
Nowy Intense Tazer HT
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 03.10.2008 16:14:38
- Lokalizacja: Warszawa/Chełm
- Kontakt:
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 03.10.2008 16:14:38
- Lokalizacja: Warszawa/Chełm
- Kontakt:
bamix71 zgodzę sie ale osoba dobrze jezdzaca MUSI posiadać wkońcu jakiś sprzęt żeby byl progres, na przetyranym i mało pracującym amortyzatorze pojezdzisz znacznie gorzej niż na
Dobrym , mysle tutaj o osobach która jeżdżą dobrze, chodź fakt faktem, u intensa płacimy za znaczek, naklejke, lakier, znaczek, pudełko, znaczek oraz chyba ramkę xd bo ja ciągle nie rozumiem śmiesznie wysokie ceny, fakt faktem że sprzęt ma klasę sama w sobie ale i tak przesądzają xd to już wolę duncona xd
Dobrym , mysle tutaj o osobach która jeżdżą dobrze, chodź fakt faktem, u intensa płacimy za znaczek, naklejke, lakier, znaczek, pudełko, znaczek oraz chyba ramkę xd bo ja ciągle nie rozumiem śmiesznie wysokie ceny, fakt faktem że sprzęt ma klasę sama w sobie ale i tak przesądzają xd to już wolę duncona xd
Karpiel i Duncon to moje zycie
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
GgG wiesz ramki typu Scott Voltage też kosztują ponad 2 tyś. i mnie to nie dziwi. Zagranicą zarabiaja inaczej i takie ramki są powszechne, to nie jest żadna kosmiczna technologia. Nie ma co porównywać do ramek np. z 2008 r. bo sprzęt z czasem strasznie tanieje. Teraz też można wyrwać tanio ramki pokroju starego Jackala,czy P.3 . U nas jak kupisz NOWEGO fulla za 10tyś. to wszyscy mówią,że to masa kasy,a jak patrzeć realnie to kupujesz sprzęt z niskiej/średniej półki (bo te odczucia też są wzgledne).
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

bamix71:
Nikt mi i nikomu innemu nie każe kupować tego złomu. Kwestią jest ile takich ram zobaczysz na żywca. Osobiście mam to w nosie. Znam równie ,,kultowe'' marki (patrz Sunn z Tyluzy), które są dokłądnie dwa razy tańsze i niczym nie ustępują warsztatowi z USA. Być może nowy dartmoor jest dla plebsu ale czym do ch.uja Wacława różni się od intwnsywnego blaszaka?!?
Nikt mi i nikomu innemu nie każe kupować tego złomu. Kwestią jest ile takich ram zobaczysz na żywca. Osobiście mam to w nosie. Znam równie ,,kultowe'' marki (patrz Sunn z Tyluzy), które są dokłądnie dwa razy tańsze i niczym nie ustępują warsztatowi z USA. Być może nowy dartmoor jest dla plebsu ale czym do ch.uja Wacława różni się od intwnsywnego blaszaka?!?
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
bodzio2k:
...nie no po co ta spina
ale jeżeli intens to złom a kultowy sunn tańszy 2 razy i niczym nie ustępuje tazerowi ta ja jestem laikiem
p.s mowa o tym sunnie?
http://www.sunnbicycle.com/english/prev ... ump?/=spec
jak tak to szacun
...nie no po co ta spina


p.s mowa o tym sunnie?
http://www.sunnbicycle.com/english/prev ... ump?/=spec
jak tak to szacun

bamix71, chodzi o to że np w przypadku zjazdówek, ogólnie fulli konstrukcja, system itp ma ogromne znaczenie - może sprawić że rama jest zapierdzista, albo zupełnie do dupy. W przypadku sztywniaka do 4X prostota konstrukcji jest na tyle duża że nic niesamowitego nie można wymyślić czy opatentować. Taka ramka musi być jedynie sztywna i w miarę mało ważyć - to wszystko. Ramy takie jak wspomniany Sunn Forestjump 4X (1200 pln) czy Author Prokop (1000 pln) poza aspektami wizualnymi w działaniu nie różnią się niczym od tego Tazera, a jednak różnica w cenie jest porażająca. Jeszcze mógłbym to zrozumieć gdyby Tazer ważył 1,5 kg przy zachowaniu wysokiej sztywności .... dlatego przydałyby się paramerty techniczne ramki 

http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
bamix71:
Inżynierowie z Tuluzy (gdzie oprócz Sunna swoją manufakturę ma również Airbus Consorcium) ramki takie jak ten tazer robili ponad 10 lat temu i nadal można na nich fruwać:
Legendarny perimietric w wersji 26"
Tazer podobnie jak reszta blachary z pustynnego garażu w Kali4ni pode mną roku nie wytrzyma.
Miłego dnia, bierę się za robote.
Inżynierowie z Tuluzy (gdzie oprócz Sunna swoją manufakturę ma również Airbus Consorcium) ramki takie jak ten tazer robili ponad 10 lat temu i nadal można na nich fruwać:
Legendarny perimietric w wersji 26"
Tazer podobnie jak reszta blachary z pustynnego garażu w Kali4ni pode mną roku nie wytrzyma.
Miłego dnia, bierę się za robote.

No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Święte słowa.. Geometria i sztywność..Chrabał pisze:bamix71, chodzi o to że np w przypadku zjazdówek, ogólnie fulli konstrukcja, system itp ma ogromne znaczenie - może sprawić że rama jest zapierdzista, albo zupełnie do dupy. W przypadku sztywniaka do 4X prostota konstrukcji jest na tyle duża że nic niesamowitego nie można wymyślić czy opatentować. Taka ramka musi być jedynie sztywna i w miarę mało ważyć - to wszystko. Ramy takie jak wspomniany Sunn Forestjump 4X (1200 pln) czy Author Prokop (1000 pln) poza aspektami wizualnymi w działaniu nie różnią się niczym od tego Tazera, a jednak różnica w cenie jest porażająca. Jeszcze mógłbym to zrozumieć gdyby Tazer ważył 1,5 kg przy zachowaniu wysokiej sztywności .... dlatego przydałyby się paramerty techniczne ramki
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości