Totem Solo Air vs rc3 vs rc2x

psycho144
Posty: 437
Rejestracja: 01.01.2006 19:44:01
Lokalizacja: Ślonsk
Kontakt:

Totem Solo Air vs rc3 vs rc2x

Post autor: psycho144 »

Pozwole sobie zalozyc temacik odnosnie amora do 'lekkiego' fr
Solo Air - 1400zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - w stanie idealnym
66 rc2x 2007 - 1400zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - w stanie idealnym - dosc malo spotykany model ( w wersji 1.5" )
66 rc3 2008 - 1100zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - takze w idealnym + 18 miesiecy gwary w gregorio
Ktory z powyzszej trojki bedzie najlepszym wyborem do intense'a ss ? osobiscie jestem za rc3 z 1 powodu - 300zl roznicy w cenie - a co za tym idzie , bede mial kase na korbe i rower skonczony ;)
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Ja brałbym Totka z solo, bezkonkurencyjny amor, może więcej zabawy przy dbaniu, ale jakże piękną pracą, niską wagą, i wyglądem wynagrodzi!
Hemp
Posty: 616
Rejestracja: 18.09.2006 22:35:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Hemp »

Zdedydowanie 66 rc2x ! jak masz jeszcze wersje na 1,5 to juz w ogole kozak.
Mialem 66 rc2x teraz mam 888 rc2x wc i jestem mega zadowolony.
Praca w zaleznosci od tego co lubisz mnogosc regulacji i duza odporonosc na uszkodzenia, do tego bezawaryjnosc i landy wyglad :D

Dla mnie zdecydowanie rc2x ;]
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

psycho144 każdy chwali co ma, więc bez sensu jest 3/4 odpowiedzi. Powinni się wypowiadać tylko Ci którzy mieli na własność oba amory i je testowali wystarczająco długo.
ablee
Posty: 1157
Rejestracja: 16.11.2005 10:50:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ablee »

Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje.

Kupuj Totema, na 99% będziesz z niego zadowolony, serwis jego jest prosty i trwa do 5 min. z umyciem dłoni. Ja już 3 sezon kasuje go i raczej nie planuję go zmieniać.
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

Hemp pisze:mnogosc regulacji i duza odporonosc na uszkodzenia, do tego bezawaryjnosc i landy wyglad
Urzekła mnie twoja historia :lol:


psycho144 Totem SA
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

Rajder pisze:Powinni się wypowiadać tylko Ci którzy mieli na własność oba amory i je testowali wystarczająco długo.
A więc z dwóch Totem vs. 66 rc2x - zdecydowanie Totem !! z rc3 nie miałem do czynienia więc się nie wypowiem.
Każdy kto jeździł na 66 rc2x chwali go pod niebiosa a gdy ugiął Totka na parkingu to słysze opinie "blee, słaba praca itp" :)
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Hemp
Posty: 616
Rejestracja: 18.09.2006 22:35:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Hemp »

ablee Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje.

Rozumiem ze testowales tylko na parkingu skoro tak twierdzisz, pokrec troche takimi czerwonymi korkami, ktore sa na koronie po lewej i prawej stronie i zobaczysz ze marz nie tylko na parkingu daje rade :) aha jest jeszcze jedno takie czerwone pokretlo na dole.
psycho144
Posty: 437
Rejestracja: 01.01.2006 19:44:01
Lokalizacja: Ślonsk
Kontakt:

Post autor: psycho144 »

temat zalozylem dlatego , gdyz sprezyna>powietrze i ciezko mi cos stwierdzic o amorach ktorych w zyciu w reku nie mialem - dlatego poszukuje opinii od osoby ktora uzywala 2 amory z ww. wymienionych :)
Rc2x - kultowy i idiotoodporny model , mnogosc regulacji, najlepszy model mz, jednak konstrukcja juz nie taka nowa
Solo air - wiadomo - totem , lekki , mnogosc regulacji , troche grzebania przy nim
rc3 08 - duza nie wiadoma , przeciwiesntwo rc2x pod wzgledem charakterystyki pracy...

wiec jak widac :) ciezko
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

psycho144 pisze:troche grzebania przy nim
jak już ablee wspomniał wymiana oleju trwa chwilę
Romo
Posty: 218
Rejestracja: 06.11.2006 17:31:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Romo »

ablee Łukasik w tamtym roku wygrał klasyfikacje generalną w HT. A na czym jeździł? Wyobraź sobie , że na głupiejącym w terenie 66 rc2x :|. Jak dla mnie Totem przede wszystkim ma przewagę jeśli chodzi o wagę i może faktycznie troche lepiej chodzi w górach. Ale wytrzymałość , solidność i rzadkość serwisowania to równie ważne argumenty przemawiające za 66.
Pozdrawiam
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

Romo waga, praca, wytrzymałość, solidność i prosty serwis to argumenty przemawiające za totemem :mrgreen:
Romo
Posty: 218
Rejestracja: 06.11.2006 17:31:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Romo »

Hellraiser w wytrzymałości i solidności wykonania 66 ma przewagę. A w 66 serwis nie dość, że serwis jest tak samo prosty jak w Totemie to robi się go raz na rok. Tak jak napisałem w wadze Totem bije 66 na łeb , a w pracy już tak wielkiej różnicy nie ma jak w przypadku wagi.
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

Romo pisze:w wytrzymałości i solidności wykonania 66 ma przewagę
Gdzie Ty widzisz tą solidność wykonania :?:
Romo pisze:w 66 serwis nie dość, że serwis jest tak samo prosty jak w Totemie
sprawdź co to jest speed lube :wink:
Romo
Posty: 218
Rejestracja: 06.11.2006 17:31:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Romo »

Hellraiser przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość. Wiem co to jest speed lube, ale tak czy siak musisz to robić - w 66 nie. Poza tym co jakiś czas w Totemie wypada go rozebrać i przeczyścić uszczelki - w 66 nie. Brunoksem też wypada pryskać golenie w Totemie - w 66 nie jest to koniecznością. No i w Totemach lubią czasem puścić uszczelki, nie są tak wytrzymałe jak uszczelki Marcoka.
balfa2step
Posty: 313
Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: balfa2step »

Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje

Potwierdzam w 100%

4 lata uzytowania 3 modeli marcoka ( dirt jumper->Z1fr12005( hscv) -> superT(hscv))
Oraz 2 lata RS Lyrik solo air ( Lyrik jest poza konkurencją )
Dlatego proponuję zastanowić się na totemem (powiekszony lyrik)

Hellraiser przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość - jeżeli do tego typu zabaw są stworzone amory to baw się tak dalej , może na monsterze skończysz.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Kup sobie Totema, a potem wbijaj do starszych mojego kumpla po protezy. Kumpel dostanie więcej kasy od rodziców i postawi mi więcej picia. ;)

Jeżeli nie masz do wyboru RC3 '10 to RC2X.
Romo
Posty: 218
Rejestracja: 06.11.2006 17:31:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Romo »

balfa2step nie bawie sie w walenie kameniem o amor, tylko jeśli amor ma być używany w górach to trzeba liczyć się z glebami. Amor pewnie nie bedzie używany w enduro tylko DH/FR , a tu siłą rzeczy są regularne wywrotki i sprzęt się niszczy. Budowa dolnych goleni w Totemie jest naprawdę delikatna (ścianki są naprawde chudziutkie), golenie w 66 to zupełnie inna bajka (są dużo masywniejsze). A o "głupieniu w terenie" już nie gadajcie , bo z Waszej opinii wynika ,że amor chodzi co najmniej drętwo a tak nie jest. Mission Control ma przewagę w pracy , ale ta przewaga nie jest tak duża jak mówicie i zdanie "Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje" jest troche bez sensu jeśli chodzi o tłumik RC2.
easy_rider_1
Posty: 665
Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: easy_rider_1 »

Romo pisze:przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość
Centrum testowe jaskiniowców, siedzą i napieprzają kamieniami w amortyzatory :lol:
ile amortyzatorów tak przetestowałeś 10, 100, 1000
Romo pisze:Budowa dolnych goleni w Totemie jest naprawdę delikatna (ścianki są naprawde chudziutkie), golenie w 66 to zupełnie inna bajka (są dużo masywniejsze).
:shock:
jaka jest grubość ścianki w Totemie a jaka w 66 ? bo przyznam że nie wiem a Ty jak mniemam posiadasz takie informacje ?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości