Rower do 15k + offtop na temat tanszych czesci
Ktoś tu mówił o układach i kombinowaniu. Osobiście układów nie zaobserwowałem, a "robie" w tej samej piaskownicy co niektórzy. Liczą się dobre checi sprzedawcy (klient nasz pan)... i to co mówił Schodek , o szukaniu okazji. Prawda jest taka, że w 15k jestem w stanie złożyć dwa rowery na wypas częściach (wystarczy poświęcić pare dni na ebay.com i ebay.de - Bush mi świadkiem, ze jeszcze rabaty dostaniesz na nowych częściach!). Z resztą ludzie którzy się tu wypowiadają sami zajmują się handlem i dobrze wiedza co w trawie piszczy i co można mieć nowego/używanego w danej sumie.
Trochę obycia z internetem i zaoszczędzisz nawet więcej niż Schodek sugerował przy dzwonieniu do Gianta.
Trochę obycia z internetem i zaoszczędzisz nawet więcej niż Schodek sugerował przy dzwonieniu do Gianta.
www.feel-free.pl
Moim zdaniem za 15k można mieć naprawdę super rowerek. Sam niedawno szukałem taniej ramy (jeszcze nie znalazłem) i gdy pytałem w pewnym temacie o "magiczne sposoby" mój post był ostatnim w temacie...
Zacząłem szukać sam i daleko nie trzeba było... http://www.ebay.co.uk/
można znajdź dobry rower do fr/dh (używany, ale cena raczej powala)
http://cgi.ebay.co.uk/Commencal-Supreme ... 35a696c370 i nikt nie licytował.
http://cgi.ebay.co.uk/Commencal-Downhil ... 4a9e3525c4
Na takich bikach spokojnie można śmigać dh w PL. Co do magicznych kontaktów wystarczy podzwonić/pisać e-maile do dużym sklepów/ hurtowni rowerowych
i za 12k można mieć nowa nową glorke z 2009 (mogę się mylić- jakieś znajomości chyba były...)
Tylko odrobina chęci.
A co do spin to umówcie się gdzieś a nie na forum
Zacząłem szukać sam i daleko nie trzeba było... http://www.ebay.co.uk/
można znajdź dobry rower do fr/dh (używany, ale cena raczej powala)
http://cgi.ebay.co.uk/Commencal-Supreme ... 35a696c370 i nikt nie licytował.
http://cgi.ebay.co.uk/Commencal-Downhil ... 4a9e3525c4
Na takich bikach spokojnie można śmigać dh w PL. Co do magicznych kontaktów wystarczy podzwonić/pisać e-maile do dużym sklepów/ hurtowni rowerowych
i za 12k można mieć nowa nową glorke z 2009 (mogę się mylić- jakieś znajomości chyba były...)
Tylko odrobina chęci.
A co do spin to umówcie się gdzieś a nie na forum

S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
Dobra nie ma co sie tak licytować... kto taniej kupił czy tam może kupić bo sie zaraz hała zrobi... :P
Lepiej będzie gdy wspólnie zrobimy listę polecanych przez nas sklepów, gdzie mozna kupić tanio rower/ramke i z gościami sie po ludzku dogadać
Lepiej będzie gdy wspólnie zrobimy listę polecanych przez nas sklepów, gdzie mozna kupić tanio rower/ramke i z gościami sie po ludzku dogadać

SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 11.12.2009 20:45:45
- Lokalizacja: wieś?
- Kontakt:
Ceny są korzystne i wynoszą:
kule: 79/89 (czarne/kolor) 445g
maszyny: 149/159 (czarne/kolor) 460g
Dodam ze nowe ceny nie wzieły się z kosmosu tylko z formy.
Tak z formy, bo nowe Aeriale powstają metodą odlewu.
(zeszłoroczne były wycinane kosztownym aczkowielk zajebistym cnc).
Pedały zostały zaprojektowane w Polsce przez zespól NS Bikes
pod przewodnictwem znago forumowego manniak Łukasza Pietrzaka aka Erenesa.
Dzięki temu, nowy produkt ma nie tylko właściwie skalkulowany stosunek wagi do wytrzymałości ale jest też znacznie milszy dla oka niż tandetne chińsko-tajwańskie "wynalazki".
Forma jest prosta i elegancka bez zbędnych przetłoczeń i niepotrzebnych elementów
(np mocowań do odblasków) charakterystycznych dla pracowitych
aczkolwiek cechujących się zupełnym brakiem powściągliwości i wyczucia Azjatów.
Detal jest dopracowany- widać to choćby po "zaślepkach"(co za straszne słowo!!!) z logosami.
Sprawdzony Hardware(łozyska, osie, piny) jest zapożyczony z Aeriali Pro.
Kolory są jak zawsze świerze.
Nasycone i kurewsko MATOWE!
Kto ma takie kolory?
Kto?
Nikt inny!
Z przyjemnością odpowiem na nurtujące was pytania.
Zarówno te związane z nowym produktem NS ale też wszytkie inne!
(oczywiście w miare możliwości intelektualnych i czasowych)
Na koniec jeszcze głupi truizm:
"Piny są wymienne!"
http://bikeaction.pl/forum/gallery/imag ... e_id=14022
napisane przez Waldka na moim "ulubionym" forum
Winszuję chłopaki zainteresowania
kule: 79/89 (czarne/kolor) 445g
maszyny: 149/159 (czarne/kolor) 460g
Dodam ze nowe ceny nie wzieły się z kosmosu tylko z formy.
Tak z formy, bo nowe Aeriale powstają metodą odlewu.
(zeszłoroczne były wycinane kosztownym aczkowielk zajebistym cnc).
Pedały zostały zaprojektowane w Polsce przez zespól NS Bikes
pod przewodnictwem znago forumowego manniak Łukasza Pietrzaka aka Erenesa.
Dzięki temu, nowy produkt ma nie tylko właściwie skalkulowany stosunek wagi do wytrzymałości ale jest też znacznie milszy dla oka niż tandetne chińsko-tajwańskie "wynalazki".
Forma jest prosta i elegancka bez zbędnych przetłoczeń i niepotrzebnych elementów
(np mocowań do odblasków) charakterystycznych dla pracowitych
aczkolwiek cechujących się zupełnym brakiem powściągliwości i wyczucia Azjatów.
Detal jest dopracowany- widać to choćby po "zaślepkach"(co za straszne słowo!!!) z logosami.
Sprawdzony Hardware(łozyska, osie, piny) jest zapożyczony z Aeriali Pro.
Kolory są jak zawsze świerze.
Nasycone i kurewsko MATOWE!
Kto ma takie kolory?
Kto?
Nikt inny!
Z przyjemnością odpowiem na nurtujące was pytania.
Zarówno te związane z nowym produktem NS ale też wszytkie inne!
(oczywiście w miare możliwości intelektualnych i czasowych)
Na koniec jeszcze głupi truizm:
"Piny są wymienne!"
http://bikeaction.pl/forum/gallery/imag ... e_id=14022
napisane przez Waldka na moim "ulubionym" forum
Winszuję chłopaki zainteresowania

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Nie chciałbym przerywać, ale zapraszam do Wrocławia. Stoi parę Glory DH 2009 przecenionych z 16k na 10k. Okazja niebywała ( sam się poważnie zastanawiam ).
RAMA
Giant AluxX, aluminiowa, technologia Fluid Form, system zawieszenia Maestro, skok 8.8''/224mm
WIDELEC
Fox 40 RC2, skok 203mm
TYLNY AMORTYZATOR
Fox DHX 5.0, sprężynowy
KIEROWNICA
RaceFace Diabolus, gięta, 31.8-710
WSPORNIK KIEROWNICY
RaceFace Diabolus D2, 31.8, 50mm
WSPORNIK SIODŁA
RaceFace Evolve DH, 30.9x350
SIODŁO
WTB Devo Team
MANETKI
Shimano Saint SL-M810, 9 biegów, Rapidfire Plus
PRZERZUTKA TYLNA
Shimano Saint RD-M810-SS
HAMULCE
ShimanoSaint BR-M810, hydrauliczne, tarcze 203/180mm
KASETA/WOLNOBIEG
Shimano CS-HG80, 11-28, 9 biegów
ŁAŃCUCH
Shimano CN-HG93
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Saint FC-M815, 38, korby 170 mm
ŚRODEK SUPORTU
Shimano Saint
OBRĘCZE
Mavic EX729 disc, 26x32
PIASTY
Shimano Saint HB-M810 32x110 / FH-M815 32x150
SZPRYCHY
DT competition
OPONY
Michelin DH24 HOT S, 26x2.5"
WYPOSAŻENIE
Osłona tylnego amortyzatora z kompozytu węglowego, napinacz łańcucha E-Thirteen SRS
Nie wiem czy da się obecnie złożyć wytrzymalszy set ( z nowych części - wyłączam rzeczy typu monster itp ).
RAMA
Giant AluxX, aluminiowa, technologia Fluid Form, system zawieszenia Maestro, skok 8.8''/224mm
WIDELEC
Fox 40 RC2, skok 203mm
TYLNY AMORTYZATOR
Fox DHX 5.0, sprężynowy
KIEROWNICA
RaceFace Diabolus, gięta, 31.8-710
WSPORNIK KIEROWNICY
RaceFace Diabolus D2, 31.8, 50mm
WSPORNIK SIODŁA
RaceFace Evolve DH, 30.9x350
SIODŁO
WTB Devo Team
MANETKI
Shimano Saint SL-M810, 9 biegów, Rapidfire Plus
PRZERZUTKA TYLNA
Shimano Saint RD-M810-SS
HAMULCE
ShimanoSaint BR-M810, hydrauliczne, tarcze 203/180mm
KASETA/WOLNOBIEG
Shimano CS-HG80, 11-28, 9 biegów
ŁAŃCUCH
Shimano CN-HG93
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Saint FC-M815, 38, korby 170 mm
ŚRODEK SUPORTU
Shimano Saint
OBRĘCZE
Mavic EX729 disc, 26x32
PIASTY
Shimano Saint HB-M810 32x110 / FH-M815 32x150
SZPRYCHY
DT competition
OPONY
Michelin DH24 HOT S, 26x2.5"
WYPOSAŻENIE
Osłona tylnego amortyzatora z kompozytu węglowego, napinacz łańcucha E-Thirteen SRS
Nie wiem czy da się obecnie złożyć wytrzymalszy set ( z nowych części - wyłączam rzeczy typu monster itp ).
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Akurat piszesz o Odi.. Znajomi mają te gripy w swoich rowerach, jeżdżą więcej niż 2 sezony, a gripy wyglądają jak np dartmoor po kilku dniach użytkowania, do tego guma w Odi jest bardzo wygodna. A w tej części chyba właśnie na wygodzie najbardziej zależy. Idąc takim rozumowaniem można też kupić tańsze siodło niż to o którym pisał Aram, sam na pewno dobrze wiesz ile siedzi się (a raczej nie siedzi) podczas zjazduSchodek pisze:gripy - hymmm no faktycznie 30pln, obecnie mam 2 sezon takie za 16pln...ale musisz mieć koniecznie ODi bo inaczej nie wygrasz.
Linka/pancerz - no tak potrzebna ze złota i w dodatku musisz kupić całą szpule 10 km. - wole linke wymienić 2 razy w sezonie za 20pln niż zakładać za 100pln, w maratonach i szosie ma to znaczenie ale nie w dh, wybacz ale nie ma kompletnie znaczenia jełśi prawidłowo poprowadzisz pancerze !!

Monx, Banan725135650 cena dobra, ale trzeba wziąć na jedną zasadniczą rzecz poprawkę. Mówię to z pkt widzenia handlarza - rzecz, której napalony klient nie widzi, albo nie chce widzieć.
A mianowicie, kupując nowy rower za 10tys. z fakturami masz pewność, że za rok ten rower, choćbyś chuchał i dmuchał i trzymał go w garażu i nie używał straci na wartości z 20-25%, może więcej...
A kupno używek ma ten zasadniczy plus, że ich ceny nie wahają się tak strasznie. Przykładowo ktoś odkupi od Ciebie rower który Ty kupiłeś za 10tys i da Ci np. 8tyś., pojeździ i odsprzeda go ze stratą może 10-15%. A czasem nawet jeszcze na tym zarobi (zmieni opony, jakąś śrubkę na "customową"). Warto poobserwować relacje cenowe na zagranicznych serwisach - po ile chodzą nówki, a po ile używki, i rowery np. po 2-3 właścicielach w stanie ogólnym "bardzo dobrym". Jedynym minusem używek może byc brak gwarancji - ale i tak dużo sprzedających oferuje produkty jeszcze objęte gwarancją.
W temacie siedzę od wielu lat i nawet mi przez głowę nie przyszło zadzwonić do jakiegoś dystrybutora w sprawie roweru... może zaliczam się do słynnych krakowskich "centusiów";-)
A mianowicie, kupując nowy rower za 10tys. z fakturami masz pewność, że za rok ten rower, choćbyś chuchał i dmuchał i trzymał go w garażu i nie używał straci na wartości z 20-25%, może więcej...
A kupno używek ma ten zasadniczy plus, że ich ceny nie wahają się tak strasznie. Przykładowo ktoś odkupi od Ciebie rower który Ty kupiłeś za 10tys i da Ci np. 8tyś., pojeździ i odsprzeda go ze stratą może 10-15%. A czasem nawet jeszcze na tym zarobi (zmieni opony, jakąś śrubkę na "customową"). Warto poobserwować relacje cenowe na zagranicznych serwisach - po ile chodzą nówki, a po ile używki, i rowery np. po 2-3 właścicielach w stanie ogólnym "bardzo dobrym". Jedynym minusem używek może byc brak gwarancji - ale i tak dużo sprzedających oferuje produkty jeszcze objęte gwarancją.
W temacie siedzę od wielu lat i nawet mi przez głowę nie przyszło zadzwonić do jakiegoś dystrybutora w sprawie roweru... może zaliczam się do słynnych krakowskich "centusiów";-)
www.feel-free.pl
yasiuuu nierozumiem po co mialby kupować rower i trzymać go w garażu i stracić 20-25%??? Kupujesz nowy rower w dobrej cenie i jezdzisz na nim cały sezon masz pewność że sprzęt da rade wiadomo że stracisz ale nie kupujesz po to żeby sprzedać i zarobić, tylko żeby śmigać i nie martiwć sie o nic!!
A swoją drogą cena używanej jeden sezon glorki tez bedzie pewnie oscylować w podobnych granicach bo nikt za darmo nie chce sprzedac:D
A swoją drogą cena używanej jeden sezon glorki tez bedzie pewnie oscylować w podobnych granicach bo nikt za darmo nie chce sprzedac:D
yasiuuu a to różnie bywa. Bo można ugadać jakieś promocje jeszcze, udaje się gwarę bez pieczątki wyjąć czasem. Sam kupowałem ze sklepu parę "gotowców" i faktycznie - szukałem nawet pół roku, ale się udało. Największy rabat jaki wytargowałem poniekąd udając prosa wyszedł 20% + niepodbita karta? Więc już sporo. I taki rower potem możesz odsprzedać bez straty albo z zyskiem jak dobrze pomyślisz i powymieniasz to i owo.
patalix to była I-R-O-N-I-A. Chodzi mi o relacje spadku wartości przy kupnie nowego, a przy kupnie używki w stanie nie odbiegającym od "nowego". Staram się wytłumaczyć, że można mieć niektóre rzeczy dużo taniej niż sie wydaje.
Monx i co Ci daje niepodbita karta? kto Ci ją później podbije, jak będziesz potrzebował tej gwarancji? To jest chyba jedyna sytuacja, gdzie potrzebne są tzw. "znajomości" - poza tym, w dzisiejszych czasach coraz więcej osób wymaga do gwary dowód zakupu - a tego już nie przeskoczysz.
Nie powiedziałem tak o nówkach tylko o używkach. Kupisz za X, pojeździsz sezon, dołożysz 2 błyszczące śrubki i odpsrzedaż za X+1. A pieniędzy zainwestowanych w nowy rower (nawet na promocji) i tak nie odzyskasz.patalix pisze:Kupujesz nowy rower w dobrej cenie (...) nie kupujesz po to żeby sprzedać i zarobić, tylko żeby śmigać i nie martiwć sie o nic!!
Monx i co Ci daje niepodbita karta? kto Ci ją później podbije, jak będziesz potrzebował tej gwarancji? To jest chyba jedyna sytuacja, gdzie potrzebne są tzw. "znajomości" - poza tym, w dzisiejszych czasach coraz więcej osób wymaga do gwary dowód zakupu - a tego już nie przeskoczysz.
www.feel-free.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości