[Bombell] - Dartmoor Ghetto + Fox Forks F32 R 09
[Bombell] - Dartmoor Ghetto + Fox Forks F32 R 09
Rama: Dartmoor Ghetto 2010 czerwona
Widelec: : Fox Forks F32 R 2009 QR15 100mm
Kierownica: Easton MonkeyLite Dh 25,4mm, 711mm, high rise 40m
Mostek: Tioga X-Cube
Gripy: FlyBikes Tubo Grip 2x130mm czarne
Barendy: Hope Grip Doctors Red
Stery: RMD Bikes Co. 45x45 czerwone + śruba Ti Probolt + expander Tune Gum Gum
Siodło: Shadow Pivotal Penumbra Slimmer 08, kolor Dagger, designed for Eli Platt
Sztyca: RMD Bikes Pivotal, 27,2mm czerwona
Zacisk: Zintegrowany
Korby: Colony Colonial V2 175mm czarne
Support: Superstar Spanish BB 19mm
Zębatka: Primo Analog LT 23t czerwony + tulejka centrująca Kink
Łańcuch: KMC 710SL + Halflink Shadow
Pedały: Dartmoor Fever 2009 czerwone
Koło przód:
Obręcz: Mavic Xm 317 Disc 26", czarna, 36 otworów,
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + nyple Dt Swiss alu czarne
Piasta: Dartmoor B-15 czarna, 36 otworów
Opona: KHE Mac2 Dirt 26” + opaska Maxxis Flyweight
Dętka: Schwalbe XXLight 26x1,5-2,1, zawór Auto 40mm
Koło tył:
Obręcz: Mavic Ex 721 26", czarna, 36 otworów
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + nyple DT alu złote
Piasta: Chris King Single Speed Non-disc, 36 dziur, kolor Mango + zębatka 13T Shimano stal
Opona: Kenda SBE 26x1,95 kevlar mod
Dętka: Schwalbe XXLight 26x1,5-2,1, zawór Auto 40mm + opaska BikeRibbon 16mm
Modyfikacje:
- amortyzator obniżony na 100mm
- skrócona sterówka do 16,5cm
- skrócona sztyca do 5cm
- łańcuch skrócony maksymalnie + halflink
- tytanowa śruba przy gwiazdce
- 3 x 5mm podkładka carbonowa pod mostkiem
- nawiercana tulejka w suporcie
- ściągnięte naklejki z obu obręczy i amortyzatora
- opona z tyłu ma obcięte boczne klocki po obu stronach
- zamiast gwiazdki w sterówce expander wielokrotnego użytku firmy Tune Gum Gum
Waga: 9,10g
Plany na teraz to nowa oponka na tył, prawdopodobnie Maxxis Ovedrive 1,75 na kevlarze i zmiany w napędzie, na tył zębatka 12T Gusseta i sprocket na 24T co by w miarę przełożenie było.. Dłuższa śruba Ti do zacisku
Plany późniejsze to stery na coś sensowniejszego. X-cube na full Ti czyli 8xM5 do mostka.
Amortyzator może na 80mm bo suport jeszcze trochę wysoko no i może jakieś inne gadżety.
Widelec: : Fox Forks F32 R 2009 QR15 100mm
Kierownica: Easton MonkeyLite Dh 25,4mm, 711mm, high rise 40m
Mostek: Tioga X-Cube
Gripy: FlyBikes Tubo Grip 2x130mm czarne
Barendy: Hope Grip Doctors Red
Stery: RMD Bikes Co. 45x45 czerwone + śruba Ti Probolt + expander Tune Gum Gum
Siodło: Shadow Pivotal Penumbra Slimmer 08, kolor Dagger, designed for Eli Platt
Sztyca: RMD Bikes Pivotal, 27,2mm czerwona
Zacisk: Zintegrowany
Korby: Colony Colonial V2 175mm czarne
Support: Superstar Spanish BB 19mm
Zębatka: Primo Analog LT 23t czerwony + tulejka centrująca Kink
Łańcuch: KMC 710SL + Halflink Shadow
Pedały: Dartmoor Fever 2009 czerwone
Koło przód:
Obręcz: Mavic Xm 317 Disc 26", czarna, 36 otworów,
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + nyple Dt Swiss alu czarne
Piasta: Dartmoor B-15 czarna, 36 otworów
Opona: KHE Mac2 Dirt 26” + opaska Maxxis Flyweight
Dętka: Schwalbe XXLight 26x1,5-2,1, zawór Auto 40mm
Koło tył:
Obręcz: Mavic Ex 721 26", czarna, 36 otworów
Szprychy: Dt Swiss Champion Black + nyple DT alu złote
Piasta: Chris King Single Speed Non-disc, 36 dziur, kolor Mango + zębatka 13T Shimano stal
Opona: Kenda SBE 26x1,95 kevlar mod
Dętka: Schwalbe XXLight 26x1,5-2,1, zawór Auto 40mm + opaska BikeRibbon 16mm
Modyfikacje:
- amortyzator obniżony na 100mm
- skrócona sterówka do 16,5cm
- skrócona sztyca do 5cm
- łańcuch skrócony maksymalnie + halflink
- tytanowa śruba przy gwiazdce
- 3 x 5mm podkładka carbonowa pod mostkiem
- nawiercana tulejka w suporcie
- ściągnięte naklejki z obu obręczy i amortyzatora
- opona z tyłu ma obcięte boczne klocki po obu stronach
- zamiast gwiazdki w sterówce expander wielokrotnego użytku firmy Tune Gum Gum
Waga: 9,10g
Plany na teraz to nowa oponka na tył, prawdopodobnie Maxxis Ovedrive 1,75 na kevlarze i zmiany w napędzie, na tył zębatka 12T Gusseta i sprocket na 24T co by w miarę przełożenie było.. Dłuższa śruba Ti do zacisku
Plany późniejsze to stery na coś sensowniejszego. X-cube na full Ti czyli 8xM5 do mostka.
Amortyzator może na 80mm bo suport jeszcze trochę wysoko no i może jakieś inne gadżety.
- Załączniki
-
- 1.JPG (238.96 KiB) Przejrzano 3125 razy
-
- 2.JPG (231.05 KiB) Przejrzano 3125 razy
-
- 3.JPG (211.61 KiB) Przejrzano 3125 razy
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
Bo znalazł się godny następcaPablo666 pisze:
Czemu zmieniłeś kierownice na Eastona.?

Vin_OSW 711mm to obecnie żaden wyczyn. Ludzie na 760 czy 780 bary trzaskają aż miło. Mi osobiście szerokość bardzo pasuje i raczej szerszej nie biorę.
Rama mat bo to jedyny dla mnie sensowny kolor z palety NSa 09, koła nie były malowane a amor hmmm tak chciałem

-
- Posty: 661
- Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości