Poznaje te graty

tłumik to nie ssvf tylko ssv, to jest seryjny tłumik z juniora 04', za tłumik z regulacją powrotu dałem 50zł, ten powiedzmy że wart jest minimalnie mniej.
FKTuner a w środku masz teraz tłumik ssv z regulacją powrotu, ale nie z dja ( bo jest znacznie krótszy) tylko najprawdopodobniej drop offa triple. I działa to na normalnej sprężynie ( chyba nawet nie ma w środku ciśnienia o ile sam nie pompowałeś). Korek powietrzny to tylko dodatek pokierowany raz ciekawością jak by działała regulacja powietrzna, dwa - różnicą w wysokości korek/tłumik.
Ważne właśnie że korek +tłumik tworzy komplet, tzn, korek z juniora, taki jak ten ze zdjęcia jest o jakiś cm wyższy od powietrznego (i to przy minimalnym skręceniu), z kolei tłumik z drop offa jest o cm dłuższy, tak więc zakładając seryjny tłumik do korka powietrznego trzeba będzie dać podkładkę centymetrową pod spreżynę.
A zakładając dłuższy tłumik i korek juniora sprężyna jest na wstępie o cm ściśnięta.