AZONIC STEELHEAD FRAME
AZONIC STEELHEAD FRAME
Co powiecie o tej ramie ? Lepsza od streetlegala ? Moze ktos na niej smigal ?
Link
http://www.jensonusa.com/store/product.aspx?i=FR610A04
Link
http://www.jensonusa.com/store/product.aspx?i=FR610A04
Pewnie niczym nie rozni sie od CR8 (poza poziomymi hakami) i od BraveMachine - nie wiem czy zauwazyliscie, ze te ramy sa kropla w krople takie same? Ale jezeli tak jest to smialo moge Ci polecic tego Azonica bo sam jezdze na CR8 i rama jest naprawde znakomita.
Co do porwnania ze StreetLegalem, ktorym wszyscy sie tak podniecaja, to warto sobie zadac pytanie po ch*j Ci takie bajery jak w NSX?
Co do porwnania ze StreetLegalem, ktorym wszyscy sie tak podniecaja, to warto sobie zadac pytanie po ch*j Ci takie bajery jak w NSX?
[t][o][m] NSX-y to sa bmx-owe ramy pod koła 26" akurat te dzyndzle pod rotor to zajebista sprawa nie mów mi że rotor nie bedzie działał bo moge udowodnic ci że działa znakomicie z tarcza tektro IO jak umiesz wyregulowac to bedzie działało juz nie wspomne o tym że z dobrymi V-kami bedzie jeszcze lepiej
co do haków pytasz po co az 8mm chocby poto że rama jest przeznaczona do streetu wiec wszelkiego rodzaju grindy na mórkach etc. , widziałes kiedys jak wielkie są haki w "rasowym" bmx kolejna sprawa w hakach w streetlegalu można zamocowac peegi wiec muszą byc mocne i sztywne a jeśli
jeszcze niedawno wsycy chcieli hardcorowej ramy do streetu w stylu bmx-owej a teraz narzekają że to za duże to niepotrzebne,
to ma być wytrzymałe i funkcjonalne głównie w tym zakresie zastosowań do jakich stworzone są te ramki wiec street i dirt
co do haków pytasz po co az 8mm chocby poto że rama jest przeznaczona do streetu wiec wszelkiego rodzaju grindy na mórkach etc. , widziałes kiedys jak wielkie są haki w "rasowym" bmx kolejna sprawa w hakach w streetlegalu można zamocowac peegi wiec muszą byc mocne i sztywne a jeśli
jeszcze niedawno wsycy chcieli hardcorowej ramy do streetu w stylu bmx-owej a teraz narzekają że to za duże to niepotrzebne,
to ma być wytrzymałe i funkcjonalne głównie w tym zakresie zastosowań do jakich stworzone są te ramki wiec street i dirt
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
www.hcfr.pl
Uwierz mi birol, ze widzialem pierwsze projekty tej ramy juz jakis rok temu i miala wygladac zupelnie inaczej. Moje posty wynikaja poprostu z rozczarowania produktem koncowym, jak dla mnie ta rama to modny gadzet nic wiecej. A owszem zgodze sie z koniecznoscia stosowania mocnych rozwiazan, ale nie z usilnym ich reklamowaniem w sposob - nsx ma, a inne nie maja. Wiele osob sie napala na te wszystkie wynalazki typu pegbos'y itp. a w rzeczywistosci ich nie wykorzysta.
p.s. ciesze sie, ze udalo Ci sie wyregulowac na tyle dobrze tarcze + rotor, ze dziala to w zadowalajacy sposob, bo moje usilne proby polaczenia rotoru z v-break'iem nic nie daly i bardzo szybko zrezygnowalem z tego na rzecz dluuuugiego kabla.
Pozdrawiam,
[t][o][m].
p.s. ciesze sie, ze udalo Ci sie wyregulowac na tyle dobrze tarcze + rotor, ze dziala to w zadowalajacy sposob, bo moje usilne proby polaczenia rotoru z v-break'iem nic nie daly i bardzo szybko zrezygnowalem z tego na rzecz dluuuugiego kabla.
Pozdrawiam,
[t][o][m].
NO :) a już myslałem że mówisz jak kolejny gówniaz który usłyszał zła opinie od kolegi że cos jest do dupy bo w zyciu tego nie bedzie miał ale widze że nie podobają ci sie te bajery z innego powodu mimo wszystko dobrze że to wszystko tam jest skąd wiesz że kiedys nie bedziesz miał ochoty pokombinowac cos na pegach
a tarcze nie ja wyregulowałem tylko kumpel ale jak słowo daje działa jak by wcale nie było rotora nie ma prawie żadnej różnicy w pracy to też w sumie zależy jaki rotor zastosujesz
pozdrawiam
a tarcze nie ja wyregulowałem tylko kumpel ale jak słowo daje działa jak by wcale nie było rotora nie ma prawie żadnej różnicy w pracy to też w sumie zależy jaki rotor zastosujesz
pozdrawiam
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
www.hcfr.pl
A jaki rotor Ci tak dobrze podszedl? Byc moze to dlatego, ze tarczowka potrzebuje mniejszego skoku linki... jak wiadomo rotor ma ograniczony zakres pracy przez co ciezko wyregulowac v-brake'i, ale byc moze tarcza... skoro mowisz to tak pewnie jest ;-))
Pegi pegi tylko co z piasta? Piasty pod oski 14mm maja 110mm szerokosci, a rama 135mm... wiem ze mozna sie bawic w podkladki itp tylko to nadal nie jest to...
Pegi pegi tylko co z piasta? Piasty pod oski 14mm maja 110mm szerokosci, a rama 135mm... wiem ze mozna sie bawic w podkladki itp tylko to nadal nie jest to...
[T][O][M] - można u slusarza wytoczyc korpus piasty pod 135mm. Jeszcze szersze kołnierze, do wyboru 36 / 48 otworków, gwint pod wolnobieg.
Podkładki sprawdzają sie swietnie, od 2 lat tak smigam i działa. Niby łożyska są nie przy ramie (wąsko), co mogłoby teoretycznie powodować zgięcie osi pod podkładkami między rama a piastą. Ale od 2 lat na ośce 14mm nic mi sie nie stało. Pogięła sie tylko kiedy zakładałem na nią pega, i o jakąś podpórkę poręczy zahaczyłem , czy jak łapałem glebę i peg o coś uderzał (krawezniki, etc).
Wrzucasz po 12,5mm podkładek, z drugiej strony pod nakretke od zewnątrz taką podładke (14 na 25 chyba- większa niż kontra konusa) i tylko uszcztywnia to (pewnie tylko optycznie) cała konstrukcję.
Piasta quando kulki - 50zł
maszynówki -100zł
na 48 otworków.
obrecze na 48 (cieżko dostać) lub pleciesz 36/48, co powmimo teoretycznej konieczności zastosowania szprych 4 róznych długości doskonale się sprawdza na normalnych szprychach. Teoretyzowanie o jednych szprychach luznych innycyh napietych nie sprawdziło się, bo po kilku dniach jazdy podciągnąłem luźne szprychy i jeździem 2 lata na kólkach (piasty DT).
Piasty quando kulki (a maszyny będą pewnie lepsze- chyba że ktoś laduje bokiem, wteyd takie łóożyska moga złapać luzy) trzymają sie nadzwyczaj dobrze. Co prada kulki zaczynają być kwadratowe, a bieznie mieć zadziorki, ale na 1 rok starczą. To dużo.
Blaszki do rotora na pewno do kazdego rotora nie beda pasować. Ale w tedn sposób ramka będzie mogła mieć na górze (wiadomo że na dole raczej ważniejsze) poerścienie antyowalizujace. Inaczej pewno tylko gyro XL by wlazł, a zwykłe rotory nie.
A tak masz blaszki, ktoś powie że Odyyssey i SST (kombatybilny chyba z Fishbonem) mają innej srednicy pokrętła regulacyjne wkrecane w te blaszki. Nie pamietam jakie ma streetlegal. Mam nadzieję że te mniejsze pod sst / fishona, bo właśnie mam rotor fishbona taki tani i zamierzam go założyć z v-brekami, jesli mi rury sterowej na widelcach starczy. A jakby co można założyć z antileverami i klamką od bmx (kompatybilną z anti)- np. takie dia-teh 77. Zaciskane bez koniecznosci zdejmowania gripa z kiery. Klamki bmx + canti mają taką samą ilośc ciągnietej linki jak hamulce bmx. Tylko w ramie trzeba wtedy zamocować coś z tyłu do canti.
A i tak spróbuje z v-brejkami. Przedni sterową. Podobno v-breake wiecej linki ciągnie przy hamowaniu, ale można przecież tro jakoś ustawić. Jak mi sie uda, to nie bedzie źle, zważywszy na to że moje opbrecze nawet po centrowaniu i przy codziennym podciąganiu sa jajowato- wielośladowe.
Co do dropoutów do jestm mile zaskoczony. Pewnie taki kawał blachy ponad 0,5 kilko waży (a nawet 2 kawałki). Ale miałem cr8bmx. Jak wycinałem pod oś 14mm, to bałem sie że dropout na dole albo na górze peknie (pod 10mm był "wysoki"), ale pod 14mm zrobił sie filigranowy. A w sterttlegalu jest duży wkazdą strone. Podoba mi sie ten kształt dropouta. Prosty i działa. A 8mm nie pogięło mi sie jeszcze ani o 1mm, a cr8bmx co miał 6mm, osłabione przez rozpiłowanie do 14mm (dolny hak wyglądał jak frytka) giał sie dość łatwo.
pegboss jest idealny. Ramka 110mm mtb może mogła by mieć pega na ośi 14mm. Ale przy 135mm i dropoucie 6mm, przy piascie bmx 110mm, podkłakach, napinaczy bmx wrzuconym od srodka ramy , a nie na zewnątrz jak normalnie- jako jedna z tych podkłądek w środku i przy DŁUGIEJ ossi od piast quando Kt-tech (195mm) i tak ledwo starcza na 1 pega ośki. Akuratnio.
Ale wiele piast, a głównie tych lepszych czy na maszynówkach ma oś 160mm i nie mam mowy o pegu. Nie wiem czy ledwo w mtb ośka wejdzie.
A tak można jezić z kluczem 19mm (ew 17mm) do nakretek na os 14mm w kieszeni- oczkowym. Jak sie łapie flka nie trzeba mieć krzyżaka- samochodowego wchodzacego w pega do odkrecenia koła. Coś o tym wiem, bo kiedyś 20km od domu przez 1h pytałem wszystkich kierowców i taksiarzy o klucz krzyżakowy i nikt nie miał. Pożyczyłem zwykły, odkreciłaem od strony bez pega , rozgiąłem ramkę i tamtędy jak ktoś rozginał ja wyjmowaem starą dętkę i wsadzałem nową.
A tak masz pega na pegbosie, całą powierzchnią dookoła opiera sie na dropoucie na płasko. To dziala, na razie sie nie pogięło.
Nie myślcie sobie że testowałem streetlegala to tylko sie podlizuje nsx. I wacale nie mówie że cr8bmx to kiepska rama, bardzo ja lubiłem :) tak bardzo że będę połamaną reaktywował :)
Wracajać uniezaleznienie pega od ośki jest genialne. Do tego nie wiem jak w wersji produkcyjnej - powstał patent z otworem mniejszej śrendicy, pegbos na ciut mniejsża (chyba 12mm) śrubkę niż ja mialem (14mm - jak oska 14mm). Taka śrubka tęz jest mocna, a jak ma sie dropout pogiąc- prędzej śrubka padnie. Zegnie sie. - Wymieniasz - 50GR :) a ośka do piast ? na maszynówki będzie droga i kiepsko dostepna, na kulki 30zł i baw sie w rozkrecanie piasty. :)
Ja tak chwale, bo mi sie podoba, i sam bede na nim jeździł. Jak coś sie zacznie psuć- też wszystkim o tym powiem :) Wiadomo, że KAŻDĄ ramke da sie popsuc, czy to glebami, crashami, czy sama ze zmęczenia i eksplotatacji pęknie.
RIDE!
Podkładki sprawdzają sie swietnie, od 2 lat tak smigam i działa. Niby łożyska są nie przy ramie (wąsko), co mogłoby teoretycznie powodować zgięcie osi pod podkładkami między rama a piastą. Ale od 2 lat na ośce 14mm nic mi sie nie stało. Pogięła sie tylko kiedy zakładałem na nią pega, i o jakąś podpórkę poręczy zahaczyłem , czy jak łapałem glebę i peg o coś uderzał (krawezniki, etc).
Wrzucasz po 12,5mm podkładek, z drugiej strony pod nakretke od zewnątrz taką podładke (14 na 25 chyba- większa niż kontra konusa) i tylko uszcztywnia to (pewnie tylko optycznie) cała konstrukcję.
Piasta quando kulki - 50zł
maszynówki -100zł
na 48 otworków.
obrecze na 48 (cieżko dostać) lub pleciesz 36/48, co powmimo teoretycznej konieczności zastosowania szprych 4 róznych długości doskonale się sprawdza na normalnych szprychach. Teoretyzowanie o jednych szprychach luznych innycyh napietych nie sprawdziło się, bo po kilku dniach jazdy podciągnąłem luźne szprychy i jeździem 2 lata na kólkach (piasty DT).
Piasty quando kulki (a maszyny będą pewnie lepsze- chyba że ktoś laduje bokiem, wteyd takie łóożyska moga złapać luzy) trzymają sie nadzwyczaj dobrze. Co prada kulki zaczynają być kwadratowe, a bieznie mieć zadziorki, ale na 1 rok starczą. To dużo.
Blaszki do rotora na pewno do kazdego rotora nie beda pasować. Ale w tedn sposób ramka będzie mogła mieć na górze (wiadomo że na dole raczej ważniejsze) poerścienie antyowalizujace. Inaczej pewno tylko gyro XL by wlazł, a zwykłe rotory nie.
A tak masz blaszki, ktoś powie że Odyyssey i SST (kombatybilny chyba z Fishbonem) mają innej srednicy pokrętła regulacyjne wkrecane w te blaszki. Nie pamietam jakie ma streetlegal. Mam nadzieję że te mniejsze pod sst / fishona, bo właśnie mam rotor fishbona taki tani i zamierzam go założyć z v-brekami, jesli mi rury sterowej na widelcach starczy. A jakby co można założyć z antileverami i klamką od bmx (kompatybilną z anti)- np. takie dia-teh 77. Zaciskane bez koniecznosci zdejmowania gripa z kiery. Klamki bmx + canti mają taką samą ilośc ciągnietej linki jak hamulce bmx. Tylko w ramie trzeba wtedy zamocować coś z tyłu do canti.
A i tak spróbuje z v-brejkami. Przedni sterową. Podobno v-breake wiecej linki ciągnie przy hamowaniu, ale można przecież tro jakoś ustawić. Jak mi sie uda, to nie bedzie źle, zważywszy na to że moje opbrecze nawet po centrowaniu i przy codziennym podciąganiu sa jajowato- wielośladowe.
Co do dropoutów do jestm mile zaskoczony. Pewnie taki kawał blachy ponad 0,5 kilko waży (a nawet 2 kawałki). Ale miałem cr8bmx. Jak wycinałem pod oś 14mm, to bałem sie że dropout na dole albo na górze peknie (pod 10mm był "wysoki"), ale pod 14mm zrobił sie filigranowy. A w sterttlegalu jest duży wkazdą strone. Podoba mi sie ten kształt dropouta. Prosty i działa. A 8mm nie pogięło mi sie jeszcze ani o 1mm, a cr8bmx co miał 6mm, osłabione przez rozpiłowanie do 14mm (dolny hak wyglądał jak frytka) giał sie dość łatwo.
pegboss jest idealny. Ramka 110mm mtb może mogła by mieć pega na ośi 14mm. Ale przy 135mm i dropoucie 6mm, przy piascie bmx 110mm, podkłakach, napinaczy bmx wrzuconym od srodka ramy , a nie na zewnątrz jak normalnie- jako jedna z tych podkłądek w środku i przy DŁUGIEJ ossi od piast quando Kt-tech (195mm) i tak ledwo starcza na 1 pega ośki. Akuratnio.
Ale wiele piast, a głównie tych lepszych czy na maszynówkach ma oś 160mm i nie mam mowy o pegu. Nie wiem czy ledwo w mtb ośka wejdzie.
A tak można jezić z kluczem 19mm (ew 17mm) do nakretek na os 14mm w kieszeni- oczkowym. Jak sie łapie flka nie trzeba mieć krzyżaka- samochodowego wchodzacego w pega do odkrecenia koła. Coś o tym wiem, bo kiedyś 20km od domu przez 1h pytałem wszystkich kierowców i taksiarzy o klucz krzyżakowy i nikt nie miał. Pożyczyłem zwykły, odkreciłaem od strony bez pega , rozgiąłem ramkę i tamtędy jak ktoś rozginał ja wyjmowaem starą dętkę i wsadzałem nową.
A tak masz pega na pegbosie, całą powierzchnią dookoła opiera sie na dropoucie na płasko. To dziala, na razie sie nie pogięło.
Nie myślcie sobie że testowałem streetlegala to tylko sie podlizuje nsx. I wacale nie mówie że cr8bmx to kiepska rama, bardzo ja lubiłem :) tak bardzo że będę połamaną reaktywował :)
Wracajać uniezaleznienie pega od ośki jest genialne. Do tego nie wiem jak w wersji produkcyjnej - powstał patent z otworem mniejszej śrendicy, pegbos na ciut mniejsża (chyba 12mm) śrubkę niż ja mialem (14mm - jak oska 14mm). Taka śrubka tęz jest mocna, a jak ma sie dropout pogiąc- prędzej śrubka padnie. Zegnie sie. - Wymieniasz - 50GR :) a ośka do piast ? na maszynówki będzie droga i kiepsko dostepna, na kulki 30zł i baw sie w rozkrecanie piasty. :)
Ja tak chwale, bo mi sie podoba, i sam bede na nim jeździł. Jak coś sie zacznie psuć- też wszystkim o tym powiem :) Wiadomo, że KAŻDĄ ramke da sie popsuc, czy to glebami, crashami, czy sama ze zmęczenia i eksplotatacji pęknie.
RIDE!
dupa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości