Kierownica do FR

Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Chłopaki, nadal nie wybrałem jeszcze kierownicy. Wszyscy namawiają mnie żebym kupił sunline`a v1, ale ona ma wznios 19 mm. Nie wiem czy to nie bedzie dla mnie za mało. Nie ma możliwości wypróbowania tej kiery. Z tego co widze każdy przerzuca się na niski wznios, ale to raczej chyba racingowy styl ? Co polecicie ?
szustaczek
Posty: 560
Rejestracja: 21.02.2009 22:41:12
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: szustaczek »

niski wznios to nizej kokpit a to sie przeklada znowu na wygodę przy jezdzeniu

ja mam ns mutha hucka i jestem bardzo zadowolony, swoje wazy ale jeest sztywna i tania:)
sprzedam buty shimano MP90![url]http://allegro.pl/show_item.php?item=2041896325[/url]
bamix71
Posty: 1182
Rejestracja: 19.10.2008 14:21:08
Lokalizacja: ELBLĄG
Kontakt:

Post autor: bamix71 »

Montuj sunline v1...ja mam w Swoim rowerku i jest ok!rowerek typowy do fr...kiera jest spoko i jeżeli będe zmieniał to na czerwonego sunline v1 lub atlasa fr w kolorze red :wink:
Radix
venon666
Posty: 447
Rejestracja: 22.10.2009 18:02:12
Lokalizacja: Pleszew
Kontakt:

Post autor: venon666 »

Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Jeśli brałbym sunline`a to pewnie tego http://www.rowerowy.com/czesci/kierowni ... ownicav1le
Zastanawiam się czy poprostu nie będę haczył kolanami o kierownicę jeśli będzie niższy wznios, może to tylko złudzenie. Może skoro rower ma być stabilniejszy to wziąć tą 19mm sunlinea ?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Fallout to zalezy jak jezdzisz, do jakiej wysokosci amora i kata głowki w ramie boto wszystko ze soba gra. Ogolnie im bardziej płasko na głowce tym bezpieczniej ci dac ciezar do przodu, podobnie im wyzej amor tym nizsza kiere dawaj.
A co do jazdy to zalezy jak jezdzisz? Ciezar dajesz czesto do tyłu? Lubisz manuale? Jak tak to taka kiera na pewno ci to utrudni ale jak jezdzisz bez gibania sie na rowerze to bedzie git.
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Ramka banshee scythe 15,7" z manitou travisem single 180 z przodu jeśli to istotne. Czasem przy jakiś dropach ciężar daję do tyłu, manuale raczej rzadko, a co rozumiesz przez gibanie na rowerze ?:D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Fallout wlasnie jazde bardziej z tyłu i przerzucanie ciezaru tu i tam. Jak nie bawisz sie w około parkowe zabawy ala walle, bardziej pionowe hopy etc to ja bym ryzykował. Szeroki w barkach jestes?
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

Spaced ee tam szerokie barach konusik hahah ^^ pozdrawiam pana bo z nim dawno nie gadalem ^^

Ja polecam syncrosa bułką cf jeszcze raz bo kiera świetną jest, nie kupiłem od tego pana miecia ( oponki masz Dalej?) ale w sklepie normalnie zadowolony bardzo, a w sumie ja bardziej na fr sie nastawialem i 15 metrowe gapy, przelot za bardzo na płaskie trzyma pięknie dalej ;)
Karpiel i Duncon to moje zycie
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Spaced W barkach raczej w normie, czasem poprostu na jakas przeszkodę wskoczę itp.
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Czy duzo ciezej unosi się przód roweru w przypadku kierownicy o mniejszym wzniosie ? Mam obecnie ns bad mame i zastanawiam się baardzo mocno nad sunline`em v1..
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Fallout pisze:
Czy duzo ciezej unosi się przód roweru w przypadku kierownicy o mniejszym wzniosie ?
raczej nie... trochę się przyzwyczaić trzeba tylko.
Mnie osobiście wszelkiego rodzaju manewry wymagające podbicia przodu itp dobrze się robi jak jest niżej kokpit (choć u mnie to raczej kwestia ilości podkładek pod mostkiem niż samej kiery) Można go wyżej "podciągnąć" dzięki temu, co przekłada się na łatwość bunny hopów nad dużymi rzeczami;)
Ale to wszystko w pewnym stopniu kwestia przyzwyczajeń i upodobań :roll:
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

. Poszukuję kiery o szerokości 760-780 na 31,8. Zależy mi na sztywności, jeżeli chodzi o wytrzymałość to nie będzie katowania. Na razie widzę trzy opcje : 1. Answer Pro Taper 780DH 2.Nuke Proof Warhead 760 3. Race Face Atlas 785 z CRC. Nie jestem pewny też za bardzo jaki wznios dać.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Na atlasie fajnie się jeździ ale osobiście jak bym ją miał, to chyba bym ją skracał do 760, bo mimo że jestem bardzo wysoki (przez co mam też długie ręce) ta kierownica była za szeroka, 760mm to optimum w moim przekonaniu. Na np 20mm bardzo dobrze mi się jeździło, sam ją kupię jak będzie jakiś przypływ kasy. Zobacz sobie też na kierownice reverse, ale taki sam przypadek jak z atlasem :)
Rysiuuuuu
Posty: 40
Rejestracja: 30.12.2009 22:02:24
Kontakt:

Post autor: Rysiuuuuu »

Ostatnio dotarł do mnie Atlas właśnie z CRC. Na razie nie mogę wiele o nim powiedzieć, bo nie jest jeszcze zamontowany w rowerze, ale trzymając go tak po prostu nie wydaje się jakiś strasznie szeroki, a koksem to ja nie jestem. Wygląd, jak i jakość wykonania, jak dla mnie na mega poziomie. Jedyną rzeczą, na którą według mnie powinieneś zwrócić uwagę jest wznios, bo nie każdemu taka płaska będzie odpowiadać.
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

No szerokość to nie problem.Dłuższą mogę zawsze jak coś przyciąć
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Rajder nuka odpusc sobie bo jednak paru osobom sie zgiął. Protapery stare węższe były bardzo udanymi kierami wiec osobiscie szedłbym w ta strone ale wolna wola.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Spaced Ale zobacz, że na przykład v1 też sporo było pogiętych, a jakoś nikt nie odradza, każdy się zachwyca a to tylko zwykła droga kierownica. Teraz jak jest dystrybutor nuke proofa w naszym kraju to w razie gdyby coś z kierownicą się działo, to jest jak odesłać. Rajder, zobacz na ebay Kore Torsion, ale trzeba by brać z usa, bo tylko tam są 20mm, reszta flaty.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Panowie bierzcie pod uwage tez upsweep nie tylko rise bo on tez decyduje o tym jak wysoko nad mostkiem trzymacie kiere ;)

GgG nie wiedzialem nawet, mój element dalej prostym drązkiem jest :P
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości