Lapierre Zesty 514 - tuning

skandyzu
Posty: 33
Rejestracja: 14.08.2009 18:06:23
Kontakt:

Lapierre Zesty 514 - tuning

Post autor: skandyzu »

witam,

mam kilka pytań apropo tego roweru. Dałoby się wsadzić inny [większy ?] damper, żeby dodać jeszcze troche skoku na tył ? i może ktoś wie... czy tam jest główka 1.1/8 " czy 1.5" ? z góry dzięki za pomoc :D
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

po zdjeciach ciezko stwierdzic czy sie da. ale po co? w ten sposob duzo pogorszy sie geometria i praca zawieszenia. jak dla mnie pomysl kiepski. dobry do marketowki.
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
skandyzu
Posty: 33
Rejestracja: 14.08.2009 18:06:23
Kontakt:

Post autor: skandyzu »

... moje pytanie wynika stąd, że na przykład w modelach Spicy jest damper 216x63 [ w zesty jest 200x63] a rama wygląda bardzo podobnie. Dłg górnej rury i i tylnych widełek jest taka sama.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

skandyzu watpie zeby roznily sie tylko długoscia dampera. Trudno jest zaprojektowac rame tak, zeby pracowala dobrze z 2 długosciami dampera. Chcesz wiecej skoku to bierz spicy i nie kombinuj.
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

skandyzu mam Spicy 316 i polecam gorąco. Wyjściowo rower miał masę 13.8 kg ale po zmianie kilku elementów i zapakowaniu oponek DH wyszło 15kg i jest bosko. Zdolności terenowe wyśmienite, geo pasuje idealnie na nasze "super" trasy DH :mrgreen: Skoku wystarcza idealnie, prowadzi się pewnie, bo ramka bardzo sztywna jest ...sam się prosi aby odrywać się od ziemi na nim

klasa ENDURO to ideał na nasze szlaki
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości