Drop Off triple vs. Domain 302. Czyli co wybrać
-
- Posty: 473
- Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
- Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
- Kontakt:
Drop Off triple vs. Domain 302. Czyli co wybrać
Witam. Pytanko jak w temacie. ponieważ mam okazje kupić i to i to w bardzo atrakcyjnych cenach. tylko nie wiem którego wybrać. Proszę o pomoc., wady i zalety amorków
może pod ? >>> http://www.pinkbike.com/photo/6576525 

bierz domaina. jak wezmiesz 318 to nie zamykaj calkowicie kompresji mnie rozwalilo tlumik powrotu (poszedl przez niego olej ) - zamknalem do podjazdu i zapomnialem otworzyc do zjazdu.
dodatkowo uwazaj przy serwisie wypychajac tlumik powrotu (pretem, patykiem, czymkolwiek wypychasz) zeby nie uszkodzic uszczelki nad o-ringiem. u mnie sie ona poszarpala (prawdopodobnie taka byla jak kupilem) a tego nie da sie wymienic bo w domainach zestaw uszczelek jest wprasowany w golenie gorne. wymienny jest tylko oring.
Mimo ze w instrukcji do 318tki pisze: "remove seal head" nie da sie tego wyjac.
Po rozdupceniu domaina kupilem liryka. Ale tylko dlatego ze udalo mi sie kupic go w bardzo dobrej cenie. gdyby nie to kupilbym nowego domaina. Nowego dlatego ze balbym sie ze ktos sprzeda mi raz jeszcze takiego z poszrpana uszczelka.
Praca jest super. Jedyny problem to tylko ta niewymienna glowica + waga.
pilnuj zeby lagi byly wyczysczone po kazdym wypadzie, posmarowane olejem a uszczelki psiknij brunoxem. serwis korzystajac z instrukcji na stonie sramu bajecznie prosty
dodatkowo uwazaj przy serwisie wypychajac tlumik powrotu (pretem, patykiem, czymkolwiek wypychasz) zeby nie uszkodzic uszczelki nad o-ringiem. u mnie sie ona poszarpala (prawdopodobnie taka byla jak kupilem) a tego nie da sie wymienic bo w domainach zestaw uszczelek jest wprasowany w golenie gorne. wymienny jest tylko oring.
Mimo ze w instrukcji do 318tki pisze: "remove seal head" nie da sie tego wyjac.
Po rozdupceniu domaina kupilem liryka. Ale tylko dlatego ze udalo mi sie kupic go w bardzo dobrej cenie. gdyby nie to kupilbym nowego domaina. Nowego dlatego ze balbym sie ze ktos sprzeda mi raz jeszcze takiego z poszrpana uszczelka.
Praca jest super. Jedyny problem to tylko ta niewymienna glowica + waga.
pilnuj zeby lagi byly wyczysczone po kazdym wypadzie, posmarowane olejem a uszczelki psiknij brunoxem. serwis korzystajac z instrukcji na stonie sramu bajecznie prosty
jeśli brać pod uwagę konwersję dropoffa na juniora (4 sprężyny zamiast 1) to nie wiem czy tego bym nie wolał od 302, choć ten też przyzwoicie chodzi (2010, starszych nie znam )
Wszystko zależy jeszcze od stanu, szczególnie jak było dbane o domaina, mniej oleju = większe prawdopodobieństwo pozacierania środka.
Wszystko zależy jeszcze od stanu, szczególnie jak było dbane o domaina, mniej oleju = większe prawdopodobieństwo pozacierania środka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość