[jasiek_krk] Tosa Inu Proto + Marzocchi 66 RC3 2010

jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[jasiek_krk] Tosa Inu Proto + Marzocchi 66 RC3 2010

Post autor: jasiek_krk »

Rama: DunCon Tosa Inu Prototype
Widelec: Marzocchi 66 RC3 2010
Damper: RS Pearl 3.3

Kierownica: Dabomb Big stick 710 mm
Mostek: Prodigy Stem + Śrubki Ti
Gripy: Prodigy
Stery: Dabomb x10

Siodło: Dabomb
Sztyca: Accent
Zacisk: DunCon

Korba: Shimano SLX 170 mm
Support: Shimano
Zębatka: Truvativ
Łańcuch: Shimano Deore XT
Pedały: Prodigy Tinkie Winkie Light

Napinacz: E 13 LG1
Przerzutka: Sram X9 2010
Manetki: Sram X9
Kaseta: Sram PG990 redwin red

Koło przód:
Obręcz: Mavic 721 2010 32h
Szprychy: DT Champion
Piasta: Hope Pro II
Opona: Maxxis Minion DH 62a / Maxxis Minion DH 2,35 42a
Dętka: Maxxis

Ciekawostka :waga "gołego" koła wynosi 1009g

Koło tył:
Obręcz: Mavic 721 2010 36h
Szprychy: Mach
Piasta: Hope Pro II
Opona: Maxxis Larsen TT 62a / Maxxis High Roller 2,35 42a
Dętka: MAxxis
zacisk koła: Tytanowy

Hamulec przód; AVID Juicy 7 203 mm
Hamulec tył; AVID Juicy 7 203 mm


Modyfikacje: Zmiana siodła, sztycy i sterów. Użycie Joe's No Flats -> oba koła. +/- początek 2011 zmiana ramy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
SiCkMaN
Posty: 69
Rejestracja: 07.10.2008 16:04:37
Kontakt:

Post autor: SiCkMaN »

Za dużo czasu przed kompem spędzasz skoro nie widzisz różnicy pomiędzy tym a zaginionym.
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

nie,to inne proto.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

To jest ta Tosa "nie kradziona" tylko w Lyrixa wskoczyły 66.

Fajne FR, podoba mi się.
mysticar
Posty: 744
Rejestracja: 18.05.2007 00:12:20
Lokalizacja: Zamość/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mysticar »

Bardzo fajny. Jak z pracą w 66? Możesz porównać do czegoś? Np. do wcześniejszych generacji rc3?
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

EZrider pisze:tylko w Lyrixa wskoczyły 66.
Nie tylko -> nowe koła oraz nowy napęd (przerzutka, trigger, kaseta i łańcuch)
mysticar pisze:Bardzo fajny. Jak z pracą w 66? Możesz porównać do czegoś?
Na pewno lepszy od 66 Ata 2007 ale prawdziwego terenu jeszcze nie zaliczył więc większej opinii mieć nie mogę. Roczniki 2008 i 2009 z tego co mówili ich posiadacze przy 2010 się "chowają". Na razie mogę tylko powiedzieć że wyczuwalny jest OGROMNY zakres możliwej regulacji amortyzatora.
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

jaka jest praca tego dampera ?
masz może porównanie z DHX Air ?
dałby radę w lekkim DH ?
Slopstyler
Posty: 1273
Rejestracja: 28.12.2006 12:56:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Slopstyler »

No przyjazazna Toska, przyznam. Ale widze, że bardziej Enduro. Moja jest troszkę inaczej złożona. :P
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10861186
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

pico931 jezdzilem na poprzedniej wersji z dhxem 4 airem i bylo baaardzo sympatycznie.ta rama generalnie jest ta zaprojektowana zeby dobrze wspolgrala z powietrnzymi damperami.
a co do lekkiego dh to spokojnie ;).
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość