Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2008

Damper: Manitou Swinger 4Way

Kierownica: NC-17 318LR S-Pro skrócona do 765mm
Mostek: Sunline Boxxer direct mount stem
Gripy: Odi Rogue
Barendy: Dartmoor
Stery: Sunline V1 All Mtn
Siodło: Tioga McLite

Sztyca: Promax Carbon

Zacisk: BBB

Korby: Truvative Holzfeller DH
Support: Howitzer Team
Zębatka: Truvative 38T
Łańcuch: SRAM PC 971
Pedały: Shimano DX
Napinacz: Mozartt zintegrowany
Przerzutki: SRAM X5
Manetki: SRAM X-7 (2011)
Kaseta: SRAM PG 950 (bez dwóch największych zębatek)
Koło przód:
Obręcz: Mavic D521 32 otwory
Szprychy: DT Champion Black
Piasta: WTB Super Duty
Opona: miasto - Conti Mountainking Supersonic 2.4, góry - Maxxis Minion DHF 2.5 42ST, Maxxis Swapthing 2.35 42ST, Maxxis Wetscream 2.5 42ST
Dętka: Kenda 2.35
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729 32 otwory
Szprychy: DT Champion Black
Piasta: DT 440 FR
Opona: miasto - Intense EXDC Lite 2.35, góry - Maxxis Minion DHF 2.5 42ST, Maxxis Swapthing 2.35 42ST, Maxxis Wetscream 2.2 42ST
Dętka: Kenda 2.35
Hamulec przód, klamka: Avid Code 5, tarcza pływająca Hope 203mm, klamki Straitline, przewody UNEX
Hamulec tył, klamka: Avid Code 5, tarcza pływająca Hope 203mm, klamki Straitline, przewody UNEX
Topcap: KCNC
Śruby aluminiowe:
- zębatka do korby x4
- klamki hamulców do kierownicy x4
- regulujące przerzutkę w skrajnych położeniach x2
- napinacz x6
Śruby tytanowe:
- rolka napinacza
- w mostku x8
Waga: 17,6kg
Zdjęcia nie uwzględniają nowej sprężyny, dampera, siodełka, sztycy i zacisku oraz amortyzatora


