Marzocchi 55 2011 - dwie półki

topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Marzocchi 55 2011 - dwie półki

Post autor: topick »

sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Kombinują pewnie konkurencję dla dwupółkowego Domaina, ale jak dla mnie trochę dziwny taki powrót do korzeni - po co komu w dzisiejszych czasach dwie półki przy 170 mm skoku...?
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

Slyszalem, ze to jednak ma byc 180mm +ok 2,8 kg
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Czyli w sumie można uznać, że to amor na MegaAvalanche i trasy typu Canberra :roll: Ciekawe, czy będzie się nazywał 555 ;)
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

trochę lepsze zdjęcie (coś kojarzę ze było też na pb jakiś czas temu).
Obrazek

ogólnie dziwny pomysł, niezgodny za bardzo z obecnymi trendami (sterówki 1,5-1,125 dla poprawy sztywności a nie pakowanie dodatkowej półki) :wink:
osato
Posty: 449
Rejestracja: 24.08.2008 07:43:45
Kontakt:

Post autor: osato »

wygląda oldschool'owo, pozatym 2 pólki na tyle skoku?
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Takie coś pewnie będzie używane w teamach jeżdżących na marzo w dh. Skoro teamowi speca czasem wystarcza sx z boxxerem, to czemu by nie dać lekkiego 555rc3 ti :P
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

ale brzydal
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

przypomina Juniora T z 2003 roku

Ogolnie fajny amor do sztywniaka by byl
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Czyżby koniec trendu przerośniętych jednopółek? Yeah! :D
Impus
Posty: 673
Rejestracja: 24.01.2008 14:32:27
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Impus »

Jak dla mnie amor całkiem ok. Sam mam 170 na 2 półkach w sztywniaku i nie narzekam. Ale w tym 55 półki mogłyby być nieco niższe
matuff
Posty: 18
Rejestracja: 05.11.2008 15:16:23
Lokalizacja: Świnoujscie
Kontakt:

Post autor: matuff »

Myślę, że do enduro mógłby być bardzo fajnym amorem. Wtedy regulowany skok 130 - 170 nabiera sensu.
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Wg mnie super sprawa. Lekko i nawet niezła praca powinna być.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

michalnz pisze:Wg mnie super sprawa. Lekko i nawet niezła praca powinna być.
Taa, zaczyna się ocenianie pracy na podstawie zdjęcia prototypu (tylko czekać na werdykt dot. wytrzymałości)...

Jakoś praca zwykłego 55 nie spotkała się ze specjalnymi pochwałami (nawet w topowych odmianach), mógłbyś wytłumaczyć co druga półka miałaby tu zmienić...?
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

osato pisze:pozatym 2 pólki na tyle skoku?
Bardzo dobre rozwiązanie do enduro i mini DH :)
Niema się co dziwiś 2-półką z takim skokiem bowiem Spec już trochę temu wprowadził do swojego roweru Enduro SL dwukółkę mającą 150mm skoku.
Jest to amor Specialized Future Shock e150SL.
miki_ck pisze:sterówki 1,5-1,125 dla poprawy sztywności a nie pakowanie dodatkowej półki
Większość ram zwłaszcza z mniejszym niż 200 skokiem nie ma główki 1.5" dlatego 1.8" jest bardziej uniwersalnym eozwiązaniem.

A tak przy okazji to widzę po pokrętle że w lewej goleni znajduje się tłumik ATA, czyli prawdopodobnie skok będzie regulowany.
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

nowy Junior, prawy korek wygląda dokładnie jak hscv w 888, a lewy to może jakaś eta czy nawet ata patrząc po masie, na pewno ciekawa opcja, jeśli cenowo będzie nawiązywać do Juniora (jak to jest zapowiadane u konkurencji w domaine triple) to będzie bardzo fajny amor.
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

Wooyek pisze:Taa, zaczyna się ocenianie pracy na podstawie zdjęcia prototypu (tylko czekać na werdykt dot. wytrzymałości)...

Jakoś praca zwykłego 55 nie spotkała się ze specjalnymi pochwałami (nawet w topowych odmianach), mógłbyś wytłumaczyć co druga półka miałaby tu zmienić...?
Dłuższe sprężyny lepiej pracują, mają lepszą charakterystykę. Powinieneś o tym wiedzieć?
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

michalnz pisze:Dłuższe sprężyny lepiej pracują, mają lepszą charakterystykę.
O, bardzo ciekawe stwierdzenie, mógłbyś rozwinąć? :)

Ciekaw też jestem, jaka jest różnica w długości sprężyn np. między Juniorem a 66 z takim samym skokiem.

Że nie wspomnę o tym, że 55 był krytykowany za stosunkowo słabą pracę również w wersjach powietrznych...
michalnz
Posty: 1156
Rejestracja: 29.10.2009 19:54:21
Lokalizacja: Nowy Żmigród/Krakow
Kontakt:

Post autor: michalnz »

55 nie wiem mi tam starcza jak sie przejechałem, dla mnie ok nie jetem prosem. Dłuższa sprezyna jest bardziej czuła nie wiem jak to sie tłumaczy ale z tego co wiem tak jest, ugina się bardziej równomiernie, na moje może każdy zwój przenosi stosunkowo mniejsze siły gdzie może być ta sprężyna bardziej miekka i bardziej czuła. Oczywiście to IMO.
michalnz.pinkbike.com
www.nocuje.net
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość