[Disbrainer] - Zumbi F-44 + 66 RC2X

=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

[Disbrainer] - Zumbi F-44 + 66 RC2X

Post autor: =disbrainer= »

Rama: Zumbi F-44 (Size M, 2009)
Widelec: Marzocchi 66 RC2X 2007, 180mm
Damper: Elka Stage 5 2009 (241mm 3") + Sprężyna Ti Progressive 400lbs (nie ma na zdjęciach)

Kierownica: Spank Spike 777mm
Mostek: Answer Rove DJ (50mm)
Gripy: Dartmoor Ripper
Barendy: Dartmoor Ripper
Stery: Dartmoor Steel Bearr + Top Cap KCNC

Siodło: Boplight Team (CrN/Ti Alloy)
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite 8000
Zacisk: KCNC Clamp

Korby: Truvativ Hussefelt 170mm
Support: Truvativ Howitzer Team 83mm
Zębatka: Dartmoor Sting 36T + sruby alu KCNC
Łańcuch: Dartmoor Squadro 9
Pedały: NS Aerial Pro '10

Napinacz: XTX CH-25 (Dartmoor Tracko/Bop Roll) - po tuningu
Przerzutka: SRAM X-9 GS
Manetki: SRAM X-9 Trigger
Kaseta: SRAM PG-990 11-32 (Shimano Tiagra 12-25 jest w odwodzie)

Koło przód:
Obręcz: Mavic EX-823, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion Black (18) + Sapim Leader Silver (18)
Piasta: NS Roller 20mm, 36H
Opona: Maxxis Swampthing 2,35 42A 2-ply / Maxxis Minion DH F 2,5 42A 2-ply / Maxxis Wet Scream 2,5 42A 2-ply
Dętka: Continental (presta)

Koło tył:
Obręcz: Mavic EX-823, 36H, 26"
Szprychy: DT Champion Black (18) + Sapim Leader Silver (18)
Piasta: NS Coaster 150x12, 36H
Opona: Maxxis Swampthing 2,35 42A 2-ply / Maxxis Minion DH R 2,5 42A 2-ply / Maxxis Wet Scream 2,5 42A 2-ply
Dętka: Continental (presta)

Hamulec przód, klamka: Avid Code (2009) + tarcza G2CS 203mm
Hamulec tył, klamka: Avid Code (2009) + tarcza G2CS 203mm

Modyfikacje:
-Stuningowany napinacz (http://www.pinkbike.com/photo/3625564)
-Mnostwo customowych naklejek
-dorobiony blotnik do wahacza (http://www.pinkbike.com/photo/4347483)

W planach:
- Tarcze Shimano XT 203

Waga: 18,77kg (z Maxxis Wet Scream 2,5 42A 2-ply)

GEO (z 66 RC2X):
Wheel Base - 1180mm
BB - 365mm

GEO (z 888 RC i plaskimi polkami):
Wheel Base - 1180mm
BB - 370mm
Head Angle - 63

zdjecia przewaznie w jakims stopniu sa nieaktualne:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wybrane customowe naklejki (moj design i wykonanie):

Obrazek
MLYNoBIKER
moderator
Posty: 2872
Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
Lokalizacja: Canada
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

Kolorystycznie fajnie wszystko spasowane, mega! :D
Czarny_DH
Posty: 206
Rejestracja: 12.11.2008 18:01:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Czarny_DH »

DEUS EX MACHINA :mrgreen:
http://czarny-biker.pinkbike.com/
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

ahh zazdroszcze wam tych błotników.
dedekFR1
Posty: 539
Rejestracja: 06.01.2009 22:14:34
Kontakt:

Post autor: dedekFR1 »

Piękny bike, praca równie w parze z wyglądem, na elce pewnie ;p Ale myślałem że waga troszkę niższa, z grubszych spraw to zmienił bym korbę, bo hussefelt trochę **. Fajnie by było jakbyś dopadł holzfellera w takim niby tytanowym, metalicznym kolorze, bo były takie, to nie dość że mocna korba, to kolorystycznie jeszcze do setu by podpasowała :) Swoją droga, to są oryginalne półki od 888 works? Miałem worksy, i były tam normalne płaskie marzocchi, ale może coś podmienione było..:)
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

dedekFR1 pisze:ale może coś podmienione było
- moze bylo. te sa od works'ow tyle ze wypiaskowane (nie maja np mocowania blotnika od spodu) - takie miales? http://www.pinkbike.com/photo/3419205/. co do korby, to na razie zostaje przy niej, bo mam inne wydatki pilniejsze:) a co do wagi, to jakos szczegolnym jej maniakiem nie jestem;) jezdze na tej korbie juz ponad dwa lata i zupelnie nic sie z nia nie dzieje, wiec zupelnie nie zgadzam sie ze jest "trochę **". owszem holzfeller w wersji galwanizowanej jest piekny, ale nie wystepuje w wersji OCT, a tylko na taka wagowo oplacaloby mi sie zmieniac.
borczu
Posty: 335
Rejestracja: 11.05.2008 16:09:26
Kontakt:

Post autor: borczu »

Cudny rowerek.
dedekFR1
Posty: 539
Rejestracja: 06.01.2009 22:14:34
Kontakt:

Post autor: dedekFR1 »

=disbrainer= ja miałem półki standard jednak, ale płaskie chociaż i też piaskowane :) Ja z hussefeltem miałem 2 razy do czynienia. Raz skrzywiłem ramię, przy tym samym ramieniu później wyrwało mi pedało z insertem jak o ziemie chyciłem, a w drugiej korbie wykręciłem pedało razem z insertem, dlatego już powiedziałem że nic z insertami :)
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

dedekFR1 pisze:=disbrainer= ja miałem półki standard jednak, ale płaskie chociaż i też piaskowane :) Ja z hussefeltem miałem 2 razy do czynienia. Raz skrzywiłem ramię, przy tym samym ramieniu później wyrwało mi pedało z insertem jak o ziemie chyciłem, a w drugiej korbie wykręciłem pedało razem z insertem, dlatego już powiedziałem że nic z insertami :)
moze miales stare hussefelty? one tak mialy z tego co wiem. miales napis hussefelt nadrukowany, czy wyciety tak jak ja?

btw, tylko jedna taka korba ktora pode mna polegla (skrzywila sie lekko), ale stalo sie to w wyniku zdezenia z samochodem ;)
dedekFR1
Posty: 539
Rejestracja: 06.01.2009 22:14:34
Kontakt:

Post autor: dedekFR1 »

Nie pamiętam, ale chyba napis był jakby "malowany", raczej to były stare korby. A tak btw, błotnik taki to coś skomplikowanego? kto takie coś wykonuje?
Kramon
Posty: 640
Rejestracja: 11.05.2009 22:02:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kramon »

W santa cruz v10 taki błotnik jest w budowany
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

dedekFR1 pisze:błotnik taki to coś skomplikowanego? kto takie coś wykonuje?
sam go zrobilem, zacytuje tutaj swojego posta w temacie o blotnikach:


moj przepis na blotnik:

1. organizujemy sobie zlmanay tani blotnik przedni
2. przycinamy go i przyszlifowujemy (np boschem) do porzadanej dlugosci/szerokosci, by zmiescil sie w wahaczu
3. nawiercamy dwa otwory (wiertlem 5mm np)
4. przekladamy przez nie zipy i zapinamy na ramie.

Plusy:
-blyskawiczny montaz/demontaz
-jak dotad blotnik przy jednej mocniejszej glebie sie nie zlamal, bo przy upadku zerwal sie jeden z zipow, co uratowalo konstrukcje.

Minusy:
-zmniejsza sie przeswit pomiedzy wahaczem a opona - w wersji jesiennej gdy jezdze na Swampthingach 2,35 jest ok i nic sie nie zapycha, ale z oponami 2,5 mogloby juz byc ciasno.

Obrazek
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

no i w koncu dorobilem sie kasety - SRAM PG-990 (11-32)
Pozostale foty tutaj http://disbrainer.pinkbike.com/album/Parts/
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

doklejam do pierwszego posta liste innych setow na F-44 opisanych w tym dziale dh-zone, ktore mi sie osobiscie podobaja (tylko i wylacznie ze wzgledow estetycznych - NIE OSOBISTYCH;)):
Leaber
Posty: 321
Rejestracja: 22.12.2004 19:27:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Leaber »

Mistrz ale jak by tak ciut więcej czerwieni ?:>
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

Leaber pisze:Mistrz ale jak by tak ciut więcej czerwieni ?:>
powoli przybiera na czerwieni;) poki co, doszla czerwona obejma KCNC i gripy dartmoora czerwono-czarne, tak ze ide w tym kierunku;)
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

update'owane zdjecia;)
Areq
Posty: 77
Rejestracja: 10.01.2009 20:08:55
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Areq »

Jaki aparat i obiektyw?

A rower piękny :wink:
http://mrozz.pinkbike.com/
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości