Trek Session 88 - 13.5kg !!

;o
Posty: 704
Rejestracja: 26.06.2006 10:47:05
Kontakt:

Post autor: ;o »

No pieknie;) Naprawde godna podziwu waga :D CHcialbym sie na nim przejechac i odczuc te roznice :D

I nie zapominajmy, ze jednak rower to tylko ulamek tego wszystkiego co sklada sie na dobre wyniki. Wiec zamiast zmieniac, odchudzac i dopieszczac rower lepiej wziac sie za porzadny trening!!
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Mój człowiek ;D
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

;o

Oj tak- nadal nie zmieniam swej 1.3kg korby w biku enduro.... czekam na zmiany w liczbach wyswietlacza wagi lazienkowej najpierw :wink:
http://www.endura.pl
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

wie ktoś ile dokładnie waży sama ramka ?
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Godny rower, godna waga, a jak rower jest nerwowy to trzeba zacząć ćwiczyć technikę i umiejętność doboru ustawień, rower im droższy tym bardziej obsługowy jest, tutaj jest sporo do ustawiania. Bzdurne gadanie o tym że rower jest anorektyczny jakoś nie przemawia do mnie, na jakimś zagranicznym forum złożyli maszynkę xc w granicach 7kg, lub trochę mniej (nie pamiętam dokładnie) bodajże na ramie garego fishera, i to wszystko na ogólno dostępnych częściach, bez zmian w Ti itd.

Rowery nie są za lekkie to ludzie nie potrafią nimi jeździć (albo chcą wiecznie nimi jeździć) [a często połączone razem].
grzesiekfrchelm
Posty: 417
Rejestracja: 03.10.2008 16:14:38
Lokalizacja: Warszawa/Chełm
Kontakt:

Post autor: grzesiekfrchelm »

SegatiV moim zdaniem ma racje a co do roweru bardzo fajny
Bike--http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=58141
http://www.lsfr.pl
Anałana
Posty: 278
Rejestracja: 04.04.2005 00:25:00
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: Anałana »

taki set jest dla kogos kto bardzo dobrze i miekko jezdzi ( co nie znaczy ze wolno - np Śliwa), Co ma waga do nerwowosci, to jest kwestia tylko geometrii. im mniej wazy tym szybciej przyspiesza, mozna max opoznac hamowanie,latwiej go wprowadzac w ciasne zakrety. Koles pokazal cos co wiekszosc z nas uwazala za niemozliwe.
OMENRACING
Jozan
Posty: 2296
Rejestracja: 06.08.2005 20:46:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Jozan »

Ciekawe ile by ten rowerek pod Vincentami wytrzymał :P
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

Jozan hahaha. W sumie to chyba dosc krotko ; d
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Kilka pomysłowych pomysłów kolesia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
diabeł
Posty: 233
Rejestracja: 20.02.2005 17:02:10
Lokalizacja: Totalbikes
Kontakt:

Post autor: diabeł »

Aż dziwne, że jest aż taki lekki. Mój 88 też niby poskładany na lekkich cześciach waży 16,7kg. Jakbym się uparł i wydał kolejne kokosy to może bym zszedł 1kg, ale to i tak bardzo daleko od 13,5.
Chociaż muszę przyznać że ta mania odchudzania zjazdówek powoli robi się irytująca . Ludzie się jarają wagą, a nie jeżdżeniem. Na pewno fajnie jest mieć lekki rower, ale nie dajmy się zwariować.
http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

diabeł nie można na siłę pchać ludzi na rower, sory, ale to Ich sprawa na co wydadzą kasę, to brzmi jak nuta zazdrości (nie mówię że tak jest, jedynie o brzmienie chodzi), jedni lubią jeździć, inni składać i pieścić swoje maszynki, tego nie zmienisz, a mówiąc "irytujące" sugerujesz jakoby ktoś Cie zmuszał do tego, a tak nie jest, wystarczy robić swoje, chcesz jeździć i olewasz wagę na tym poziomie, popatrz wyraź obawy o przydatności tego sprzętu i tyle. Nie wmawiajmy ludziom na siłę co mają robić, sami się nauczą.
kubabike
Posty: 627
Rejestracja: 11.12.2004 16:54:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kubabike »

Po prostu diabeł chciał powiedzieć, że dla niego zapewne ważniejsze jest że się jezdzi i jak sie jezdzi niz to na czym sie jezdzi pod czym i ja sie podpisuje obiema rękoma.
Każdy ma rower na miarę swoich mozliwości i umjejętności. Ja akurat nie wierze w super lekkie zjazdówki a ten napinacz to jakaś kpina.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

CgC Niezłe herezje głosisz. Mój mega klocowaty big hit na 888 ważących 3.7kg waży poniżej 19kg a słaby to on nie jest. Rower do ścigania ważący 17kg to norma. 13.8kg kolarkę to masz chyba ołowianą.... Masz też niefajny podpis.
diabeł
Posty: 233
Rejestracja: 20.02.2005 17:02:10
Lokalizacja: Totalbikes
Kontakt:

Post autor: diabeł »

Chodziło mi o to, że w zjeździe waga nigdy nie odgrywała większej roli. Zawsze liczyły się (i nadal tak jest) umiejętności ridera. Dh to kolarstwo grawitacyjne i nie musimy się tak bardzo martwić o masę sprzętu bo na nim nie podjeżdżamy. Bardziej interesuje nas jego wytrzymałość i niezawodność. Stąd też ekscytacja niskimi masami sprzetu i bicie kolejnych rekordów w lekkich zjazdówkach, co ma miejsce ostatnimi czasy, uważam za niedorzeczne.

Zresztą, nie ma dowodów na to że na 13,5 kilowej zjazdówce pojedzie się szybciej niż na 18kg. A o to się chyba rozchodzi...
http://www.totalbikes.pl -Profesjonalne Obozy Rowerowe
http://www.urgebike.pl -kaski Urge
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

diabeł, dokładnie. mój nowy set waży 16.kg i jakoś nie widzę różnicy w stosunku do mojego 18-to kilogramowego poprzednika.. Jak powiedziałeś, lightowanie jest raczej modą niż koniecznością.. Jak wspomniałem wcześniej wiele razy. Mam lekki rower bo szkoda bo taka jest rama i takie lekkie akurat mam lekkie komponenty. Teraz założyłem Intrudery 2.5, ciężkie grube dętki. Sądzę że będzie teraz kole 17kg. Ale i tak jedzie rower kozak. Jakoś progresywny 1-dno zawias Sunna bardziej mi podszedł niż DW-link.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

Panowie, jest sens jeszcze bić pianę na ten temat? W zasadzie każdy już chyba dawno powiedział wszystko co na ten temat sądzi. Rowerek jak rowerek, dziwią mnie tylko opinie, że to jest set, który nie jest zrobiony kosztem wytrzymałości. Przecież już rama na dzien dobry jest z tych, które lubią się połamać. W paru miejscach można zrobić lżej, ale w innych miejscach odchudanie jest doprowadzone do absurdu. Wózek przerzutki przewiercony tak, że w sumie bym się nie zdziwił, gdyby się w krótkim czasie dolne kółko się urwało. Tarcze 180? Ciekawe ile osób by napisało, że to czysta głupota gdyby sprawa dotyczyła jakiegoś zwyklejszego rowerka. Napinacz - nie jest przejawem wielkiej pomysłowości wziąc coś i powycinać, pytanie tylko czy nadal będzie tak samo dobrze wypełniał swoje zadanie. Po coś te wycięte elementy były. Poza tym koszty czegoś takiego to jest stratosfera. Tak jak pisze diabeł, nie inwestując w to budzetu niewielkiego afrykańskiego państwa to problematyczne może się okazać zejście poniżej 15 kg. Koła Tune, napęd XTR, Boxxer WC, najdroższe Elixiry, tytanowe śrubki i sprężynki. Zastanawiam się co jeszcze można w tym rowerze zrobić drożej...
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

B.Z. pisze:nie jest przejawem wielkiej pomysłowości wziąc coś i powycinać
Też tak uważam. Jeśli budujemy jakiegoś lightweight demo bike, to można iść tak po bandzie, ale jeśli rower ma jeździć, to sądzę, że fabryki nie należy poprawiać.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

ArthurGreen pisze:ale jeśli rower ma jeździć, to sądzę, że fabryki nie należy poprawiać.
Artur zerknij jakie opony wkładał Giant swojego czasu i powiedz czy warto poprawiać fabrykę ?? Albo czemu strojenie zawieszenia ludzie robią skoro fabryka to robi pod 75kg ?/

czemu nie można składać pod siebie roweru/komputera/garderoby/mebli ??


Pokazany rower ukazuje obecne możliwości jakie panują na scenie :mrgreen:

...jak komuś to wadzi to zawsze może wkładać kilowe obręcze i 7kg ramy aby poskładać sobie 23kg Dh maszynki :twisted:

Mniejsza masa większa władza !

Pozdro dla opornych
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości