[Mariancobretti] Big Hit + Z150 FR
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
[Mariancobretti] Big Hit + Z150 FR
Rama: Specialized Big Hit 2007, M
Widelec: Marzocchi Z150 FR, 2004, 150mm
Damper: RockShox Vivid 5.1
Kierownica: Truvativ Hussefelt (szer. 680, wznios 15mm)
Mostek: OctaneOne Chemical
Gripy: Dartmoor Ripper
Barendy: Dartmoor
Stery: FSA The Pig DH
Siodło: Earthworks Rocker
Sztyca: noname
Zacisk: Specialized
Korby: Truvativ Hussefelt Howitzer
Support: Truvativ Howitzer
Zębatka: Dartmoor Sting 36Z
Łańcuch: Shimano
Pedały: NS Pancake
Napinacz: E-13 LS1
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano
Koło przód:
Obręcz: SunRims MTX29, 36 otworów, 26 cali
Szprychy: DT Champion, 36 szt.
Piasta: Novatec, 36 otworów
Opona: Nokian NBX 2.3
Dętka: Maxxis
Koło tył:
Obręcz: SunRims MTX29, 36 otworów, 26 cali
Szprychy: DT Champion, 36 szt.
Piasta: Novatec, 36 otworów
Opona: Nokian NBX 2.3
Dętka: Maxxis
Hamulec przód: Avid Juicy 3, tarcza 203mm Avid Polygon
Hamulec tył: Avid Juicy 3, tarcza 185mm Avid Polygon
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: Rama rawowana, a następnie przeciągnieta pastą polerska. W przyszłości planuje zmienić hamulce na Elixiry, i ciut wyższy amortyzator.
Waga: nie ważony
Widelec: Marzocchi Z150 FR, 2004, 150mm
Damper: RockShox Vivid 5.1
Kierownica: Truvativ Hussefelt (szer. 680, wznios 15mm)
Mostek: OctaneOne Chemical
Gripy: Dartmoor Ripper
Barendy: Dartmoor
Stery: FSA The Pig DH
Siodło: Earthworks Rocker
Sztyca: noname
Zacisk: Specialized
Korby: Truvativ Hussefelt Howitzer
Support: Truvativ Howitzer
Zębatka: Dartmoor Sting 36Z
Łańcuch: Shimano
Pedały: NS Pancake
Napinacz: E-13 LS1
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano
Koło przód:
Obręcz: SunRims MTX29, 36 otworów, 26 cali
Szprychy: DT Champion, 36 szt.
Piasta: Novatec, 36 otworów
Opona: Nokian NBX 2.3
Dętka: Maxxis
Koło tył:
Obręcz: SunRims MTX29, 36 otworów, 26 cali
Szprychy: DT Champion, 36 szt.
Piasta: Novatec, 36 otworów
Opona: Nokian NBX 2.3
Dętka: Maxxis
Hamulec przód: Avid Juicy 3, tarcza 203mm Avid Polygon
Hamulec tył: Avid Juicy 3, tarcza 185mm Avid Polygon
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: Rama rawowana, a następnie przeciągnieta pastą polerska. W przyszłości planuje zmienić hamulce na Elixiry, i ciut wyższy amortyzator.
Waga: nie ważony
- Załączniki
-
- P8100712.jpg (466.04 KiB) Przejrzano 1975 razy
-
- P8100716.jpg (436.58 KiB) Przejrzano 1975 razy
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 03.10.2008 16:14:38
- Lokalizacja: Warszawa/Chełm
- Kontakt:
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
To jest juz mój drugi napinacz tej marki i nie moge powiedzieć o nim żadnego złego słowa, żadnych problemów, zakładasz i juz się nie martwisz, jak dla mnie bomba.
Dzieki "wojtasu"
Starałem się dobrać części adekwatnie co do budżetu i funkcjonalności. Jakoś mi toto wyszło, a jeździ się naprawde bardzo przyjemnie na tym secie. Wcześniej miałem Pitbulla lecz rozmiar 16 cali. Mam 191cm wzrostu i duzo lepiej mi się jeździ na 14-stce
.
Dzieki "wojtasu"


-
- Posty: 4
- Rejestracja: 23.03.2010 21:22:51
- Kontakt:
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
- Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
- Kontakt:
Jak ci się amor sprawuje ? Często go serwisowałeś ? Mam taki sam i zastanawiam się czy nie zostawić go jeszcze na ten sezon. Chodzą "wieści po wsi", że te dolne dźwigienki/zaciski które mocują ośkę często pękają. Miałem ostatnio sytuację kiedy dźwigienka/zacisk po jednej stronie się poluzował i odpadł mi z amorka w czasie jazdy... Teraz bardzo mocno ją dokręciłem, ale boję, by to nie pękło... Widelec ma już kilka lat, i ciężko by było znaleźć taką część...
A sam rowerek bardzo ładnie się prezentuje...
A sam rowerek bardzo ładnie się prezentuje...
2015 set - Intense Socom FRO + Manitou Revox PRO + Boxxer RC 2012
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
Amorka dopiero kupiłem na ten sezon jakiś miesiąc temu wiec nie serwisowałem go jeszcze. Kupiłem go od konkretnego cżłowieka który przejechał na nim od nowości 700km ponieważ był zakupiony od Lapier'a w 2008 roku jako nówka, wiec o amor nie mam sie co martwić bo jest w stanie sklepowym.
Tez słyszałem ze pękaja mocowania, ale narazie zadnych problemów nie miałem z mocowaniem koła.
Co do serwisu to lepiej zrobić cześciej, bo amor się odpłaci lepsza i bezawaryjna pracą.
Tez słyszałem ze pękaja mocowania, ale narazie zadnych problemów nie miałem z mocowaniem koła.
Co do serwisu to lepiej zrobić cześciej, bo amor się odpłaci lepsza i bezawaryjna pracą.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
Żyj dalej w nieświadomości. J3 i J5 ma taka sama siłe hamowania i nie zmienisz tego. J3 musi być zapowietrzony/zatluszczona tarcza/zalane lub kiepskie klocki. Ten sam zacisk ta sama klamka te same tłoczki. Fizyki nie oszukasz.Mariancobretti pisze:miałem kiedyś Juicy 5 z 185mm i porównania nie ma. J5 duzo lepszy.
Lepiej dołożyć i kupić J5.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
www.nocuje.net
Bardzo fajny rowerek;] Ja bym tu tylko widział jakieś białe siodełko:P
A co do amorka to też ujeżdzam z150 i właśnie mam pęknięty zacisk od osi. Jeżdze tak już od roku, poprzedni właściciel podobno też jeździł z tym rok.
To jest takie małe pęknięcie na zawiasie, wystarczy nie dociskać mocno ośki i jest git. Z resztą zacisk przy osi najbardziej trzyma. Taki zacisk w pl kosztuje około 100 zł i raczej nie ma problemu z dostępnością. Jak by co to na crc też można zamówić.
A co do amorka to też ujeżdzam z150 i właśnie mam pęknięty zacisk od osi. Jeżdze tak już od roku, poprzedni właściciel podobno też jeździł z tym rok.
To jest takie małe pęknięcie na zawiasie, wystarczy nie dociskać mocno ośki i jest git. Z resztą zacisk przy osi najbardziej trzyma. Taki zacisk w pl kosztuje około 100 zł i raczej nie ma problemu z dostępnością. Jak by co to na crc też można zamówić.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16.04.2009 18:27:37
- Lokalizacja: Chęciny/CK
- Kontakt:
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości