[ArthurGreen] Sunn Radical + RS BoXXer Team 2010

Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

...czyli spokojnie zejdziesz na 15kg , albo inaczej..jest taka opcja :mrgreen: i nadal na zjazdowych gratach

To lubię, tak składany rower pokazuje że jak się kuma to się ma co się chce. Dobrym przykładem Artek świecisz...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Piękny rower, waga także niezła, nie mniej jednak, widziałbym tutaj RC4, którego całkowicie przypadkiem mam na sprzedaż :D
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

randy-rockstiff jak masz 241 z taką przedłużką, to biorę dzisiaj :mrgreen:

Obrazek

Wojtuś - jakoś nie byłem przekonany do tego projektu, ale wrażenia wizualne jak i po pierwszej jeździe zmieniły mój pogląd..

Michał - jak wspomniałem wcześniej.. Rower nie był składany "pod wagę", po prostu mając taką bazę i sporo lekkich części, aż żal byłoby ni złożyć czegoś fajnego i lekkiego.. Dla wagi założyłem lekkie opony (na których i tak da się śmigać w dh), lekkie dętki (na których Bogumił śmiga i chwali), poza tym partsy osiągalne dla wszystkich..

Jak widać na przykładzie.. Składając lekki rower trzeba zacząć od lekkiej ramy..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

Nie no...jest 9,5", ale bez tej przedłużki. Faktycznie, nie spojrzałem, że Radical nie przyjmuje "zwykłego dampera", mea culpa :roll:
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

randy-rockstiff, kelo twierdzi, że da się przekręcić do każdego, ale ta regulacja ?? Nie mam pojęcia ?
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Artur właśnie to miałem na myśli :: ja mam w planach na sezon 2011 poskładać maszynkę na poziomie 12kg tyle że w innej klasie, w której też da się śmigać DH.

Rama to baza roweru, gdy fundament mocny to ściany prosto stoją :twisted:
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
randy-rockstiff
Posty: 367
Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
Kontakt:

Post autor: randy-rockstiff »

ArthurGreen pisze:randy-rockstiff, kelo twierdzi, że da się przekręcić do każdego, ale ta regulacja ?? Nie mam pojęcia ?
Ja tym bardziej nie wiem, nie siedzę w fullach, a nie będę mówił że się da/nie da, jak nie mam zielonego pojęcia ;]
S: Deemax Ultimate, Fox 40 2011
nikom
administrator
Posty: 1794
Rejestracja: 13.04.2004 14:57:48
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: nikom »

...shit, dopiero teraz zauwazylem 15,9..!

Schodzenie ponizej 15 powinno byc karalne :D

Maszyna BOMBA, musi pieknie podskakiwac..
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

.. logiczne myślenie powinno być karalne !! jak stado biegnie w prawo to czemu biegniesz w lewo ?? :mrgreen:

Artek jaki pułap cenowy ??
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
yoonior
Posty: 162
Rejestracja: 21.08.2006 15:14:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: yoonior »

Schodek pisze:spokojnie zejdziesz na 15kg
Nie ma na to najmniejszych szans, jeśli opony mają być typowo zjazdowe, weź Michał kalkulator do ręki bo z matematyką na bakier jesteś ;)


p.s. Artur, gratulacje - piękna maszyna i rewelacyjna waga, choć z normalnymi zjazdowymi oponami wyjdzie pewnie ~16.5kg. Co ciekawe ten lekki rower nie ma w sumie słabych punktów, dobrze pomyślane (nawet te obręcze).
Junior/G3R
www.g3riders.com
Zabójczy
Posty: 101
Rejestracja: 19.06.2007 21:20:50
Kontakt:

Post autor: Zabójczy »

Moj rower wazy 19 kg.
Co to oznacza?

Jestem silniejszy od Ciebie! :wink:
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
bodzio2k
Posty: 1507
Rejestracja: 22.06.2004 15:58:24
Lokalizacja: Cracovia, Lesser Poland
Kontakt:

Post autor: bodzio2k »

Tak samo wiejski ten rower jak egzemplarze Nikodema i Diabła. :mrgreen:
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

bodzio2k pisze:Tak samo wiejski ten rower jak egzemplarze Nikodema i Diabła
Dziekuje.. Mocno sie staralem :*
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Schodek - nie liczylem naprawde. 5tys to taki standard za rame teraz i też tyle dalem, tyle ze dostalem 2 dampy i sporo przydatego stuffu ;) Reszte mozna swobodnie dopisac... Kola oryginaly oem z IH team, Radacz w dobrych pieniazkach mi zalatwil..

yoonior - tak jak napisales.. Tyle bedzie wazyl, ale i tak waga dobra biorac pod uwage, ze rower ma wszystko co potrzeba do zjazdu.. Zaznaczam po raz kolejny - Bike nie byl skladany "pod wage"
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

yoonior nie chce się spierać z tak doświadczonym kolegą ale doskonale sobie zdajesz sprawę( siedzisz w katalogach i udzielasz się na "wyroczni") że spokojnie można pozmieniać partsy w takiej maszynie na inne zyskując na masie a nie tracąc na wytrzymałości..a jak nie wiesz tego to soraaaa :mrgreen:

Tak na szybko

pedały
amor
koła
hamulce
zdjęcie lakieru
tytanowe śrubki
może sztyca na karbon
Weeze komplet

jak już bardzo chcesz to możesz nawet zdjąć obicie z siodełka bo i tak się w Dh nie siedzi na czym zyskasz następne 30g


jeśli obecnie ma 15.9 to nawet jak dodasz opon masę zjazdowych to i tak zejdziesz z masą ...

jak masz hektary kapusty to urywasz jeszcze tak masę

http://npbikeshop.com/product/thm-carbo ... -11952.htm


i dodatkowo możesz się zabawić w koła

http://www.edgecomposites.com/wheels/mtb/am.aspx

zerknij na masę obręczy i policz ile możesz urwać na komplecie !!

skoro gotowy rower możesz mieć na takim poziomie to po modyfikacjach dodatkowych chyba na 15kg jednak jest realne ?? jak sądzisz yoonior

lubisz się bawić w detale to pododawaj sobie wszystko..wiadomo że nie spieramy się o 100g

bo wtedy można jeszcze w Ti szprychy polecieć i zdzierać lakier z amora,wkręcać 3 śrubki i połowę pinów

chodzi o to że są możliwości obecnie poskładania takich maszyn na takim poziomie, jeśli tylko ktoś myśli i liczy i ma hektar pola z dobrymi burakami w cenie na rynku :twisted:

tu masz rowerek już poskładany ale nadal do zabawy z masa dla kogoś kto ma zajawkę

http://distilledmag.wordpress.com/2008/ ... actory-dh/

Pozdro600W

..i tak jak bodzio2k pisze strasznie wiejski bo lekki moim zdaniem
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
yoonior
Posty: 162
Rejestracja: 21.08.2006 15:14:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: yoonior »

Rozumiem, że rozważamy wszystko teoretycznie, ale chyba w granicach rozsądku?

Konkrety:
- wychodzimy od tego, że z roweru o wadze 15.9kg na oponach po 900g po zmianie na zjazdowe opony dodajemy minimum 600-800g (mój Intense 2.5 ma 1400g, 2.35 ma 1200g). daje nam to 16.5-16.7kg
Schodek pisze:pedały
amor
koła
hamulce
zdjęcie lakieru
tytanowe śrubki
może sztyca na karbon
Weeze komplet
- pokaż mi teraz Michał jak chcesz na tych wszystkich komponentach urwać minimum 1500g, żeby z 16.5kg zejść poniżej 15kg?

Koła już są lekkie (obręcze są bardzo lekkie po 500g każda, dośc lekkie piasty), tytanowa sprężyna już jest, sensowny komplet tytanowych śrub do dampera i zawieszenia będzie lżejszy o jakieś 100g. Na widelcu pewnie maks 300g, na napinaczu nie więcej jak 50g, lakier to ok. 300g chyba. Pedały 100g oszczędności (nie ma tak lekkich SPD do DH jak platform po 300g para)

Ciężko będzie zejść poniżej 15kg na komponentach wytrzymujących DH.
(choć znając ciebie będziesz z całych sił usiłował udowodnić, że jednak masz rację)


Niemniej, jak napisałem wcześniej, piękny i superlekki jest ten Sunn :)
Junior/G3R
www.g3riders.com
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

yoonior pisze:Koła już są lekkie
Właśnie nie bardzo.. Pomimo obręczy 5.1 ważą 2250 (około).. Nawet z radaczem nie mogliśmy tego rozszyfrować, jeśli chodzi o piasty.. Tył wygląda na DT 440, przód ciężko powiedzieć.. Więc teoretycznie zakładając 1750 niwelujemy nadwagę np do Maxxisów minion 2ply (1190gr)..

Czysto teoretycznie da się poniżej 15kg zrobić.. Tylko jakim kosztem ?? Nie mówię już o wytrzymałości, tyko koszt $... Same ex1750, czy cięższy DeeMax ultimate koszt 3-3.5tyś zł.. Tytanowe "pierdołki" też nie są tanie..

Jak najbardziej ten set mi odpowiada.. Waga wyszła dobra, aż za dobra bo myślałem że będzie ciężej.. Więcej nie potrzebuję.. Jedynie mam nadzieję, że rama nie będzie pękała, bo pomimo gwary średnio mi się chce czekać, czy na rozbierać i skręcać wszystko na nowo..

Jedynie zastanawiam się nad szerszą kierą i tyle.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

taka podstawowa matematyka

amor 300g
obręcze 200g
napinacz weeze 66g czyli 120g zysku
hamulce na formule z code na samych zaciskach 250g plus tarcze i adaptery- ile ??
lakier 300g
pedaly HT mag 280g -zysk 160g nie ma wymagań spd
tytanowe śrubki na wszystkim może około 200g
szprychy tytanowe ?? nie wiem ale pewnie 100g na 2 koła jest szansa
wywalamy dętki -250g minimum a realnie 360g
kierownica na karbonową i masz 120g na plus
Korba clavi zysk 344g

zakładamy oponki po 1200g z 880g czyli dodajemy 640g


Koła na zdjęciu !!

Na zdjęciu jest na azonicach outlaw, które pomimo że są nie do zajechania niestety ważą 2680gr.. Więc troszkę ciężko.. DT 5.1 ważą mi jakieś 2210gr.. Może zaszaleję i kupię 1750 i urwie się jeszcze to 460gr.. Najpierw chcę zobaczyć jak z wytrzymałością 5.1..

a odejmij jeszcze 200g na karbo rawki z dt 1750 to ile masz ??



Ile Ci wychodzi yoonior ??

nic na siłę ale opcja jakaś jest... :mrgreen:
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Schodek pisze:nic na siłę ale opcja jakaś jest...
Opcja na którą mnie nie stać i której nie mam potrzeby urealniać.. Ale jest.. ;)
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość