OMEN "VIGO" co to będzie !!
stosowanie rolki jest wymuszone juz sam konstrukca calej ramy. Gdybym chcial wykorzystac rolke to Omen nie wygladalby tak jak obecnie. Nie jest to kwestia milimetrow jesli chodzi o moje rozwiazanie w Omenie. Pracuje nad ta rama prawie 2 lata. sterta rysunkow, symulacji, nieprzespanych nocy spowodowaly takie rozwiazanie. Kazda przesuniecie czegos powoduje reakcje na inny punkt/wartosc. W tej chwili nadal pracuje nad jego ewolucja.Pommimo ze system w nowym Vigo jest bardzo podobny do prototypu , jest calkowicie zmieniony.
OMENRACING
-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
jest jeszcze kilku zawodnikow zaintersowanych startami na Omenie, wszystko sie jeszcze okaze. Tak na marginesie mozna juz deklarowac swoj zakup nowej ramki na freerider79@o2.pl
OMENRACING
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Anałana
Mam pytanie teoretyczne : przy projektowaniu ramy -dobieraniu profili ,grubości poszczegolnych elementów ,kształtów czym się kierowałeś a raczje jakie wartości wytrzymałościowe były dla ciebie punktem odniesienia ? Złe dobranie profili przy róznej grubości wiadomo jak sie może skonczyc . pytam tak z ciekawość ponieważ większośc tematu jest poświęcona geometrii , pracy ramy , nikt chyba nie poruszył kwestii wytrzymałości ramy i porównanie do innych marek. Mam nadzieję ze wszytko bedzie ok i nie bedzie wpadki typu brak sztywności wachacza(zumbi) i smieszne dodatkowe wzmocnienia.
Za projekt wielki szacunek , wiem ile to może wymagać pracy ,poświęcenia .
Ciesz się ze polska scena producentów ram się rozwija .
pozdrawiam
Mam pytanie teoretyczne : przy projektowaniu ramy -dobieraniu profili ,grubości poszczegolnych elementów ,kształtów czym się kierowałeś a raczje jakie wartości wytrzymałościowe były dla ciebie punktem odniesienia ? Złe dobranie profili przy róznej grubości wiadomo jak sie może skonczyc . pytam tak z ciekawość ponieważ większośc tematu jest poświęcona geometrii , pracy ramy , nikt chyba nie poruszył kwestii wytrzymałości ramy i porównanie do innych marek. Mam nadzieję ze wszytko bedzie ok i nie bedzie wpadki typu brak sztywności wachacza(zumbi) i smieszne dodatkowe wzmocnienia.
Za projekt wielki szacunek , wiem ile to może wymagać pracy ,poświęcenia .
Ciesz się ze polska scena producentów ram się rozwija .
pozdrawiam
Teoretycznie wszytko jest tak dobrane ze ma wytrzymac katowanie na zawodach. Do innych ram nie ma co za bardzo porownywac, gdyz rozne marki stosuja rozne materialy i to od nich zalezy grubosc scianek. Wachacz jest bardzo solidny a co za tym idzie sztywny. Co do sztywnosci Zumbi to nie mozna mowic o jej braku. Bardziej sztywny na taka dlugosc linkow byc juz nie moze ( taka moja konstruktorska opinia).
OMENRACING
i oto finalna odslona OMEN VIGO. Ramka juz dawno była gotowa tylko długo sie malowala, ale uważam ze warto było czekać. podyslam linka do całej galerii http://yoz79.pinkbike.com/album/OMEN-VIGO-2010/[/img]
OMENRACING
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość