[pontius29] Mondraker Prayer 2010 + RS Domain 302 U-turn
[pontius29] Mondraker Prayer 2010 + RS Domain 302 U-turn
Rama: Mondraker Prayer 2010, rozmiar M
Widelec: Rock Shox Domain 302 U-turn, 160mm
Damper: Fox Van R, 160mm
Kierownica: Pro Atherton Star Series, 745mm
Mostek: NS Quark Pro 2010
Gripy: Pivit, chyba 2005:)
Stery: FSA, łozyska ACB
Siodło: Velo Pro Lite
Sztyca: Pro FRS, 2010
Korby: Shimano SLX (M-660), 170mm
Support: Shimano SLX
Zębatka: Shimano SLX, 36T
Łańcuch: Shimano SLX (HG-73)
Pedały: Prodigy Proteine
Napinacz: Dartmoor Traco, 2009
Przerzutki: Shimano SLX
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: shimano SLX
Koło przód:
Obręcz: AlexRims Supra BH, 36H
Szprychy: DT Champion
Piasta: Chosen, 2008 jakis model pod sztywna oś
Opona: Maxxis Minion DHF 42a, 2.35
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: OnOff Bula, 32H
Szprychy: CN Spokes
Piasta: OnOff Bula
Opona: Maxxis Minion DHF 60 Maxpro, 2.35 (na zdjeciu jest Conti Vertical)
Dętka: Continental
Hamulec przód, klamka: Avid Juicy 5, 185mm
Hamulec tył, klamka: Avid Juicy 5, 185mm
Punkty dodatkowe: podkladki pod stery karbonowe od Bontragera, korek od sterow karbonowy Pro
Modyfikacje: w napinaczu zalozylem kolko w rolce BBB na maszynowym lozysku, ale w najblizszym czasie napinacz zmienie
Waga: 16,7 kg
Widelec: Rock Shox Domain 302 U-turn, 160mm
Damper: Fox Van R, 160mm
Kierownica: Pro Atherton Star Series, 745mm
Mostek: NS Quark Pro 2010
Gripy: Pivit, chyba 2005:)
Stery: FSA, łozyska ACB
Siodło: Velo Pro Lite
Sztyca: Pro FRS, 2010
Korby: Shimano SLX (M-660), 170mm
Support: Shimano SLX
Zębatka: Shimano SLX, 36T
Łańcuch: Shimano SLX (HG-73)
Pedały: Prodigy Proteine
Napinacz: Dartmoor Traco, 2009
Przerzutki: Shimano SLX
Manetki: Shimano XTR
Kaseta: shimano SLX
Koło przód:
Obręcz: AlexRims Supra BH, 36H
Szprychy: DT Champion
Piasta: Chosen, 2008 jakis model pod sztywna oś
Opona: Maxxis Minion DHF 42a, 2.35
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: OnOff Bula, 32H
Szprychy: CN Spokes
Piasta: OnOff Bula
Opona: Maxxis Minion DHF 60 Maxpro, 2.35 (na zdjeciu jest Conti Vertical)
Dętka: Continental
Hamulec przód, klamka: Avid Juicy 5, 185mm
Hamulec tył, klamka: Avid Juicy 5, 185mm
Punkty dodatkowe: podkladki pod stery karbonowe od Bontragera, korek od sterow karbonowy Pro
Modyfikacje: w napinaczu zalozylem kolko w rolce BBB na maszynowym lozysku, ale w najblizszym czasie napinacz zmienie
Waga: 16,7 kg
- Załączniki
-
- IMG_2010a.jpg (308 KiB) Przejrzano 2768 razy
-
- IMG_2011a.jpg (320.06 KiB) Przejrzano 2768 razy
linki pozostana na gorze:), przerabialem temat z prowadzeniem dolem i bylo srednio, bo linka od przerzutki prowadzona w pelnym pancerzu ciezko chodzila, a poza tym mam za krotki kabel od tylnego hamulca..
tylna os jest zwykla 10x135 w zeszlorocznym modelu byla maxle..ubolewalem nad tym na poczatku ale okazuje sie ze daje rade, jest wystarczajaca sztywnosc...
tylna os jest zwykla 10x135 w zeszlorocznym modelu byla maxle..ubolewalem nad tym na poczatku ale okazuje sie ze daje rade, jest wystarczajaca sztywnosc...
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 20.10.2008 18:24:04
- Lokalizacja: po prawej na mapie
- Kontakt:
spoko nie masz co sie martwic o kolory
, tylne kolo dostalem niby jako gratis do ramy z damperem i mialem je zmienic na czarne (tzn Supra BH + jakas piasta ze szpila o srednicy 10mm-robi takie Novatec ale w czasie gdy skladalem rower nei bylo dostepnych czarnych piast)...PISTACIOWY amor
jest z mojego wczesniejszego roweru, ktory byl caly czarny i tylko amor sie wyroznial...myslalem na jaki teraz zmienic ale to dluzsze pzremyslenia, narazie najwazniejsze ze mam na czym jezdzic


problem z tymi linkami jest taki ze gdybym poscil je zgodnie z zaleceniami producenta to caly syf i bloto idace z przedniego kola na rame dostawaloby sie do pancerza (opcja z wykorzystaniem przelotek, niepelny pancerz)...przy pelnym pancerzu prowadzonym dolem niestety podczas pracy zawieszenia byl taki efekt ze pancerz przesuwal sie ciagle po ramie od dolu a ze dlugosc byla ambitna to nawet porzadny pancerz Jagwire nie ogarnial tematu lekkiej pracy manetki
fakt rower jest przekolorowy delikatnie mowiac ale w ciagu sezony postaram sie to jakos ogarnac:)
fakt rower jest przekolorowy delikatnie mowiac ale w ciagu sezony postaram sie to jakos ogarnac:)
no co mam napisac:D... jakos dziala:), rewelacji nie ma ale tez narzekac nie moge na niego skoro jest podstawowym modelem w ofercie Fox'a...ewidentnie brakuje regulacji kompresji ale jak technika i predkosc jest to niedolotow nie ma(czasem sie uda:D)...mysle nad zmiana na cos lepszego ale jak sie nie ma co sie lubie to lubi co sie ma..na razie zadnych problemow, dziwnych dzwiekow, ewidentnych wyciekow etc..
mam go juz drugi sezon i chodzi bez zarzutu, naprawde jestem z niego zadowolony, kultura pracy jest naprawde b.dobra jak dla mnie i progresywna, taka sama niezaleznie od ustawionego skoku tzn na 115mm wybiera tak samo dobrze jak na 160mm, czasami cos tam w nim stuknie ale to ewidentnie sprezyna i tyle...sztywnosc idealna:)...standardowo w tych amortyzatorach montowali sprezyne o sredniej twardosci (czerwona chyba) a ja waze cos kolo 80kg i nie zdarzylo mi sie jeszcze go dobic do konca aczkolwiek schowal sie pare razy prawie caly ale zadnego walniecia od dobicia nie czulem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości