[Renio] Iron Horse Sunday, Boxxer Race 2010
[Renio] Iron Horse Sunday, Boxxer Race 2010
Rama: Iron Horse Sunday Team 2008
Widelec: Rock Shox Boxxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 3.0, docelowo DHX 5
Mostek: no name, Grucha podarowal (31,8mm)
Gripy: własnej roboty, korpus od prodiży, dartmoor etc. i naciągnięty grip za 9 zł komplet :D
Stery: Cane Creek , e13 reducer cup
Siodło: Tioga Mc lite
Sztyca: Easton
Zacisk: BBB
Korby:Shimano Saint
Support: Shimano Saint
Zębatka: Dartmoor Sting 36 T
Pedały: Shimano DX (SPD)
Łańcuch: jakis Sram 9b. niepamietam modelu
Napinacz: e*thirteen LS1
Przerzutki: Shimano 105
Manetki: Shimano XT
Kaseta: Sram PG-950
Koło przód:
Sun Rims S-type
Opona: Maxxis Crossmark(na zdjęciu) normalnie wg. warunków
Dętka: Maxxis welterweight
Koło tył:
Piasta: czerwona :D
Sun rims MTX 33
Opona: Maxxis Crossmark(na zdjęciu) normalnie wg. warunków
Dętka: Maxxis welterweight
Kierownica: Truvativ Boobar
Hamulec przód: Avid Code 2009
Hamulec tył: Avid Code 2009
Modyfikacje: 6 biegów plus podkładki dystansowe, mostek odwrócony do góry nogami
waga: okolo 18 kg
Rower nigdy by nie powstał gdyby nie wsparcie i uprzejmość sklepu www.CYKLOTUR.com za co z tego miejsca dziekuję.
Widelec: Rock Shox Boxxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 3.0, docelowo DHX 5
Mostek: no name, Grucha podarowal (31,8mm)
Gripy: własnej roboty, korpus od prodiży, dartmoor etc. i naciągnięty grip za 9 zł komplet :D
Stery: Cane Creek , e13 reducer cup
Siodło: Tioga Mc lite
Sztyca: Easton
Zacisk: BBB
Korby:Shimano Saint
Support: Shimano Saint
Zębatka: Dartmoor Sting 36 T
Pedały: Shimano DX (SPD)
Łańcuch: jakis Sram 9b. niepamietam modelu
Napinacz: e*thirteen LS1
Przerzutki: Shimano 105
Manetki: Shimano XT
Kaseta: Sram PG-950
Koło przód:
Sun Rims S-type
Opona: Maxxis Crossmark(na zdjęciu) normalnie wg. warunków
Dętka: Maxxis welterweight
Koło tył:
Piasta: czerwona :D
Sun rims MTX 33
Opona: Maxxis Crossmark(na zdjęciu) normalnie wg. warunków
Dętka: Maxxis welterweight
Kierownica: Truvativ Boobar
Hamulec przód: Avid Code 2009
Hamulec tył: Avid Code 2009
Modyfikacje: 6 biegów plus podkładki dystansowe, mostek odwrócony do góry nogami
waga: okolo 18 kg
Rower nigdy by nie powstał gdyby nie wsparcie i uprzejmość sklepu www.CYKLOTUR.com za co z tego miejsca dziekuję.
team www.CYKLOTUR.com
-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
-
- Posty: 1373
- Rejestracja: 22.06.2005 20:04:12
- Lokalizacja: Szczecin gg:8609293
- Kontakt:
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 21.02.2009 22:41:12
- Lokalizacja: sosnowiec
- Kontakt:
moze poprostu bierzesz stare gripy przykręcane i naciągasz na nie zwykłe gumy za 10 zł?:D bynajmniej na moj rozum to tak działa:) a jeśli tak to powiedzcie mi taką rzecz... nie przesuwa się to? w sensie czy guma ładnie przylega?.proXof pisze:.proXof
sprzedam buty shimano MP90![url]http://allegro.pl/show_item.php?item=2041896325[/url]
.proXof
Gdy Twoje stare gripy przykrecane obejmami np. dartmoor, prodigy itp (te które kosztują koło 30 zł) są wytarte to zcinasz, zeskrobujesz nożem pozostałą na nich gumę aż pozostanie Ci sama plastikowa rurka.Następnie kupujesz gripa jakiegos za 10 zł w odpowiadającym Ci wzorze i kolorze, docinasz w razie potrzeby i naciągasz go na rurke. Proponuje co jakiś czas polewać wnętrze gripa wodą aby zmniejszyc tarcie, bo on bardzo cięzko i powoli nachodzi na tą rurke.Najlepiej z jednej strony nalożyć tą obejmę, postawić gripa na ziemi złapać mocno i naciągać w dół. Zaleta tego gripa jest to ze jest tani i gruby(jak ktos ma duże dłonie).
Gdy Twoje stare gripy przykrecane obejmami np. dartmoor, prodigy itp (te które kosztują koło 30 zł) są wytarte to zcinasz, zeskrobujesz nożem pozostałą na nich gumę aż pozostanie Ci sama plastikowa rurka.Następnie kupujesz gripa jakiegos za 10 zł w odpowiadającym Ci wzorze i kolorze, docinasz w razie potrzeby i naciągasz go na rurke. Proponuje co jakiś czas polewać wnętrze gripa wodą aby zmniejszyc tarcie, bo on bardzo cięzko i powoli nachodzi na tą rurke.Najlepiej z jednej strony nalożyć tą obejmę, postawić gripa na ziemi złapać mocno i naciągać w dół. Zaleta tego gripa jest to ze jest tani i gruby(jak ktos ma duże dłonie).
team www.CYKLOTUR.com
Rasty
Boxxer 2010 bardzo dlugo się dociera, znacznie dlużej niż starsze modele. Jeśli chodzi o jakosc i charakterystyke tłumienia to nie widze różnicy pomiedzy 2010 a 2009(moj poprzedni aromatyzator
) Myślę, że mój jest już prawie dotarty, byłem na nim może z 5 razy w górach. Po wyjęciu z pudła obowiązkowo rozebrać i przesmarować i uzupełnić wszedzie olej wg. manuala, na uczelki ładnie judy butter nałożyc. Nowe są sztywniejsze odczuwalnie niz starsze modele. Jesli chodzi o porównanie do teama, to nie jeździlem na nim na zadnej trasie, ale znajomy go ma i tylko tak jeździlem i naciskalem, wiec nie potrafie porównac pracy w terenie. Team dziala lekko inaczej, mysle, ze lepiej, ale nie wiem czy to lepsze dzialanie jest warte dokładania tylu pieniedzy, pewnie tak,jak masz kase to bierz teama. Mi boxxer race wystarcza jak narazie, wole nie badac jak dziala co innego bo pozniej bede myslal ze jak slabo jeżdze to przez sprzet,a tak wiem ze musze pracować nad soba.
Boxxer 2010 bardzo dlugo się dociera, znacznie dlużej niż starsze modele. Jeśli chodzi o jakosc i charakterystyke tłumienia to nie widze różnicy pomiedzy 2010 a 2009(moj poprzedni aromatyzator

team www.CYKLOTUR.com
Renio, gdybym miał kase, nie zastanawiałbym się
Chodzi mi poprostu o to, czy jest tak jak wiele osób mówi - niby fatalnie działa, niby gorszy masakrycznie od Teama, czy może jednak jest świetnym amorkiem za tę cene, a wypowiedzi o nim konstruują ludzie dla których każdy szczególik jest ważny i tylko FOX 40-stka spełnia ich oczekiwania. Co Ty o tym sądzisz?

;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości