Co myslicie na temat tego setu:
http://www.allegro.pl/item868117894_gt_ ... ml#gallery
Jak oceniacie, co sadzicie na temat tej ramy?
Gt DHI 2005.
hmm. ja latam na takiej ramie co prawda z innym damperem ale to nie ma znaczenia. co do ramy, jest dluga, ma nisko support, i drive naprawde działa. Waga sama rama bez dampera wazy ok 3800 gr, oska wazy 85 gr. 230 mm skoku. zawiecha jak to jednozawias, chociaz mi sie podoba praca, wybiera bardzo dobrze. Mi sie dobrze na niej jezdzi i w sumie zostawiam ja dlatego na sezon 2010. Zdecydowanie lepiej mi sie na niej jezdzi niz na modelu 2008, ktory jest krotki i mniej sztywny.
Jedyny mankament to niestandardowa dl dampera 230 mm, krotki hak przezutki - ja musialem dorabiac nowy zeby zamontoac slxa z shadowem.
jezeli będziesz kupywal rame to dowiedz sie o napinacz, bo do tej ramy jest specjalny napinacz, ktory w sumie powinien byc i zapytaj sie jaka jest dl dampera.
jak bedziesz mial pytania to wal.
Jedyny mankament to niestandardowa dl dampera 230 mm, krotki hak przezutki - ja musialem dorabiac nowy zeby zamontoac slxa z shadowem.
jezeli będziesz kupywal rame to dowiedz sie o napinacz, bo do tej ramy jest specjalny napinacz, ktory w sumie powinien byc i zapytaj sie jaka jest dl dampera.
jak bedziesz mial pytania to wal.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
mlynooo pisze:przezutki
Tak dla sprostowania błędymlynooo pisze:kupywal

Co do DHI.. Nagminnie pękający wahacz .. Raczej najwięcej na ten temat wie nasz moderator quake
GG do Dawida - 2923056
On naprawdę może napisać doktorat o tej konstrukcji

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- moderator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
- Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
- Kontakt:
Nie zadajesz szczegolowych pytan, wiec tak ogolnie:
Rama z ogloszenia to rocznik 2001, w zasadzie nic to nie zmienia - jedyna zmiana w DHi byla w roku 2005, kiedy to GT dorzucilo wzmocnienie na wahaczu. Wzmocnienie na niewiele sie zdalo - wahacze wciaz pekaly
. Troche rzadziej, ale wciaz ponad norme.
Nie jest to rzecz, ktora warto sie przejmowac, wystarczy znalezc DOBREGO spawacza, ktory "walnie" szerszy spaw.
Moja rama pekla 4 razy, w skrocie telegraficznym - za pierwszym razem spawali ja w instytucie spawalnictwa. Pospawali z obu stron, mimo, ze peknieta byla tylko z jednej, a w dodatku zrobili to tak koslawo, ze po chwili rama znow pekla w miejscu poprzedniego pekniecia. Wtedy zawiozlem ja do pewnego emerytowanego spawacza, poleconego mi przez znajomego startujacego w rajdach terenowych
. Gosc to pospawal, od tamtej pory (3lata) ten spaw sie trzyma.
Potem rama pekala dwukrotnie po przeciwnej stronie... za pierwszym razem musialem ja miec "na juz" wiec pospawal ja jakis spec od glowic silnikow. Pekla. Wtedy pojechalem do tamtego "emerytowanego spawacza", pospawal i wahacz juz nie sprawia problemow. Wniosek? wystarczy, ze ktos polozy jeden dobry spaw i pekajacym wahaczem nie trzeba sie juz bedzie przejmowac.
Co do jazdy - rama ma niesamowicie ponadczasowa geometrie
Kat glowki, w plaskim ustawieniu 64*, pakiet 34,5cm, od kierownicy do ziemi u mnie jest 102cm.
Pakiet jest dosc blisko ziemi, wiec dosc czesto zdarza sie mocno przyorac pedalem o kamien/korzen podczas pedalowania.
Ogolnie trzeba wiedziec co sie robi na rowerze, zeby ta rame rzeczywiscie wykorzystac. W przeciwnym wypadku bedzie ona raczej ridera spowalniac, niz poprawiac czasy.
Co do dampera - rama standardowo ma 230mm, ale jesli (tak jak ja) ktos nie lubi przesadnie duzego skoku, to ustawiajac rame na 8" skoku, mozna wlozyc do niej damper 222mm. Wtedy geometria robi sie jak w najgrozniejszych zjazdowkach z pucharu swiata
62.5-63* kat glowki, 33.5cm pakiet.
Ja, poki co, jezdze na 230, w PL nie potrzeba mi az tak srogiej geometrii.
Rama jest dosc czula, ale bez przesady - jak dla mnie prawie idealna jesli chodzi o prace zawiechy. Wybierze to co trzeba, ale nie bedzie sie przejmowac malutkimi nierownosciami.
Przy pedalowaniu sie usztywnia, przy hamowaniu tez, ale mniej niz inne 1 zawiasy.
Za korby nie ciagnie w ogole, dzieki I-Drive'owi i NAJWAZNIEJSZE - nie buja przy pedalowaniu. Na dluzszych dystansach (gdyby nie geometria;) ) czujesz sie jak na rowerze Enduro a nie jak na 100% zjazdowce.
Lata sie na niej swietnie, w powietrzu jest rownie stabilna co na ziemi, w zakrety wchodzi jak po szynach. Ogolnie rama godna polecenia
Jesli masz jakies konkretniejsze pytania, to pisz w tym temacie.
Rama z ogloszenia to rocznik 2001, w zasadzie nic to nie zmienia - jedyna zmiana w DHi byla w roku 2005, kiedy to GT dorzucilo wzmocnienie na wahaczu. Wzmocnienie na niewiele sie zdalo - wahacze wciaz pekaly

Nie jest to rzecz, ktora warto sie przejmowac, wystarczy znalezc DOBREGO spawacza, ktory "walnie" szerszy spaw.
Moja rama pekla 4 razy, w skrocie telegraficznym - za pierwszym razem spawali ja w instytucie spawalnictwa. Pospawali z obu stron, mimo, ze peknieta byla tylko z jednej, a w dodatku zrobili to tak koslawo, ze po chwili rama znow pekla w miejscu poprzedniego pekniecia. Wtedy zawiozlem ja do pewnego emerytowanego spawacza, poleconego mi przez znajomego startujacego w rajdach terenowych

Potem rama pekala dwukrotnie po przeciwnej stronie... za pierwszym razem musialem ja miec "na juz" wiec pospawal ja jakis spec od glowic silnikow. Pekla. Wtedy pojechalem do tamtego "emerytowanego spawacza", pospawal i wahacz juz nie sprawia problemow. Wniosek? wystarczy, ze ktos polozy jeden dobry spaw i pekajacym wahaczem nie trzeba sie juz bedzie przejmowac.
Co do jazdy - rama ma niesamowicie ponadczasowa geometrie

Kat glowki, w plaskim ustawieniu 64*, pakiet 34,5cm, od kierownicy do ziemi u mnie jest 102cm.
Pakiet jest dosc blisko ziemi, wiec dosc czesto zdarza sie mocno przyorac pedalem o kamien/korzen podczas pedalowania.
Ogolnie trzeba wiedziec co sie robi na rowerze, zeby ta rame rzeczywiscie wykorzystac. W przeciwnym wypadku bedzie ona raczej ridera spowalniac, niz poprawiac czasy.
Co do dampera - rama standardowo ma 230mm, ale jesli (tak jak ja) ktos nie lubi przesadnie duzego skoku, to ustawiajac rame na 8" skoku, mozna wlozyc do niej damper 222mm. Wtedy geometria robi sie jak w najgrozniejszych zjazdowkach z pucharu swiata

Ja, poki co, jezdze na 230, w PL nie potrzeba mi az tak srogiej geometrii.
Rama jest dosc czula, ale bez przesady - jak dla mnie prawie idealna jesli chodzi o prace zawiechy. Wybierze to co trzeba, ale nie bedzie sie przejmowac malutkimi nierownosciami.
Przy pedalowaniu sie usztywnia, przy hamowaniu tez, ale mniej niz inne 1 zawiasy.
Za korby nie ciagnie w ogole, dzieki I-Drive'owi i NAJWAZNIEJSZE - nie buja przy pedalowaniu. Na dluzszych dystansach (gdyby nie geometria;) ) czujesz sie jak na rowerze Enduro a nie jak na 100% zjazdowce.
Lata sie na niej swietnie, w powietrzu jest rownie stabilna co na ziemi, w zakrety wchodzi jak po szynach. Ogolnie rama godna polecenia

Jesli masz jakies konkretniejsze pytania, to pisz w tym temacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości