Formula Oro K18 / K24
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
- Lokalizacja: Czaniec/Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Spaced jeśli już to kłopoty z czytanym tekstem masz Ty, jeśli już się mnie czepiasz to spływasz jak deszcz po szybie...zadałem konkretne pytanie o K18/24 vs Code5 na tej samej tarczy !!! A ty mi piszesz o średnicy tarczy.
Ręce opadają, nie jest to pierwszy raz...kiedy myślisz o dupie gdy rozmowa o pomidorowej !
Może zapal Norbert blanta kiedyś to neurony się zmobilizują do efektywniejszego kojarzenia faktów, a co nie udzielasz się na "wyroczni" ??
Formule miałem jeden sezon ( czemu piszesz że 2 sezony ) i od samego początku miałem kłopoty z hamowaniem się na szybkich i stromych zjazdach, Problem ustał po zmianie na 4 tłoczki ( Code). Opisałem to dokładnie, że zmieniłem płyn i klocki.
Koniec bo zaraz się zacznie teoretyzowanie w temacie gdzie przydaje się praktyka.
Ręce opadają, nie jest to pierwszy raz...kiedy myślisz o dupie gdy rozmowa o pomidorowej !
Może zapal Norbert blanta kiedyś to neurony się zmobilizują do efektywniejszego kojarzenia faktów, a co nie udzielasz się na "wyroczni" ??
Formule miałem jeden sezon ( czemu piszesz że 2 sezony ) i od samego początku miałem kłopoty z hamowaniem się na szybkich i stromych zjazdach, Problem ustał po zmianie na 4 tłoczki ( Code). Opisałem to dokładnie, że zmieniłem płyn i klocki.
Koniec bo zaraz się zacznie teoretyzowanie w temacie gdzie przydaje się praktyka.
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
- Lokalizacja: Czaniec/Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1273
- Rejestracja: 28.12.2006 12:56:42
- Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
- Kontakt:
Spaced pisze:fabryczny płyn sie grzeje to prawda ale szybka zmiana i nie zagotujesz ich za zadne skarby swiata
Pewien jesteś że nie da rady zagotować na dot 5.1 formuli ?? Dasz sobie obciąć włosy ? Ja zagotowałem kilka razy na takim płynie K24 na mocniejszych klockach bez większych problemów, nawet w warchomli to się stało na MP 2006 !! na treningu !!
W Wiśle tez miałem kłopoty więc zmieniłem je na Code5 i tak jak pisałem problemy przestały występować.
Wiesz ja je chwalę nadal tylko dla lekkich ludzi !!
Schodek sam pamietam jak formulki chwaliles
Gdybyś wczytał się dokładnie to jasno zrozumiesz że dla kogoś o Twojej masie te hamulce działają nawet w agresywnym MTB.
Dokładnie pokazuje to przykład frango który ma technikę i pojęcie o jezdzie,pociska nie tylko na krajowych trasach,masę ma na poziomie 60kg ( tak zrozumiałem ) a mimo wszystko na długich zjazdach 6-8min ( wtedy trudno wystudzić płyn bo na naszych dh trasach średnia to 3min ) potrafi mieć pod koniec kłopoty z siłą hamowania.
Pomyśl sobie że teraz siedzi na maszynie 100kg !! czy istnieje Twoim zdaniem szansa że mogą być jednak słabe dla takiego leszcza jak ja ??
Zasada złotego środka

i obyś to prawidłowo odebrał Norbert bo daleki jestem od atakowania..

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
No już, dobra, dobra... pociskam czy nie pociskam, to kwestia subiektywna ;P
Ale, kilka rzeczy jest pewnych:
stockowe Juicy 7 podobały mi się pod kilkoma, już wspomnianymi, względami bardziej, niż K24.
Mimo wymiany klocków w K24 na teoretycznie lepsze, nie było znaczącej różnicy (im plus) w działaniu.
Nie chcę znów robić OT, ale wydaje mi się, że warto odnieść siłę działania hamulców do własnych umiejętności.
Dlaczego prosiaki jeżdżą na np. Ultimate/Code a teraz na Ultimate/Elixir, mimo, że Code'y są sporo mocniejsze...? bo jak wszyscy wiedzą, prosiaki nie hamują
My, prawie wszyscy potrzebujemy hebli z zapasem mocy, nie tracących siły podczas długotrwałego hamowania, prostych w obsłudze, itd.
Z tym grzaniem się moich K24 podczas długich zjazdów, to częściowo było tak, że jednak sporo hamowałem. Kilka znanych mi francuskich tras naprawdę jest stromych i krętych.
Jedyną rzeczą, która powstrzymuję mnie przed założeniem Code'ów to obsesja na punkcie wagi roweru
i przeświadczenie o tym, że jakoś sobie radzę na rowerze i ich nie potrzebuję 
Ale, kilka rzeczy jest pewnych:
stockowe Juicy 7 podobały mi się pod kilkoma, już wspomnianymi, względami bardziej, niż K24.
Mimo wymiany klocków w K24 na teoretycznie lepsze, nie było znaczącej różnicy (im plus) w działaniu.
Nie chcę znów robić OT, ale wydaje mi się, że warto odnieść siłę działania hamulców do własnych umiejętności.
Dlaczego prosiaki jeżdżą na np. Ultimate/Code a teraz na Ultimate/Elixir, mimo, że Code'y są sporo mocniejsze...? bo jak wszyscy wiedzą, prosiaki nie hamują

My, prawie wszyscy potrzebujemy hebli z zapasem mocy, nie tracących siły podczas długotrwałego hamowania, prostych w obsłudze, itd.
Z tym grzaniem się moich K24 podczas długich zjazdów, to częściowo było tak, że jednak sporo hamowałem. Kilka znanych mi francuskich tras naprawdę jest stromych i krętych.
Jedyną rzeczą, która powstrzymuję mnie przed założeniem Code'ów to obsesja na punkcie wagi roweru


pozdro
frango
frango
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
frango wydaje mi sie ze chodzi o reklame flagowych modelow . Co do ogarnieca ultmatow wszyscy sie ich boja jak ognia a nikt pewnie nie jezdzil na ultimatach po lekkim tunie w postaci przewodow , plynu i klockow. Coz , to sie juz chyba nie zmieni...
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Nie chce mi się czytać wszystkiego ale:
Mam Formule PURO, są fajne, lekkie, zawsze o nich marzyłem, jednak drugi raz nie kupił bym ich za taką kasę (choć nie sprzedam), są to bardzo humorzaste heble, kłopotliwe w serwisie, 1 śrubka zamienna kosztuje 50pln, siłe mają raz większą,raz mniejszą, raz zaskakują drugi raz masz ochotę rzucić nimi w przepaść. Największy minus to brak kompatybilności z manetką shimano, gdzie przez wysoki korpus klamki manetkę muszę mieć w nienaturalnej pozycji (do sram'a można dokupić adapter).
Schodek ma rację, hamulce nie zawsze dają pewność na szybkich zjazdach, człowiek ma spine "Cholera czy starczy mi siły w rekach i w heblach po tej prostej". Sam ważę 67kg, więc chuchro ze mnie, a i tak ręce z walką z klamkami bolą, zobaczymy w tym sezonie jak będzie z Hope 4kami. Kwestia tego jakie klocki się weźmie. Mi jeszcze klamka na palcu nie do końca leży
.
Ale ogólnie jestem zadowolony, stąd decyzja o nie sprzedawaniu mimo wszystko
Mam Formule PURO, są fajne, lekkie, zawsze o nich marzyłem, jednak drugi raz nie kupił bym ich za taką kasę (choć nie sprzedam), są to bardzo humorzaste heble, kłopotliwe w serwisie, 1 śrubka zamienna kosztuje 50pln, siłe mają raz większą,raz mniejszą, raz zaskakują drugi raz masz ochotę rzucić nimi w przepaść. Największy minus to brak kompatybilności z manetką shimano, gdzie przez wysoki korpus klamki manetkę muszę mieć w nienaturalnej pozycji (do sram'a można dokupić adapter).
Schodek ma rację, hamulce nie zawsze dają pewność na szybkich zjazdach, człowiek ma spine "Cholera czy starczy mi siły w rekach i w heblach po tej prostej". Sam ważę 67kg, więc chuchro ze mnie, a i tak ręce z walką z klamkami bolą, zobaczymy w tym sezonie jak będzie z Hope 4kami. Kwestia tego jakie klocki się weźmie. Mi jeszcze klamka na palcu nie do końca leży

Ale ogólnie jestem zadowolony, stąd decyzja o nie sprzedawaniu mimo wszystko

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości