Zbyt duży SAG w 66 Rc2 Eta
Zbyt duży SAG w 66 Rc2 Eta
Witam!
Otuż mam problem z moimi 66. Mam za duży Sag który sięga nawet 45 %, gdy podpompuje powietrza amor robi się twardszy,ale jednocześnie chodzi gorzej (tzn. jest mniej czuły). I to moje pytanie jak zredukować efekt mniejszej czulośći. Czy to wogółe jest wykonalne? Może jakieś porady?
Otuż mam problem z moimi 66. Mam za duży Sag który sięga nawet 45 %, gdy podpompuje powietrza amor robi się twardszy,ale jednocześnie chodzi gorzej (tzn. jest mniej czuły). I to moje pytanie jak zredukować efekt mniejszej czulośći. Czy to wogółe jest wykonalne? Może jakieś porady?
Jesli to sa rc2 to mozna je podpompowac i tyle. Wez popmeczke do amora do tego przejsciowke jaka daje marz i dymaj. Ustaw sobie tyle ile trzeba. Potem obowiazkowa zabawa regulacjami dzieki ktorym 66rc2x jest najlepsza jednopolka jezdzaca po swiecie
. Ja ostatnio mialem lekka nieszczelnosc i zeszlo mi powietrze i podpompowalem i jest ok bo wczesniej nie dalo sie jezdzic 


Problem zbyt duzego sagu lezy po stornie jednej sprezyny. Jest to zwylka sprezyna niebieska srednia taka jak w rc2x tylko ze jedna. Sam mialem te 66 tylko rok starsze i mialem ten sam problem. I rzeczywiscie pompowanie pogarszalo prace a kiedy porysowalem golenie i zaczelo powietrze uciekac pozbylem sie tego amortyzatora. A twarde sprezyny do 66 nie istnieja bo sam chcialem jedna srednia zamienic na jedna twarda i dzialalo by to jak 2 srednie ale niestety takowe twrde nie sa dostepne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości