[RemekOO] - Darmoor Phantom Prototyp 2011 - 4X
[RemekOO] - Darmoor Phantom Prototyp 2011 - 4X
Rama: Dartmoor Phantom 2011 - PROTOTYPE 4X
Widelec: Manitou, Minute MRD QR20 , 100mm, 2010
Kierownica: Dartmoor, SCAND 1,5, 710mm
Mostek:Dartmoor Funky
Gripy: Dartmoor
Barendy: Dartmoor
Stery: Accent, Airplane, zintegrowane
Siodło: Dartmoor, Lite
Sztyca: Dartmoor, Fusion L
Zacisk: Accent, Lite
Korby: Dartmoor, Venom
Support: Dartmoor,
Zębatka: Dartmoor Hornet 36T
Łańcuch: Accent, AC-992 PRO
Pedały: Shimano, DX
Napinacz: Dartmoor, Tracko Lite
Przerzutki: Shimano XT/XTR
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: Shimano Ultegra 28-12
Koło przód:
Obręcz: Dartmoor, Trixie 32otw, 26cali
Szprychy: Dartmoor Spokes
Piasta: Dartmoor Lite-Force
Opona: Panaracer SpeedBlaster 1,9 kevlar
Dętka: Panaracer R'Air ,17-2,1
Koło tył:
Obręcz: Accent XC Generation 32otw, 26cali
Szprychy: Dartmoor Spokes
Piasta: Dartmoor V-One, 32otw
Opona: Panaracer SpeedBlaster 1,9 kevlar
Dętka: Panaracer R'Air ,17-2,1
Hamulec przód, klamka: Hayes Gram 160mm, 2009
Hamulec tył, klamka: Hayes Gram 160mm, 2009
Modyfikacje: opony na różne warunki
Waga: ok 10.7kg
Widelec: Manitou, Minute MRD QR20 , 100mm, 2010
Kierownica: Dartmoor, SCAND 1,5, 710mm
Mostek:Dartmoor Funky
Gripy: Dartmoor
Barendy: Dartmoor
Stery: Accent, Airplane, zintegrowane
Siodło: Dartmoor, Lite
Sztyca: Dartmoor, Fusion L
Zacisk: Accent, Lite
Korby: Dartmoor, Venom
Support: Dartmoor,
Zębatka: Dartmoor Hornet 36T
Łańcuch: Accent, AC-992 PRO
Pedały: Shimano, DX
Napinacz: Dartmoor, Tracko Lite
Przerzutki: Shimano XT/XTR
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: Shimano Ultegra 28-12
Koło przód:
Obręcz: Dartmoor, Trixie 32otw, 26cali
Szprychy: Dartmoor Spokes
Piasta: Dartmoor Lite-Force
Opona: Panaracer SpeedBlaster 1,9 kevlar
Dętka: Panaracer R'Air ,17-2,1
Koło tył:
Obręcz: Accent XC Generation 32otw, 26cali
Szprychy: Dartmoor Spokes
Piasta: Dartmoor V-One, 32otw
Opona: Panaracer SpeedBlaster 1,9 kevlar
Dętka: Panaracer R'Air ,17-2,1
Hamulec przód, klamka: Hayes Gram 160mm, 2009
Hamulec tył, klamka: Hayes Gram 160mm, 2009
Modyfikacje: opony na różne warunki
Waga: ok 10.7kg
- Załączniki
-
- plik.html,6903,4.jpg (89.77 KiB) Przejrzano 6361 razy
Witam
Rama Dartmoor Phantom to profesjonalna rama do ścigania się 4X. To nie tylko sztywna i lekka konstrukcja, to także odpowiednie kąty, które charakteryzują tego typu ramę.
Wiecej zdjęć na www.remekoo.pinkbike.com
Rama prawdopodobnie trafi do sprzedaży w 2011 roku. Waga: 1,8kg, Stery: zintegrowane, Wzmocniony hak przerzutki, itp.. Cena przystępna.
Zawodnicza rama Dartmoor Phantom zarówno dla zaawansowanych jak i początkujących riderów.
Rama Dartmoor Phantom to profesjonalna rama do ścigania się 4X. To nie tylko sztywna i lekka konstrukcja, to także odpowiednie kąty, które charakteryzują tego typu ramę.
Wiecej zdjęć na www.remekoo.pinkbike.com
Rama prawdopodobnie trafi do sprzedaży w 2011 roku. Waga: 1,8kg, Stery: zintegrowane, Wzmocniony hak przerzutki, itp.. Cena przystępna.
Zawodnicza rama Dartmoor Phantom zarówno dla zaawansowanych jak i początkujących riderów.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 06.01.2009 20:35:14
- Kontakt:
To moja wypowiedż - nie konsultowałem tego z Velo. Przez ponad rok rama była modyfikowana i zmieniana aby się na niej śmigało. Moje uwagi odnośnie rurek, katów, przelotek itp. wpłynęły na poprawę konstrukcji. Co do jazdy do w Downtownie spisała się super, w dercie też niczego sobie:), no i zaliczyłem też trase DH w Przemyślu. Rower jest zwrotny, bez problemów staje na kółko, sztywny na bandach. Niska mufa sterowa obniża pozycje rowerzysty, co ma wpływ na start z bramki oraz pozycję bardziej racingową a nie funbike. Jeżeli chodzi o rynek polski to najlepszy wybór. Nie porównam jej z ramami światowych marek, ponieważ na nich nie jeździłem.. a co do wyglądu i katów to niech każdy sam ocenia.. pisSLAWEK10007 pisze:RemekOO - rowerek bardzo fajny i lekki, ale Twoja odpowiedz odnosnie ramy widze ze przygotowana wczesniej w dartmoorze;)
W ramie Phantom zrezygnowano z przelotek do przedniej przerzutki. Zostały dwie - jedna na hamulec tylny - na pełny pancerz i druga do przerzutki już na części, wiec nie trzeba zipów (trytytek), i widać linkę. Na zdjęciu widzisz pewnie pancerz od hamulca tarczowego, a poza tym mam czarną linkę do przerzutki. Przelotki zostały tak umieszczone aby nie zawadzać podczas pedałowania o buta. Patrząc z góry na rower w ogóle ich nie widać:)Pablo666 pisze:A jak się mocuję pancerz od przerzutki.? Na zipy czy trzeba dzielić ?Smile Wygląda na zipy ale wole spytać Wink
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Rama Phantom - dostępna będzie w rozmiarze 14 cali. Będzie tylko jeden rozmiar. Co do przelotek to mi bardzo dobrze przerzutki chodzą na otwartej lince. jeżeli ktoś dobrze dotnie pancerze to nie ma problemu, jest dużo mniejsze tarcie niż w pełnym pancerzu. Próbowałem obydwu opcji .Nawet jazda zimą i w trudnych warunkach. Linkę zmieniam średnio dwa razy w roku. Pełny pancerz się szybko zaciera oraz ma dużo większe tarcie na linkę. Zostaną przelotki. To nie jest rama do DH, gdzie używa się pełnego pancerza..
dokładnie tak, również jestem zwolennikiem dzielenia pancerza do przerzutki. Rower racingowy, szczególnie do 4X gdzie raczej rzadko jeździ w ciężkich warunkach, nie wymaga pełnego pancerza, który sam z siebie stawia znacznie wiekszy opór. Pancerz w kawałkach można łatwo zdjąć i "przedmuchać" np brunoxem - czyli w 5 minut mamy idealnie działający system - pełny pancerz przeważnie się wymienia na nowy.
A co do całego roweru to faktycznie wypas. Myślę że wiem jaka będzie moja następna ewentualna rama
. Waga powala, a pomyśleć że gdy 3 lata temu zszedłem do 12 kg miałem najlżejszego bika do 4X w kraju. Teraz Remek rozmienił 11.
A co do całego roweru to faktycznie wypas. Myślę że wiem jaka będzie moja następna ewentualna rama

http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
blackdemon Pablo666 po co ma zmieniać przelotki w ramie?? deklarujecie sie że kupicie tą rame po tych przeróbkach ?? dzielenie pancerza ma sens na całej długości pancerza teflonowa osłona w nim zawarta stawia opór lince być może dla was to nie odczuwalne ale czasem ma to znaczenie przy szybkich zmianach biegów bo przerzutka nie reaguje tak powinna, na upartego istnieją plastikowe przelotki które wkłada się w mocowanie i możecie puszczać pełen pancerz przez cały rower skoro wam te 20-30 gramm nie roi róznicy
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość