
Leatt breace adventure vs Alpinestar bionic neck support
Leatt breace adventure vs Alpinestar bionic neck support
Witam mam pytanie do użytkowników ochraniaczy karku
który lepiej wybrać z tych dwóch przedstawionych w temacie ? inne nie wchodzą w gre i z góry dziekuje za komentarze że są one nie potrzebne...

Oj, obawiam się, że tutaj niewielu jest użytkowników tego typu sprzętu. A w szczególności Alpine*
Ja ci mogę powiedzieć kilka słów o LB.
Kupiłem środkowy model z tych motocyklowych, czyli GPX Club.
W drugiej połowie roku będą dostępne też rowerowe ochraniacze - DBX.
Różnica jest tylko taka, że DBX ma niższe wyściółki - gąbki, a co za tym idzie, możesz jeszcze bardziej odchylić głowę.
Nie znaczy to jednak, że regulacje dostępne w GPX Ci nie wystarczą.
Mi wystarczają. Znakomitej większości aktualnych użytkowników GPX też.
A teraz o samym użycia.
Ja już praktycznie nie czuję mam LB na sobie. Z reguły jestem na tyle skupiony na jeździe, że mi on nie przeszkadza.
ALE, ja używam Leatt Brace TYLKO z żółwiem od zbroi. Nic nie chroni mi ani klatki, ani łokci, ani ramion. Na łokcie mam niby jakieś gąbki, ale ich jeszcze w tym roku nie używałem
Wg. mnie, nie ma jeszcze na rynku rowerowe, powtarzam, rowerowej zbroi, który współpracuje z LB tak, jak to sobie jego projektanci wymyślili, czyli zbroja porusza się niezależnie od/do LB.
U mnie to funkcjonuje, ale tylko dlatego, że mam żółwia 661, który dość nisko siedzi na plecach i nie podnosi LB.
Jest na rynku kilka motocrosowych buzerów, które są zaprojektowane do LB. Ale nie wszyscy lubią buzery na rower.
Ja ci mogę powiedzieć kilka słów o LB.
Kupiłem środkowy model z tych motocyklowych, czyli GPX Club.
W drugiej połowie roku będą dostępne też rowerowe ochraniacze - DBX.
Różnica jest tylko taka, że DBX ma niższe wyściółki - gąbki, a co za tym idzie, możesz jeszcze bardziej odchylić głowę.
Nie znaczy to jednak, że regulacje dostępne w GPX Ci nie wystarczą.
Mi wystarczają. Znakomitej większości aktualnych użytkowników GPX też.
A teraz o samym użycia.
Ja już praktycznie nie czuję mam LB na sobie. Z reguły jestem na tyle skupiony na jeździe, że mi on nie przeszkadza.
ALE, ja używam Leatt Brace TYLKO z żółwiem od zbroi. Nic nie chroni mi ani klatki, ani łokci, ani ramion. Na łokcie mam niby jakieś gąbki, ale ich jeszcze w tym roku nie używałem

Wg. mnie, nie ma jeszcze na rynku rowerowe, powtarzam, rowerowej zbroi, który współpracuje z LB tak, jak to sobie jego projektanci wymyślili, czyli zbroja porusza się niezależnie od/do LB.
U mnie to funkcjonuje, ale tylko dlatego, że mam żółwia 661, który dość nisko siedzi na plecach i nie podnosi LB.
Jest na rynku kilka motocrosowych buzerów, które są zaprojektowane do LB. Ale nie wszyscy lubią buzery na rower.
pozdro
frango
frango
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jest jeszcze 661 Core Saver,który współpracuje z takimi ochraniaczami 

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

znam gościa co miał LB gpx ...zmienił na alpine... po czym sprzedał po tygodniu i wrócił do gpx-a .. adv ma regulacje tym pierdolnikiem z tyłu i tymi zawiasami <3 komplety albo 4> nie chce mi się do pudła patrzeć. jak jesteś w miarę proporcjonalny to kupuj adventure... na temat alpajna się nie wypowiem bo nie miałem .. i mi sie nie podoba
... zara się pojawia po szkole chłopaki od anty lansu to ci doradzą lepiej... pozdro

nopainnogame tylko teoretycznie. Chyba, że masz jakieś zdjecie?
addyi regulacja z tyłu za pomocą podkładek i dwóch karbonowych płytek nie służy zwiększeniu lub zmniejszeniu wychylenia głowy. Te dwie regulacja oraz różnej długości łączniki z zatrzaskami, służą dopasowaniu LB do tułowia.
Dla znakomitej większości osób, nieruchome membrany (przednia i tylna) będą za wysoko, co uniemożliwi komfortową jazdę na rowerze. LB Adventure jest dla motocykl terenowy, na którym pozycja jest o wiele bardziej wyprostowana.
addyi regulacja z tyłu za pomocą podkładek i dwóch karbonowych płytek nie służy zwiększeniu lub zmniejszeniu wychylenia głowy. Te dwie regulacja oraz różnej długości łączniki z zatrzaskami, służą dopasowaniu LB do tułowia.
Dla znakomitej większości osób, nieruchome membrany (przednia i tylna) będą za wysoko, co uniemożliwi komfortową jazdę na rowerze. LB Adventure jest dla motocykl terenowy, na którym pozycja jest o wiele bardziej wyprostowana.
pozdro
frango
frango
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości