Dhx 3.0 tf tuned vs dhx 4.0
Dhx 3.0 tf tuned vs dhx 4.0
Witam
Prosta sprawa w co lepiej wejść? Dodam że wcześniej miałem dhx 5.0 i w zasadzie z regulacji propedala nie korzystałem, ale też nie chciałbym żeby "trójka" była "zmulona" fabrycznie ustawionym propedalem
Prosta sprawa w co lepiej wejść? Dodam że wcześniej miałem dhx 5.0 i w zasadzie z regulacji propedala nie korzystałem, ale też nie chciałbym żeby "trójka" była "zmulona" fabrycznie ustawionym propedalem
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Wypadałoby jeszcze wiedzieć czy ma zrobiony Factory Rebulid czy Factory Tuning System. Bo to pierwsze to właściwie serwis z niewielkimi zmianami detali takich jak uszczelki, inny lepszy olej i wypełnienie zbiornika azotem. Tuleje chyba też inne dają. Dopiero ten drugi zestaw zdecydowanie wpływać powinien na pracę.
Poza tym już gdzieś tutaj pisałem że generalnie te dwa dampery się nie różnią.
http://img695.imageshack.us/img695/719/ ... dsdads.png
3.0 na górze 4.0 na dole jak coś xD
Chyba że został zrobiony drugi zestaw to wtedy push ingeruje w oba zawory, kompresji i odbicia. Poznać można po tym że ma zainstalowany inny odbijacz, aczkolwiek koś mógł zmienić go z powrotem. Tak czy siak powinieneś dostać do niego woreczek ze starymi częściami. Jeśli go nie dostaniesz to znaczy że został zrobiony wyłącznie serwis.
Poza tym już gdzieś tutaj pisałem że generalnie te dwa dampery się nie różnią.
http://img695.imageshack.us/img695/719/ ... dsdads.png
3.0 na górze 4.0 na dole jak coś xD
Chyba że został zrobiony drugi zestaw to wtedy push ingeruje w oba zawory, kompresji i odbicia. Poznać można po tym że ma zainstalowany inny odbijacz, aczkolwiek koś mógł zmienić go z powrotem. Tak czy siak powinieneś dostać do niego woreczek ze starymi częściami. Jeśli go nie dostaniesz to znaczy że został zrobiony wyłącznie serwis.
Witam, nie chcialem zakladac nowego tematu, widze ze macie pojecie o tych damperach, wiec moze mi doradzicie. Ostatnio moj DHX 4.0 Air strasznie zmiekl, bylo prawie 200PSI i mimo to wchodzil do polowy tylko podczas posadzenia tylka na rowerze. spuscilem calosc powietrza i... Amorek sie zassal. Dopiero przy ~60-70 PSI wychodzi.
http://img411.imageshack.us/img411/3052/dsc00299v.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/9841/dsc00301rg.jpg
Jakosc zdjec wiadomo, ale widac co trzeba. Co radzicie? Pozdro
http://img411.imageshack.us/img411/3052/dsc00299v.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/9841/dsc00301rg.jpg
Jakosc zdjec wiadomo, ale widac co trzeba. Co radzicie? Pozdro
MUSZEL Cycu85 mój kolega kupił niedawno dhx 5.0 po odpakowaniu okazalo sie ze jest zassany, sprzedający spuścił powietrze i wcisnął go do końca i się zassał. wypuścił powietrze po to żeby mu się do małej paczki zmieścił. pompowanie nawet do 200psi nie chciało go wypchnąć całego.
rozebrałem go ( http://www.pinkbike.com/photo/4364950/ ), przy okazji wyczyściłem, wymieniłem olej w tłumieniu, odpowietrzyłem, złożyłem do kupy, napompowałem i śmiga jak nowy.
po prostu nie można ich uginać bez powietrza w głównej komorze bo się zasysają
rozebrałem go ( http://www.pinkbike.com/photo/4364950/ ), przy okazji wyczyściłem, wymieniłem olej w tłumieniu, odpowietrzyłem, złożyłem do kupy, napompowałem i śmiga jak nowy.
po prostu nie można ich uginać bez powietrza w głównej komorze bo się zasysają
Ok, czyli rozumiem ze rozkrecenie zalatwi sprawe? Moglbys mi napisac jak to zrobic? Nie jestem lewy, sam serwisuje swoj rower, ale za amortyzator tylny nigdy sie nie zabieralem.. To cisnienie, ktore jest po drugiej stronie komory nie wystrzeli mi prosto w twarz jakas czescia amortyzatora podczas rozkrecania?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości