Suport na gwarancji = problem

GrzesiekDH
Posty: 313
Rejestracja: 21.09.2008 13:18:01
Lokalizacja: Rzeszów/Dębica
Kontakt:

Suport na gwarancji = problem

Post autor: GrzesiekDH »

Witam, jeśli pisze w złym dziale to prosze przenieść, a więc tak, oddałem ponad 2 tygodnie temu suport Giga Pipe na gware bo łożyska padły, gośc przyjął i powiedział że wyśle jeszcze w tym tygodniu do producenta i za max 2 tyg. mam przyjsc odebrać nowy/naprawiony, kazał dac telefon i powiedział że będzie dzwonił jc, minęły 2 tyg. z hakiem i cisza, no to dzwonie się spytać czy już jest, a on że jeszcze nie bo czeka na goscia który przyjeżdża raz na jakiś czas z nad morza (mieszkam na południu Polski) z dostawą i to jemu mial dac ale niewiadomo kiedy on przyjedzie, spytałem się czemu nie wysłał go pocztą ale cieżko bylo sie z nim dogadać, powiedziałem tylko że mam nadzieję że nie bedę czekał rok i sie rozłączyłem. Mieszkam kawałek od tego sklepu więc nie odwiedzam go za często, co mam robić/mówić? ile czasu on ma żeby uwzględnic reklamację? nie chce czekać 2 miesiące na suport żeby sie dowiedzieć że nie uznają tego albo coś...
http://www.pinkbike.com/u/grzesiekdh/
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Post autor: deviz »

więc ... żeby rozpatrzyć gwarancję i poinformować Cię o tym ma 2 tyg.
Jeżeli tego nie zrobi ( nie poinformuje Cię) to znaczy że gwarancja jest przyjęta...
a czasu realizacji reklamacji jako tako nie ma określonego prawnie ...
pospiesz go, bo jeżeli reklamacja jest przyjęta, nie on płaci za przesyłkę a producent/importer
Slavvduro
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Jeśli dobrze kojarzę to okres na rozpatrzenie gwarancji to 14dni roboczych ale sprawa taka, że gwarancję rozpatruje Harfa czyli dystrybutor w tym przypadku i te 14dni liczą się od otrzymania produktu u dystrybutora a nie w sklepie. Fakt, że facet zachował się niefachowo bo trzeba było od razu wysłać do dystro. Możesz jedynie dzwonić do harfy i się pytać czy taka przesyłka do nich dotarła.
A na przyszłość omijaj wszelkiego typu pośredników i wal bezpośrednio do strony zainteresowanej :)
PoleK
Posty: 1489
Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: PoleK »

Bombell ale z tego co pamietam w takiej sytuacji - gdzie musi gdzies wyslac towar, ma 21 dni robocznych(prawie miesiac) na zdecydowanie sie, jak nie spelni tego warunku, dzwon do RPK czy jak on tam ma, i strasz sprzedawce, zazwyczaj pomaga i wymieniaja/oddaja kase
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
GrzesiekDH
Posty: 313
Rejestracja: 21.09.2008 13:18:01
Lokalizacja: Rzeszów/Dębica
Kontakt:

Post autor: GrzesiekDH »

Dzięki za odpowiedzi, temat do zamkniecia, byłem u niego wczoraj, dzisiaj zadzwonił że suport jest do odebrania, sam pofatygował się go rozebrać i zmienic/naprawic łożyska, nie trzeba było na nic czekać wystarczyło że sam sie wziął do roboty ;)
http://www.pinkbike.com/u/grzesiekdh/
PoleK
Posty: 1489
Rejestracja: 29.01.2006 19:30:39
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: PoleK »

GrzesiekDH ciekawe gdzie dostal lozyska...
http://www.pinkbike.com/photo/5516869/
http://tnij.com/Sprzedam_stuff :)
Dxx
Posty: 1372
Rejestracja: 23.09.2005 20:03:31
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Dxx »

GrzesiekDH pisze:
GrzesiekDH ciekawe gdzie dostal lozyska...
a no ciekawe...
[b][SPRZEDAM]
Rockring Shamana, siodło DABOMB chariot, kieronica Easton ea50[/b]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości