jest to rower do zwykłego enduro, tylko do FR, Mini DH lub CIĘŻKIEGO enduro.
Z aktualnym opisem zastosowania ramy musze sie zgodzic (wczesnie bylo all-mountain, enduro) - tak to bedzie ciezkie enduro na tym rowerze. :lol:

B.Z. ten konstruktor, z ktorym rozmawiales to twoj kolega ? wiele to by tlumaczylo...

zjazdowka polaczona z enduro wyglada tak:

Obrazek

normalne katy, pelna rura siodlowa, z mozliwoscia pelnej regulacji wysokosci siodla ,p. przerzutka. Suport nie za niski. tylne widelki dluzsze dla wieskzych rozmiarow (dla lepszego podjezdzania), niska waga <4kg

mozna to nawet nazwac ciekim enduro .
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

topick pisze:B.Z. ten konstruktor, z ktorym rozmawiales to twoj kolega ? wiele to by tlumaczylo...
O czym ty do mnie rozmawiasz przyjacielu, z jakim niby ja konstruktorem rozmawiałem?
Z aktualnym opisem zastosowania ramy musze sie zgodzic (wczesnie bylo all-mountain, enduro) - tak to bedzie ciezkie enduro na tym rowerze.
Nie wiem jak było wcześniej, jeśli faktycznie było AM to przyznaję rację, żeby tak zaklasyfikować tą ramkę to trzeba mieć fantazję. Przyznaję, wcześniej nie sprawdzałem, ktoś rzucił MiniDH/enduro i to akurat "kupiłem", sprawdziłem dopiero jak ludzie zaczęli coraz częściej wyjeżdżać z porównaniami do rowerów AM no i trafiłm na ten opis który jest tym bardziej nie kumając o co ludziom kaman.

To co byłeś łaskaw pokazać - jakie to ma cechy zjazdówki? Baza kół? Kąty? chyba jakoś nie bardzo... To jest oczywiste, że nadając rowerowi cechy DH trzeba w jakimś stopniu osłabić jego zdolność do podjeżdżania, nie ma cudów. Taki "kundel" zjazdowo-endurowy z korzeniami zjazdowymi idealnie trafia w moje oczekiwania (może oprócz zawieszenia, wolałbym 1-zawias). Geometrycznie jest taki jak chcę żeby był, za to jest duzo sensowniejszy wagowo od tego co mam aktualnie. Nie uważam, że to co jeżdżę można nazwać DH lub FR, na pewno nie jest to też AM. Dlatego jakkolwiek określenie "cieżkie enduro" jest może mało zgrabne to uważam, że jak najbardziej ma sens.
jan.mikael
Posty: 145
Rejestracja: 19.06.2009 20:15:04
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: jan.mikael »

Tobie się chłopie cały czas chyba myli enduro z FR...
dawniej mikael:)
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

B.Z. pisze:O czym ty do mnie rozmawiasz przyjacielu, z jakim niby ja konstruktorem rozmawiałem?
nie chce mi sie tego cztac od poczatku watku, moze faktycznie nic nie pisales takiego.
B.Z. pisze:To co byłeś łaskaw pokazać - jakie to ma cechy zjazdówki? Baza kół? Kąty? chyba jakoś nie bardzo..
dla nie sa ok. bardziej zjazdowe niz w przypadku f22.
EOT
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Jak dla mnie w tym momencie największym problemem pozostaje klasyfikacja ramy a nie jej aspekty techniczne..

Pomijając wszystkie sprzeciwy(słuszne i mniej słuszne) i tak się cieszę, że pojawił się nowy polski produkt.. Nie zaprzeczam, że kiedyś będę użytkownikiem..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

ArthurGreen pisze:Nie zaprzeczam, że kiedyś będę użytkownikiem..
wiec jednak;)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

=disbrainer= - wszystko wskazuje na to.. Nie jestem kozakiem, że muszę mieć sprzęt top-end., a koncepcja mini DH jak najbardziej mi leży, tym bardziej śmiganie czy w jakiś sposób promowanie marki zumbi - jak najbardziej,, Jestem na etapie negocjacji, ale sądzę, że się dogadamy ;)
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości