[randy-rockstiff] - NS Bitch + Fox 40 RC2

randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

[randy-rockstiff] - NS Bitch + Fox 40 RC2

Post autor: randy-rockstiff »

Obrazek Obrazek -> Obrazek Obrazek


Rama: NS Bitch - 2831g
Widelec: Fox 40 RC2 + sprężyna ti + 4ti w osi + 7ti w półkach - 3090g

Kierownica: Answer ProTaper 780 DH - 318g
Gripy: owijka szosowa Easton - 28g
Barendy: Easton - 12g
Mostek: SixPack Splitz +8ti - 139g
Stery: Dartmoor Bear + bieżnia ti + topcap ti + śruba ti - 122g

Korby: Shimano Saint M810 + 4alu do blatu + 2ti mocowanie ramienia - 800g
Suport: Saint - 98g
Łańcuch: Shimano XTR CN-7701 - 302g
Kaseta: Shimano XT CS-M770 + alu nakrętka - 264g
Przerzutka: Shimano Saint M810 + kółka kcnc + główna śruba ti - 238g
Manetka:: Shimano Saint M810 - 133g
Napinacz: E13 LS1 + tuned + 4alu + 3 ti adapter pod bb - 257g
Pedały: CB Mallet 2- 450g

Koło przód:
Koło: Mavic Deemax - 1092g
Dętka: Maxxis Flyweight - 97g
Opona: Maxxis High Roller 2,35 42a / Maxxis Minion DH 2,35 40a / Maxxis Wet Scream 2,2 70a / Maxxis Wet Scream 2,5 42a / Syncros BHTF

Koło tył:
Koło: Mavic Deemax - 1317g
Dętka: Maxxis Flyweight - 97g
Opona: Maxxis High Roller 2,35 42a / Maxxis Minion DH 2,35 40a / Maxxis Wet Scream 2,2 70a / Maxxis Wet Scream 2,5 42a / Syncros BHTR

Sztyca: Thomson Elite / Easton optimized - 234g
Siodło: Slim light - 150g
Zacisk: Hope + tuned + 1ti - 19g

Hamulec przód: Shimano Saint M810 + 4ti + 1alu w klamce - 390g
Tarcza: Shimano XT SM-RT76 203mm + 6ti - 189g
Hamulec tył: Shimano Saint M810 + 4ti + 1alu w klamce - 390g
Tarcza: Shimano XT SM-RT76 203mm + 6ti - 189g

Modyfikacje:
# 8 ti mostek
# 7 ti półki
# 4 ti mocowanie osi
# 8 ti śruby do mocowania hamulców i adapterów
# 12 śrub ti do mocowania tarcz
# 3 ti adapter napinacza pod bb
# 2 ti mocowanie ramienia korby
# śruba ti od sterów
# śruba ti w zacisku podsiodłowym
# śruba ti od przerzutki
# 4 alu śruby w napinaczu
# 4 alu śruby do mocowania blatu
# 2 alu śruby do mocowania klamek hamulca
# 1 alu śruba do mocowania manetki
# tytanowy topcap
# tytanowa bieżnia
# kółeczka kcnc w przerzutce
# alu nakrętka do kasety
# karbonowa podkładka pod mostek
# owijka zamiast gripów
# zmodyfikowany napinacz
# nawiercone nakrętki tylnego koła, zacisk podsiodłowy

Waga: 14352g minus różnica ze względu na zastosowanie śrub alu i ti i kilku innych light-modów

** wartości podane wyżej, to realna waga komponentów przed modyfikacjami oraz ze stalowymi śrubami
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

Hamulec tył: Hayes Stroker Trail + tarcza 203 Hope Floating Saw
widzę że od chudzasz możesz tarcze też walnąć 160 albo 180 :?
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

odchudzam go, tak, ale nie przesadnie. poza tym, lubię duże tarcze, a zysk wagowy byłby niewielki, więc ich nie ruszę ;]

swoją drogą, wrzucam foto, na starych kołach oraz bez kilku innych partsów. mam nadzieję, że jeszcze przed świętami je zaktualizuje.
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

wrzuciłem świeże foto ;]
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
Eniek
Posty: 153
Rejestracja: 06.03.2009 16:03:51
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Post autor: Eniek »

a ty nie miales kolek hope + mavic? widac ze dopieszczona suka, tylko teraz te zolte kolka zaburzyly idealna kolorystyke roweru :)
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Eniek pisze:
a ty nie miales kolek hope + mavic?
dokładnie tak, złożyłem sobie takie kółka, ale długo się nimi nie nacieszyłem, bo po kilku dniach sprzedałem je ze sporym narzutem ;]
Eniek pisze:
widac ze dopieszczona suka, tylko teraz te zolte kolka zaburzyly idealna kolorystyke roweru
dzięki. hehe, to fakt, nie mniej jednak, te kółka miały tutaj zagościć już wcześniej, mi się podoba. dodatkowo, z kilometra każdy widzi co to za koła, nie? :D
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
Eniek
Posty: 153
Rejestracja: 06.03.2009 16:03:51
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Post autor: Eniek »

fakt teraz jest wiekszy lans :D ktory to rocznik dee maxow?
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Eniek pisze:tory to rocznik dee maxow?
2k8
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

wow nieźle . naprawde ładna suczka.
jak go odchudzasz to moze korbe na slx`a ?
cała reszta wyglada ładnie.

P.S. nie masz problemow z pływającymi tarczami ?? nie ocierają Ci czasem o foxa :?:

pzdr
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Chyba sobie kpisz. Miałbym zmienić Sainta na SLXa? :lol:
Z tarczami nie mam żadnych problemów, zresztą, czemu miałyby ocierać?
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

jezeli chcesz zaoszczedzic na wadze to TAK. rozumiem ze byłby to w pewnym sensie downgrade ale slx jest chyba wystarczająco mocny?! a nawet jak nie slx to atlas fr. z tymi tarczami to jest bardzo czesty problem ze ocierają o 36`ki a niektorzy nawet zdejmują troche materiału z foxa byle tarcza weszła. dokładniej to ocieraja ta czesc ( nie wiem ja to sie dokladnie nazywa) łączoca pająk z tarczą ktora podobno jest za szeroka.

p0l0n3zz^
Posty: 480
Rejestracja: 26.04.2004 20:58:11
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: p0l0n3zz^ »

gdzies mi sie rzucilo w oczy, ze sprzedawales foxa, nadal aktualne?:>

a zmiana sainta na slxa moglbys kilka deko zgubic, a na sztywnosci bys niestracil... jedynie bym nie wymienial jesli masz 165mm korby ;]
yo!
gg1732355
moja maszin :D http://www.pinkbike.com/photo/4318834/
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

@ tsuful_zoo, zmiany sainta na slx'a na pewno nie będzie ;]
to dziwne, nie słyszałem o takim problemie. u mnie nic takiego się nie działo, jest sporo miejsca, naprawdę zastanawiające.

@ p0l0n3zz^, nah, trochę się spóźniłeś, amor sprzedany.

przy okazji, wrzuciłem nowe, sensowne foto na którym coś widać.
dedekFR1
Posty: 539
Rejestracja: 06.01.2009 22:14:34
Kontakt:

Post autor: dedekFR1 »

randy-rockstiff nie słuchaj ich z tym slx'em xD
Najładniejszy sztywniak jakiego widziałem, na prawdę zaje**oza z tymi dee-maxami.
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

serrio. na mtbr jest od zawalenia o tym.
ze zmiany sainta na slx stracił bys ok 120g :)
ale nie powiedziałem ze zmiana ma byc. to tylko pomysł był.
zacnie sie prezentuje rowerek ... naprawde zacnie :mrgreen:
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

120g to nie jest dużo, wolę to albo "stracić" na czymś innym, albo przeboleć, natomiast zostawić mocniejszą i wytrzymalszą korbę ;]

dzięki za pozytywne opinie ;]
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
maxxis
Posty: 1132
Rejestracja: 24.11.2008 19:43:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: maxxis »

Saint to saint chociaż dla boskiego wyglądu zostaw a zbij na czymś innym .
Eniek
Posty: 153
Rejestracja: 06.03.2009 16:03:51
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Post autor: Eniek »

Bez przesady, waga jest bardzo dobra, po co mniej? na lekkim rowerze się źle jeżdzi.

Amor sprzedany? teraz pewnie bedzie jakis fox i intense 951 ;]
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Eniek pisze:Amor sprzedany? teraz pewnie bedzie jakis fox i intense 951 ;]
mhm, tak, amortyzator sprzedany, a co będzie, czas pokaże ;]
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości