Trek session 88 2010
BikerJG dokladnie, tej wady nie mozna nimi obwiniac, kazdej firmie moze sie to zdazyc, nawet nie jest roznica czy to bylo w japoni, chinach, tajwanie czy afryce robione, a te ramy im zostaly zapewne, umowa jest umowa, fabryka byla zobowiazana do wyprodukowania na wlasne koszty wlasnego produktu
Brzydka to ona jest, caly rower brzydki, w HDR to nawet kona wyglada ladnie! Blech!!

Brzydka to ona jest, caly rower brzydki, w HDR to nawet kona wyglada ladnie! Blech!!
Karpiel i Duncon to moje zycie
To teraz, chłopaki i dziewczęta, wsadzę kijek w mrowisko 
Z dość wiarygodnych źródeł wiadomo, że Sessiony (jak i wiele innych modeli Treka) robione są w Tajwańskiej fabryce Gianta. Trek swojej fabryki w ogóle nie ma.
Jak oni to robią, że z jednego zakładu mogą wyjść tak dwa odmienne produkty: ultra lekki Session i stara Glory (<2010) ?! :O
Nie wiem jak to było, że z fabryki Gianta wyszedł produkt, który okazał się być "dość" wrażliwy na przeciążenia i uszkodzenia mechaniczne, ale chyba jest w dużej mierze tak, że jak Trek/Spec/SC/itd przyjdą do Gianta i powiedzą: chcemy TO, to TO dostaną
A teraz jeszcze o Treku. Rama - wypasik, zawieszenie - na pewno dobre, ale malowanie?! Łoj, choinka, prawie jak Kelly's ;P

Z dość wiarygodnych źródeł wiadomo, że Sessiony (jak i wiele innych modeli Treka) robione są w Tajwańskiej fabryce Gianta. Trek swojej fabryki w ogóle nie ma.
Jak oni to robią, że z jednego zakładu mogą wyjść tak dwa odmienne produkty: ultra lekki Session i stara Glory (<2010) ?! :O
Nie wiem jak to było, że z fabryki Gianta wyszedł produkt, który okazał się być "dość" wrażliwy na przeciążenia i uszkodzenia mechaniczne, ale chyba jest w dużej mierze tak, że jak Trek/Spec/SC/itd przyjdą do Gianta i powiedzą: chcemy TO, to TO dostaną

A teraz jeszcze o Treku. Rama - wypasik, zawieszenie - na pewno dobre, ale malowanie?! Łoj, choinka, prawie jak Kelly's ;P
pozdro
frango
frango
BikerJG, coś mało kumaty jesteś... "ulepszona" seria to nowe ramy, poprawiony projekt, grubsze ścianki etc. ...tak trudno się tego domyślić czy za każdym razem trzeba pisać 10 zdań, aby wytłumaczyć jedno słowo???
frango, ale to Trek jest największym producentem rowerów na świecie, nie Giant, który jest tuż za nimi
oczywiście wliczamy w te statystyki wszystkie pod-marki, co w przypadku Treka oznacza m.in. Bontragera i Gary Fishera
nie pamiętam dokładnie co jeszcze tam mają, ale ostatnio przewinął mi się taki ładny artykuł o tym kto, co i ile produkuje 
Spaced, przecież musi znaleźć jakieś plusy posiadania Glorki

frango, ale to Trek jest największym producentem rowerów na świecie, nie Giant, który jest tuż za nimi



Spaced, przecież musi znaleźć jakieś plusy posiadania Glorki



43RIDE magazyn rowerowy
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
- Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
- Kontakt:
Tom@s, kochaniutki, skąd Ty takie info wziąłeś
:P
Trek, nawet ze wszystkimi swoimi przyległościami, nie podskoczy do sprzedaży Gianta - 5mln rocznie (w 2007)
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Manufacturing
Ale wracając do Sessiona, gdy już robili u Gianta, to nadal poprzednia, pancerna Glory była w sprzedaży. Różnica wagi była dramatyczna

Trek, nawet ze wszystkimi swoimi przyległościami, nie podskoczy do sprzedaży Gianta - 5mln rocznie (w 2007)

http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Manufacturing
Ale wracając do Sessiona, gdy już robili u Gianta, to nadal poprzednia, pancerna Glory była w sprzedaży. Różnica wagi była dramatyczna

pozdro
frango
frango
Tom@s ty jestes malo kumaty, piszesz niejasno a pozniej sie dziwisz, mysle ze 99% ludzi zrozumialo by to tak jak ja :]
Chyba lepszym wyjsciem jest fabryka gianta gdzie 30% narzedzi i urzadzen ( nie wiem ile! ) przyda sie do produkcji sessiona. Wtedy te 30% z kosztow produkcji mamy w kieszeni.
Poza tym ma na to wplyw wiele czynnikow, logistyka etc..
Chyba lepszym wyjsciem jest fabryka gianta gdzie 30% narzedzi i urzadzen ( nie wiem ile! ) przyda sie do produkcji sessiona. Wtedy te 30% z kosztow produkcji mamy w kieszeni.
Poza tym ma na to wplyw wiele czynnikow, logistyka etc..
frango pisze:Jak oni to robią, że z jednego zakładu mogą wyjść tak dwa odmienne produkty: ultra lekki Session i stara Glory (<2010) ?
to tylko Kacper pokazuje jak zacofany w koncepcjach jest dział projektowy G. Bo dostęp do technologi mają na bank,nie chcą ryzykować nowymi rozwiązaniami bo czekają aż za frajer przetestują to inne firmy...takie niby cwaniactwo z ich strony tyle tylko że są średnio o sezon lub 2 do tyłu jeśli chodzi o progres w grawitacji, a warto pamiętać że 2 sezony to mega sporo czasu na zmianę roweru więc oczekiwanie na wpadki konkurencji może dać mizerny efekt...oni wpadną, ale poprawią wcześniej niż G wejdzie do gry..to tylko moje zdanie w temacie nie jest poparte badaniami i analizami rynku,tylko podstawową obserwacją tendencji sceny.
Star Glorka była bardzo mocarna i jak mówią solidna -co daje spory pułap zaufania dla nowego modelu. Nawet jak trafią się połamane ramy to i tak ogół będzie kojarzył Glorię z pancerną ramką...taki marketingowy zabieg.
Co do malowania ramki...każdy ma inny smak a z bliska Trek pachnie bardzo ładnie

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Schodek 1 sezon, a do tego to ze strony gianta jest sprytne bo zobacz z czym ludziom sie obecnie session 88 kojazy? Z miekkim jak puszka aluminium, nawet jesli dodali masy na nowy rok (i trek ciezszy od glory bedzie). To wcale nie jest złe rozwiazanie i nie tylko w branzy rowerowej sie stosuje. Dobrym przykladem tutaj jest Land Rover Freelander i BMX X-3. Freelander 1gen to złom straszny, 2 gwiazdki euro ncap i ogólnie padaczka, a x-3 tak długo jak z drogi nie zjezdza juz sensowniejsza fura
Bmw potestowało u land rovera i to co dzialalo ogarnelo do siebie. Trek co prawda giantowi nie podlega ale czasem za bardzo pchajac sie na przód mozna sie sparzyć.

Spaced wiem że tak się robi ale można spokojnie mając takie doświadczenie i możliwości technologiczne ( w końcu to u G robi reszta ) projektować i wyznaczać trendy w dziedzinie
a nie czekać aż reszta się nauczy i dowie a my sobie skopiujemy..
nie oceniam i nie wnikam w politykę koncernu G bo malutki w tym jestem, pokazuję tylko jak to wygląda z boku...gdy G wchodził z Glorką to na starcie dostawał 1.5 kg na masie czym zraził do siebie ludzi lubiących lekko i technicznie ale zadowolił "pancernych" Dziś jak widać określenie Gloria to "czołg" często pada.
Osobiście nowa Gloria podoba mi się bardziej niż stara ale nadal są krok z tyłu jeśli chodzi o trendy i kierunek rozwoju na scenie grawitacji....
..to tylko moje zdanie i nie mam zamiaru nic nikomu na siłę tłumaczyć..odpowiadam Kacprowi jak to możliwe że z jednej piekarni raz mamy pyszne ciastka a innym razem zakalca

nie oceniam i nie wnikam w politykę koncernu G bo malutki w tym jestem, pokazuję tylko jak to wygląda z boku...gdy G wchodził z Glorką to na starcie dostawał 1.5 kg na masie czym zraził do siebie ludzi lubiących lekko i technicznie ale zadowolił "pancernych" Dziś jak widać określenie Gloria to "czołg" często pada.
Osobiście nowa Gloria podoba mi się bardziej niż stara ale nadal są krok z tyłu jeśli chodzi o trendy i kierunek rozwoju na scenie grawitacji....
..to tylko moje zdanie i nie mam zamiaru nic nikomu na siłę tłumaczyć..odpowiadam Kacprowi jak to możliwe że z jednej piekarni raz mamy pyszne ciastka a innym razem zakalca

http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości