
jestem stosunkowo szczupły - 175cm wzrostu przy 65kg wagi
Można, ale tutaj to już nie widzę wielkiego sensu. Po pierwsze najtaniej hamulce kupuje się w kompletach. Nawet zapominając o czym tutaj było pisane ( że niby za 500 złotych można kupić komplet nówek Juicy 5, oczywiscie zdarzają się ale w tej chwili nie ma nawet zbliżonej do tego poziomu oferty) i przyjmując, że na komplet J5 na sensownych tarczach trzeba wydać 650 PLN (tak mi się udało znaleźć na chwilę obecną) a za jeden z tarczą 185 wołają 350 PLN to wychodzi na to, że w najlepszym razie będziesz 70 zeta do przodu. 190 zeta kosztuje BB7 z tarczą 203, do tego 25 PLN klamka i 5-10 złotych linka i pancerz, do tego przesyłki wyniosą jakieś 10 złotych więcej. Jakkolwiek BB7 ogólnie jest OK, to oszczędzanie dzięki niemu 70 PLN to już jest dziadostwo. Sensowną kasę to mozna oszczędzić na komplecie, 380 PLN za dwa BB7 (nie widzę kompletu na Allegro dlatego liczę dwa osobno kupione hamulce, w tym przypadku komplet też zawsze jednak wychodziły parę złotych taniej, no, ale mam taki zwyczaj żeby trzymać się tego co jest, a nie teoretyzować co by to było gdyby udało się trafić za najniższą cenę jaka kiedykolwiek była), 50 złotych za klamki, 20 złotych na linki i wszystko zamyka się kwotą 200 złotych mniejszą niż za J5. Kiedy ja kupowałem swoje to oszczędziłem nawet 300 złotych. 200 zeta to jeszcze jest na granicy sensowności, choć ja na pewno bym już tyle nie oszczędzał, no, ale 70 złotych to jest śmiech. Nie kombinuj jak koń pod górę, albo dozbieraj na komplet J5, albo poluj na jakieś super-okazje, albo kupuj komplet BB7.A mam jeszcze pytanie trochę innej natury... Czy Waszym zdaniem takie połączenie jak hydraulik z przodu, mechanik z tyłu lub na odwrót zdałoby egzamin?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość