[Korean_Boy] Santa Cruz V10 + Boxxer WC
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
[Korean_Boy] Santa Cruz V10 + Boxxer WC
Rama: Santa Cruz v10 2009
Widelec: Rock Shox Boxxer WC 2010
Damper: FOX DHX 5.0
Sprężyna: Obtainium 500x3.0 TI
Kierownica: Truvativ Boobar 780mm / 20 mm
Mostek: Sunline Boxxer Integrated
Gripy: Lizard Skin Lock On
Barendy: -
Stery: Chris King
Siodło: SDG I Fly
Sztyca: SGD Micro
Zacisk: Santa Cruz
Korby: Race Face Atlas FR 165mm
Support: Race Face
Zębatka: E13 Guide Ring 40T
Łańcuch:Shimano XTR
Pedały: Shimano DX SPD
Napinacz: E13 LG1
Przerzutki: Shimano Dura Ace
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: Shimano Ultegra
Koło przód:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: DT Competition 32
Piasta: Nuke Proof 20 mm
Opona: Maxxis Minion DHF UST 2.5 42a
Dętka: -
Koło tył:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: DT Competition 32
Piasta: Nuke Proof 12x150 mm
Opona: =Maxxis High Roller UST 2.5 42a
Dętka: -
Hamulec przód, klamka: Hope Tech V2, tarcza 203 mm
Hamulec tył, klamka: Hope Tech V2, tarcza 185mm
Waga: 17 kg
Widelec: Rock Shox Boxxer WC 2010
Damper: FOX DHX 5.0
Sprężyna: Obtainium 500x3.0 TI
Kierownica: Truvativ Boobar 780mm / 20 mm
Mostek: Sunline Boxxer Integrated
Gripy: Lizard Skin Lock On
Barendy: -
Stery: Chris King
Siodło: SDG I Fly
Sztyca: SGD Micro
Zacisk: Santa Cruz
Korby: Race Face Atlas FR 165mm
Support: Race Face
Zębatka: E13 Guide Ring 40T
Łańcuch:Shimano XTR
Pedały: Shimano DX SPD
Napinacz: E13 LG1
Przerzutki: Shimano Dura Ace
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: Shimano Ultegra
Koło przód:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: DT Competition 32
Piasta: Nuke Proof 20 mm
Opona: Maxxis Minion DHF UST 2.5 42a
Dętka: -
Koło tył:
Obręcz: Mavic ex823
Szprychy: DT Competition 32
Piasta: Nuke Proof 12x150 mm
Opona: =Maxxis High Roller UST 2.5 42a
Dętka: -
Hamulec przód, klamka: Hope Tech V2, tarcza 203 mm
Hamulec tył, klamka: Hope Tech V2, tarcza 185mm
Waga: 17 kg
- Załączniki
-
- 20100325.jpg (194.72 KiB) Przejrzano 2918 razy
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
jutro atak do lasu, dzis przejechalem sie na chwile zeby pare rzeczy poustawiac i kupic nakolannikioliano_italiano
pocztowcy dali dupy na maxa - 8 dni lezal na poczcie (wiec teoretycznie powinny byc 2 awiza)- oczywiscie nie przyszlo ani jedno. Dzis taka zjebe dalem na poczcie ze chyba sobie wbija to do glowy ze czasem warto zostawiac awizo w skrzynceArthurGreen

-
- Posty: 271
- Rejestracja: 24.03.2009 21:49:07
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Ja mam te hamulce, kupiłem je od użytkownika Korean_Boy i przyznam żę są PRO;pAlanCK pisze:
Korean_Boy jak sie sprawują te hebelki ?
Bo będe kupował teraz jakiś komplet i nie wiem czy sie pakować w nowe hope'y czy w elixiry CR ExclamationQuestion
Koledzy mają juicy 5, k18, ja miałem stare m4 i powiem tylko że v2 to najlepsze heble na jakich jeździłem, te które wymieniłem wcześniej nawet się nie porównują i do mocy i do modulacji także nie pchał bym się avidy. Sam miałem dylemat hope v2 vs. Avid code i nie załuję że wybrałem hopy;p
Edit:
Nie zauważyłem ze chodzi wam o hamulce hope tech v2, ja natomiast wypowiadałem się o hope moto v2. za błąd przepraszam;p
Rumun-lca dzięki bardzo za opinie myślę że sie zdecyduje na te hample i bede wybierał miedzy v2 a m4
Co do zjazdówki to pierwsza klasa, ja bym tylko skrócił i troche inaczej poprowadził linke przy przerzutce bo myślę że w lesie nie trudno zachaczyć a szkoda by było dura ace'a uszkodzić

Co do zjazdówki to pierwsza klasa, ja bym tylko skrócił i troche inaczej poprowadził linke przy przerzutce bo myślę że w lesie nie trudno zachaczyć a szkoda by było dura ace'a uszkodzić

Sell: Rower - Intense M9
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
ten pancerz to mocowanie kotwicy, na szybkie traski czasami zapodaje na plecy 10kg kotwice zeby lepiej hamowacSpaced

btw nowy set w akcji:
http://www.pinkbike.com/photo/4779574/
http://www.pinkbike.com/photo/4779567/
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
rama 3750
damper 425
sprezyna 320
amor 2662
napinacz 216
taco 60
zebatka 64
korby 828
kaseta 230
przerzutka 195
lancuch 290
manetka 113
piasta przod 224
piasta tyl 337
obrecze 1432
szprychy 382
nyple 20
opony 2522
zawory ust 60
mostek 171
kiera 340
gripy 110
stery 150
przewod 100
hamulce 690
tarcze 370
adaptery 70
pedaly 575
sztyca + siodlo 348
razem 17054
wagi w kilku przypadkach zawyzane - 90% to sicklines, reszta weight weenies
efekt nudy i deszczowej pogody w krk ...
damper 425
sprezyna 320
amor 2662
napinacz 216
taco 60
zebatka 64
korby 828
kaseta 230
przerzutka 195
lancuch 290
manetka 113
piasta przod 224
piasta tyl 337
obrecze 1432
szprychy 382
nyple 20
opony 2522
zawory ust 60
mostek 171
kiera 340
gripy 110
stery 150
przewod 100
hamulce 690
tarcze 370
adaptery 70
pedaly 575
sztyca + siodlo 348
razem 17054
wagi w kilku przypadkach zawyzane - 90% to sicklines, reszta weight weenies
efekt nudy i deszczowej pogody w krk ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość