[Karasmce] Iron Horse Sunday Team + RS Boxxer Team 2010
[Karasmce] Iron Horse Sunday Team + RS Boxxer Team 2010
Rama: Iron Horse, Sunday Team (2008)
Widelec: RS Boxxer Team 2010
Damper: RS VIVID 5,1
Kierownica: Sunline V1 19mm (745)
Mostek: Sunline V1 integra 42mm
Gripy: Sunline Logo Lock ON grube
Barendy: Sunline
Stery: FSA Orbit Z 1,5R
Siodło: Tioga McLite
Sztyca: Funn V3
Zacisk: Author
Korby: FSA Gravity Gap 165mm
Support: FSA Mega Exo quad
Zębatka: BOP alu 36 z.
Łańcuch: SRAM 971
Pedały: HT
Napinacz: E 13 LG1+
Przerzutki: Shimano 105
Manetki: Shimano SLX
Kaseta: Shimano Deore XT
Koło przód:
Obręcz: Nuke Proof Generator
Szprychy:
Piasta: Nuke Proof Generator
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: Rubena
Koło tył:
Obręcz: Nuke Proof Generator
Szprychy:
Piasta: Nuke Proof Generator XL
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: Rubena
Hamulec przód; AVID Code 203mm 2010
Hamulec tył; AVID Code 203mm 2010
Modyfikacje: brak.
Waga: 18,68kg
Widelec: RS Boxxer Team 2010
Damper: RS VIVID 5,1
Kierownica: Sunline V1 19mm (745)
Mostek: Sunline V1 integra 42mm
Gripy: Sunline Logo Lock ON grube
Barendy: Sunline
Stery: FSA Orbit Z 1,5R
Siodło: Tioga McLite
Sztyca: Funn V3
Zacisk: Author
Korby: FSA Gravity Gap 165mm
Support: FSA Mega Exo quad
Zębatka: BOP alu 36 z.
Łańcuch: SRAM 971
Pedały: HT
Napinacz: E 13 LG1+
Przerzutki: Shimano 105
Manetki: Shimano SLX
Kaseta: Shimano Deore XT
Koło przód:
Obręcz: Nuke Proof Generator
Szprychy:
Piasta: Nuke Proof Generator
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: Rubena
Koło tył:
Obręcz: Nuke Proof Generator
Szprychy:
Piasta: Nuke Proof Generator XL
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: Rubena
Hamulec przód; AVID Code 203mm 2010
Hamulec tył; AVID Code 203mm 2010
Modyfikacje: brak.
Waga: 18,68kg
- Załączniki
-
- IH Sunday.jpg (158.19 KiB) Przejrzano 4037 razy
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 14.03.2010 18:09:14
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 11.03.2008 22:15:39
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dziś dopiero skończyłem go składać i byłem tak się tylko przejechać po okolicznych traskach.
Pierwsze wrażenia z jazdy są takie że jestem miło zaskoczony:)
Myśle że VIVID da radę ( nie ustawiłem go jeszcze pod siebie tak do końca, ale pracuje ładnie) Damper nie był zaworowany pod sundaya. Podobno był osobno kupiony.
GrzesiekrKCo do boxxera to jestem miło zaskoczony po opiniach jakie o nich słyszałem. Sztywność moim zdaniem jest bardzo dobra. Praca jest bardzo fajna i płynna.
Chociaż na razie pracuje z małym "oporem", ale to będzie kwestia dotarcia
Ja mam go ze seryjna sprężyną, ważę 93Kg i sag wychodzi w granicach 29%
Pierwsze wrażenia z jazdy są takie że jestem miło zaskoczony:)
Myśle że VIVID da radę ( nie ustawiłem go jeszcze pod siebie tak do końca, ale pracuje ładnie) Damper nie był zaworowany pod sundaya. Podobno był osobno kupiony.
GrzesiekrKCo do boxxera to jestem miło zaskoczony po opiniach jakie o nich słyszałem. Sztywność moim zdaniem jest bardzo dobra. Praca jest bardzo fajna i płynna.
Chociaż na razie pracuje z małym "oporem", ale to będzie kwestia dotarcia

-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości