Który set wybrac 303 dh z foxem 40 czy evil revolt z totemem coil, 303 jest używka ale w ogole po niej nie widac, jeżdżona dosłownie po bułki do sklepu, revolt jest nówka. Jeśli moglibyście mi porównac sety wskazac mocniejsze i słbsze strony byłbym wdzięczny.
prosze tylko nie odpowiadajcie zeby brac revolt z foxem bo gdybym mógł to bym tak zrobił.
[s]avid elixir R komplet igła 500pln+[b]FOX 40rc2 nowy 3000pln[/b]
wojteqpiotrowski 303 stare? Bo jak tak to to zawieszenie przemyslane jest zeby trzymac predkosc ale ogólnie ciezki rower troche i na nasze trasy moim zdaniem przegiecie lekkie. Wolalbym revolta gdzie waga normalna i zawieszenie zywsze troche bedzie. Bo geo i tu i tu dobre było.
btw. a co jak powiem kup revolta z totemem - sprzedaj totema i kup cos ala boxxer/fox?
zalezy jaki rocznik 303 bo jezeli ten po zmianach gornej szyny to wlasnie w jego kierunku bym sie kierowal bo rower naprawde mega! a mam porownaniu bo mialem evila przez kilka dni i jak dla mnie yeti to yeti - kiedys jak sie dorobie to sobie kupie nowke
0gór ale te nowe 303rki to zupełnie inne ramy od starych 303. Przełozenie jest podobne ale oś idzie po zupełnie innej krzywej bo nie ma drugiej szyny. Przyjzyj sie i porównaj swoje 303 to tego co jest teraz. Bo nówki starego 303 nie kupisz.
0gór igor miałeś evila!! Szok;) ja obstaje za evilem, jak spaced dobrze mówi ramka idealna pod nasze warunki, a będzie dość uniwerslana, strasNie podoba mi idę jej praca, jeździłem w francji na niej i w porównaniu do m6 na jakim tam smigalem to był nie ten świat )
wojteqpiotrowski 303 miało szyne odopowiadajaca za przełozenie (stad 303 r jak rate) i szyne odpowiadajaca za os po jakiej idzie koło (stad proto 303w jak wheelapath). 303r ma wlasnie tylko ta od przelozenia i jest w pełni liniowe. Wybierac tak jak 303 nie bedzie bo takiego kształtu krzywej po jakiej sie porusza tylne koło bez tamtej szyny 303r nie osiagnie.
wojteqpiotrowski przedewszystkim jak już spaced zaznaczył charakterystyka pracy sie zmieniła, krzywa jest troszkę inna przez co zrobiło sie bardziej racingowo, oczywiście waga mniejsza
Co do damprrow to znowu sobie odpowiedZiałeś na pytanie co brac
war23 jakie bardziej racingowo? 303 zwykle to tez racingowa rama tylko u nas nie ma ani wielu wyboistych tras (tu czarna jest wyjatkiem) ani tak szybkich tras gdzie liczy sie bardzo trzymanie predkosci. 303r zywsze i skoczniejsze bedzie ale zawieszenie przez wyboje troche bardziej spowalniac bedzie, nie wiem jak z trakcja.
Spaced w sumie, jak kto woli... Chodź i tak nadal nie wydaje to na tyle przekonujące i sklaniajace ku 303, nie jest tak prYpatkiem że za Yeti płacisz tyle bo to marka sama w sobie??
Spaced znam obie ceny ale ogólnie yetibgdyby nie marka sama w sobie ni było by niczym niezlwyklym, dobry marketing mają, ale sam przykład że yeti jest używane a rebvolt nowka, to patrząc na cenę evil przodem!
war23 bez przesady, yeti sa bardzo ładnie wykonane, zawsze fajna geo ich ramy miały i pomysł z szyna jest bardzo ciekawy. Moim zdaniem samym tym pomysłem wybijaja sie bardziej na tle innych bików niz intense, santa czy cove.