[Przem NBT] Giant Glory 8 + Boxxer 2010
[Przem NBT] Giant Glory 8 + Boxxer 2010
Rama: Giant Glory 8 L 203 mm
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 4.0 222mm
Kierownica: Truvativ Boobar 780 mm wznios: 20 mm
Mostek: Answer DH
Gripy: ODI
Barendy: ODI
Stery: VP 1,5 -> 1 1/8 zintegrowane
Siodło: Velo Pronto SL S2
Sztyca: Thomson Elite 30.9x367
Zacisk: BBB bez anody
Korby: Race Face Atlas FR 83x165
Support: Race Face Xtype
Zębatka: Race Face 36T
Łańcuch: Sram pc95
Pedały: NS Aerial custom
Napinacz: Weeze The End
Przerzutka: Sram x.9 custom
Manetka: Sram x.9 custom
Kaseta: Sram custom 26 - 11
Koło przód:
Obręcz: Mavic d321 Deemax "26
Szprychy: DT Competition + DT alu
Piasta: Hope Pro II 20mm custom
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Koło tył:
Obręcz: Mavic d321 Deemax
Szprychy: DT Competition + DT mosiężne
Piasta: Chosen 12x150
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Hamulec przód: Formula The One 203mm custom
Hamulec tył: Formula The One 203mm custom
Modyfikacje:
- karbonowy napinacz Weeze
- anodowane linki zawieszenia oraz śruby + grawerowanie
- anodowana przerzutka + grawerowanie
- anodowana manetka + grawerowanie
- odnowione klamki i pokrętła hamulców + grawerowanie
- anodowane "zatyczki" pedałow oraz tuleje od piasty przód
- zdjęta anoda z pokrętła pro pedal w damperze oraz obejmy
Waga: 18,54 kg na oponach 2ply
W planach:
blat, śruby do blatu, oś, kapsel od Weeze, sprężyna Ti, trochę śrubek alu i zacisk sztycy
Na koniec chciałbym podziękować dwóm firmom, bez których nie możliwe byłoby złożenie roweru w takiej formie jak widać:
- http://www.rowerowy.com
- http://www.weeze.pl
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 4.0 222mm
Kierownica: Truvativ Boobar 780 mm wznios: 20 mm
Mostek: Answer DH
Gripy: ODI
Barendy: ODI
Stery: VP 1,5 -> 1 1/8 zintegrowane
Siodło: Velo Pronto SL S2
Sztyca: Thomson Elite 30.9x367
Zacisk: BBB bez anody
Korby: Race Face Atlas FR 83x165
Support: Race Face Xtype
Zębatka: Race Face 36T
Łańcuch: Sram pc95
Pedały: NS Aerial custom
Napinacz: Weeze The End
Przerzutka: Sram x.9 custom
Manetka: Sram x.9 custom
Kaseta: Sram custom 26 - 11
Koło przód:
Obręcz: Mavic d321 Deemax "26
Szprychy: DT Competition + DT alu
Piasta: Hope Pro II 20mm custom
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Koło tył:
Obręcz: Mavic d321 Deemax
Szprychy: DT Competition + DT mosiężne
Piasta: Chosen 12x150
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Hamulec przód: Formula The One 203mm custom
Hamulec tył: Formula The One 203mm custom
Modyfikacje:
- karbonowy napinacz Weeze
- anodowane linki zawieszenia oraz śruby + grawerowanie
- anodowana przerzutka + grawerowanie
- anodowana manetka + grawerowanie
- odnowione klamki i pokrętła hamulców + grawerowanie
- anodowane "zatyczki" pedałow oraz tuleje od piasty przód
- zdjęta anoda z pokrętła pro pedal w damperze oraz obejmy
Waga: 18,54 kg na oponach 2ply
W planach:
blat, śruby do blatu, oś, kapsel od Weeze, sprężyna Ti, trochę śrubek alu i zacisk sztycy
Na koniec chciałbym podziękować dwóm firmom, bez których nie możliwe byłoby złożenie roweru w takiej formie jak widać:
- http://www.rowerowy.com
- http://www.weeze.pl
- Załączniki
-
- ogolne.jpg (481.6 KiB) Przejrzano 4782 razy
-
- ogolne 1.jpg (431 KiB) Przejrzano 4952 razy
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 04.01.2009 12:54:51
- Kontakt:
GgG graty anodowane w www.bikehazard.cz , polecam firme ze wzgledu na podejscie do klienta, wprost odwrotnie proporcjonalnie do Anodalu ktory nie umial odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania.
wojteqpiotrowski napinajka spisuje się dobrze, kilka wskazówek od właściciela Weeze jeśli chodzi o ustawienie i spisuje się znakomicie. Z tego co wiem w sprzedaży jeszcze ich nie ma
Vin_OSW ano, moja obróbka zdjęcia jest "znakomita"
odnośnie kosztów: "Gentlemani nie rozmawiaja o pieniądzach"
wojteqpiotrowski napinajka spisuje się dobrze, kilka wskazówek od właściciela Weeze jeśli chodzi o ustawienie i spisuje się znakomicie. Z tego co wiem w sprzedaży jeszcze ich nie ma

Vin_OSW ano, moja obróbka zdjęcia jest "znakomita"

odnośnie kosztów: "Gentlemani nie rozmawiaja o pieniądzach"

-
- Posty: 367
- Rejestracja: 18.05.2009 17:20:27
- Kontakt:
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 03.10.2008 16:14:38
- Lokalizacja: Warszawa/Chełm
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Fajny temat bo dowiedziałem się, że:
1 - ktoś ma śliczną Glorkę w mojej ukochanej DG (mieszkałem dość chwilę na mydlicach)
2 - "ktoś" dostał napinacz wcześniej niż ja
3 - Kramon ma się dobrze i dalej nie zmienił dealera, lub za dużo pije
Ogólnie nawet kolorystycznie bardzo podoba mi się secik.. Gratuluję!
1 - ktoś ma śliczną Glorkę w mojej ukochanej DG (mieszkałem dość chwilę na mydlicach)
2 - "ktoś" dostał napinacz wcześniej niż ja

3 - Kramon ma się dobrze i dalej nie zmienił dealera, lub za dużo pije

Ogólnie nawet kolorystycznie bardzo podoba mi się secik.. Gratuluję!
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
bleee... i powstał by kolejny klon fabryki z tajwanu... a tak mamy nietuzinkową, piękną maszynę DHBikerJG pisze:nie chcial bym urazic szanownego wlasdciciela ale ja zamiast ladowac sporo kasy w anodowanie kupil bym inna rame, wtedy powstal by rower 9/10, teraz jest 7/10 Wink
Przem NBT rower to sam sex i piękno:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości