
Rama: Norco A-Line '09 + Mozarttowa oś - 4579g
Widelec: RS Boxxer WC 09', sterówka 15cm + alu śruby Pro-Bolt x7 - 2800g
Damper: Fox DHX 5.0 Air - 455g + tuleje
Kierownica: FSA Gravity Carbon 25/710mm - 198g
Mostek: E13 Ali - 172g
Gripy: Owijka Bike Ribbon Eleganza duct tape mod - 24g
Barendy: jakieś - 2g
Stery: Dartmoor Exile - 142g
Siodło: Tioga Spyder, duct tape mod - 154g
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite 8000 - 112g
Zacisk: Norco 27,2mm + alu śruba Pro-Bolt - 18g
Korby: XT - 593g
Support: XT - 98g
Zębatka: Race Face 36t + alu śruby KCNC - 73g
Łańcuch: Wippermann 9SG 110 ogniw - 273g
Pedały: NS Aerial Pro, długie piny - 390g
Napinacz: Dartmoor Blade
Przerzutka: Ultegra RD6600SS + alu śruba obrotu Pro-Bolt
Manetki: Sram Centera
Kaseta: Sram 850R
Linka: Shimano Dura-Ace - 13g
Pancerz: Shimano Dura-Ace - 58g
Koło przód: - 2099g
Obręcz: Mavic EX721
Szprychy: Alpina ACI S brand SSDB 14/17/14g x32
Piasta: Hope Pro 2
Opona: Maxxis High Roller 26 x 2.35; 42A - 789g
Dętka: Schwalbe Extra Light - 130g
Koło tył: - 2720g
Obręcz: Mavic EX729 26", opaska Atomlab
Szprychy: DT Champion Silver x36
Piasta: Tattoo 150x12; 36h
Opona: Maxxis High Roller 26 x 2.35; 42A - 789g
Dętka: Schwalbe Extra Light - 130g
Hamulec przód: Avid Code, klamka Juicy Carbon, czerwone Koolstopy - 320g, G2CS 203mm - 186g, + alu śruby Pro-Bolt x2 w klamce [uwzględnione]
Hamulec tył: Avid Code - 389g, G2CS 203mm - 186g + alu śruby Pro-Bolt x2 w klamce [uwzględnione]
Modyfikacje: zeszlifowane mocowania pod małą zębatkę, kilka nalepek, pomalowane tarcze hamulcowe, tulejki zrobione z dłuższych tulejek za pomocą szlifierki, wyjęta śruba z napinacza, duct tape mod na owijce i siodle.
Waga: od <16kg na RR Evo 2.4 przez 16.35-40kg na HRach 1ply do <17kg na Minionach 2ply