Sram x7 vs. x5

alzajac
Posty: 200
Rejestracja: 26.07.2009 15:06:34
Kontakt:

Sram x7 vs. x5

Post autor: alzajac »

Za czas jakiś będę się zbierał do zmiany napędu i zamierzam przejść na srama z tym że zastanawiam się jaka różnica jest między x7 a x5 poza ceną w której różnica jest dość duża... opłaca się dołożyć do x7?
Grygus
Posty: 95
Rejestracja: 16.08.2008 20:38:25
Lokalizacja: Wójcice
Kontakt:

Post autor: Grygus »

x7 nieco lżejsza. Ja sam jeżdzę na sx5, kolega na x5 i nikt nie narzeka :)
Po roku jazdy nie mam żadnych luzów, przerzutka przerzuca dobrze, regulacja prosta :D
alzajac
Posty: 200
Rejestracja: 26.07.2009 15:06:34
Kontakt:

Post autor: alzajac »

na wadze mi nie zależy :) głównie chodzi mi o to czy są zauważalne różnice między modelami bo nową x5 można kupić za połowę ceny x7 i to główny wyznacznik dla mnie :)
Grygus
Posty: 95
Rejestracja: 16.08.2008 20:38:25
Lokalizacja: Wójcice
Kontakt:

Post autor: Grygus »

jak zależy Ci na kasie bierz x5 i nie będziesz żałował :D
Stefanfd
Posty: 46
Rejestracja: 27.04.2009 22:37:30
Lokalizacja: Rawa Maz/ Łódź
Kontakt:

Post autor: Stefanfd »

No wybacz ale mi sie wydaje ze warto dołożyc. Dlaczego ??
Ponieważ sa lepsze komponenty, jak ktos kupuje x0 to nie dla tego ze jest bogaty ale chce miec dobry sprzet co sie nie posypie na wyjeździe . :) :D
Ale to jest moje zdanie , jeździłem na x5, x7, sam sobie teraz kupuje x9 na krótkim wózku
alzajac
Posty: 200
Rejestracja: 26.07.2009 15:06:34
Kontakt:

Post autor: alzajac »

jeśli jeździłeś na x7 i x5 to powiedź proszę czy poza materiałami jest jakaś różnica zauważalna w tych modelach (czy faktycznie troszkę lepsze materiały są warte dopłacenia kwoty równej cenie drugiej przerzutki). jeszcze jedno pytanie tu kolega na początku wspomniał o sx-5 co oznacza s w nazwie?
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

alzajac pisze:czy faktycznie troszkę lepsze materiały są warte dopłacenia kwoty równej cenie drugiej przerzutki

i staranniejsze wykonanie, warto dopłacić
blackdemon
Posty: 2842
Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: blackdemon »

Bierz dualdrive.. X-5 maja dlugi wozek to samo X-7
Grygus
Posty: 95
Rejestracja: 16.08.2008 20:38:25
Lokalizacja: Wójcice
Kontakt:

Post autor: Grygus »

ostatnio na forum było o tej s-ce

płacisz za lakier za s w nazwie :mrgreen:
no i kolor- cała czarna :mrgreen:
Grygus
Posty: 95
Rejestracja: 16.08.2008 20:38:25
Lokalizacja: Wójcice
Kontakt:

Post autor: Grygus »

miecio000027
Posty: 701
Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
Lokalizacja: Oberschlesien
Kontakt:

Post autor: miecio000027 »

Czy naprawdę x0 wytrzyma więcej od x5 i x7? :?
alzajac
Posty: 200
Rejestracja: 26.07.2009 15:06:34
Kontakt:

Post autor: alzajac »

dobrze wiedzieć o tej esce ;] zastanowię się nad x7 (będzie to na pewno zależne od funduszy ale pomyślimy)
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

miecio000027 Wątpię. Przerzutka nie odpada tak sama z siebie, jak już to się urwie. Wybrałbym x-5 / dualdrive, zawsze mniej tych złotówek się urwie :D A praca nie musi być w moim odczuciu jakaś świetna, ma po prostu poprawnie zmieniać biegi, w końcu w typowym zjeździe i tak się sporo nie kręci to nie często trzeba też zmieniać przełożenie.

Sam jeżdżę na shimano sorze, tak więc taniej przerzutce z niskiej grupy, wszystko jest z nią ok od wakacji, a była używana intensywnie w każdych warunkach.
alzajac
Posty: 200
Rejestracja: 26.07.2009 15:06:34
Kontakt:

Post autor: alzajac »

ja jeżdżę obecnie na acerze i jakiejś gównianej kasecie więc chętnie bym to zmienił a że akurat zimę mamy i trochę czasu do sezonu to powoli wymieniam części :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości