Manitou Travis Triple 203 Intresinc, a DH
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01.07.2010 14:19:30
- Lokalizacja: Marienwerder
- Kontakt:
Manitou Travis Triple 203 Intresinc, a DH
Witam co sądzicie o tym amorku co w temacie. Przeznaczenie DH czy nada się spokojnie czy lepiej kupić boxxer wc 2007/08.
http://www.flickr.com/photos/kujawskisebastian/
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01.07.2010 14:19:30
- Lokalizacja: Marienwerder
- Kontakt:
Jeżdżę na boxxie wc 2009 i moge Ci z czysym sumieniem polecić travisa intrinsic na którym jeździłem wcześniej. Za niewielką kasę można kupić amor który ma naprawde fajną pracę, sztywność i nie jeździ na nim pół Polski:). W dodatku często są na tytanowych sprężynach i nie ważą one aż tak dużo (chociaż i tak wiecej niż boxx team).
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
- Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
- Kontakt:
Nie wiem czy wniosę coś nowego do dyskusji na ten temat, bo sam od niedawna jestem szczęśliwym właścicielem Travisa... Nie mam za bardzo dużego porównania do innych amorów, bo wcześniej jeździłem tylko jedno-półce od marzoka, ale pozytywnie mnie zaskoczył w górach (wierchomla)... Przy regulacji twardości i tłumienia do połowy wszystko bardzo fajnie chodziło i dobrze ogarniał wszystkie przeszkody na trasie. Z tą sztywnością to też nie jest mit...
2015 set - Intense Socom FRO + Manitou Revox PRO + Boxxer RC 2012
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01.07.2010 14:19:30
- Lokalizacja: Marienwerder
- Kontakt:
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Manitou Travis Triple 203 Intresinc, a DH
Dodam coś od siebie, bo ujeżdżałem dwa marcochy dwu półkowe i jak przesiadłem się na Travisa to nadziwić się nie mogłem skąd ta moda na włoskie amortyzatory.
To jak pisali Koledzy powyżej płynna praca ale naprawdę działające regulacje a nie jak w marcochach "drunszlak" zanurzony w oleju.
A najważniejsze, że Travis rozpoznaje kierunek wektora siły - czyli nie jest tak czuły na zmianę położenia ridera jak to się niestety dzieje w marchochach.
Co do porównania do Boxxera to tegoroczne są lepsze od Travisa tylko lepszym tłumieniem szybkich uderzeń, to tzw, technologia Black Box - obecnie standardowo a poprzednio jako tuning dla zawodników. I jeszcze jedno dla cięższych riderów Travis to nie tylko większa sztywność ale i dużo większa odporność mechaniczna = Boxxer jest w tym względzie delikatny.
To jak pisali Koledzy powyżej płynna praca ale naprawdę działające regulacje a nie jak w marcochach "drunszlak" zanurzony w oleju.
A najważniejsze, że Travis rozpoznaje kierunek wektora siły - czyli nie jest tak czuły na zmianę położenia ridera jak to się niestety dzieje w marchochach.
Co do porównania do Boxxera to tegoroczne są lepsze od Travisa tylko lepszym tłumieniem szybkich uderzeń, to tzw, technologia Black Box - obecnie standardowo a poprzednio jako tuning dla zawodników. I jeszcze jedno dla cięższych riderów Travis to nie tylko większa sztywność ale i dużo większa odporność mechaniczna = Boxxer jest w tym względzie delikatny.
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
- Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
- Kontakt:
Znajomy od którego kupiłem Travisa rozwalił w nim tłumienie, bo gdzieś go na trasie ponoć mocniej dobił (usłyszane z opowieści) i mówił, że to przez sprężyny, które były dopasowane do wagi ok 70 kg, a on ważył dużo więcej... Tylko ja mam model z 180 cm skoku...Roman_Maxx pisze:I jeszcze jedno dla cięższych riderów Travis to nie tylko większa sztywność ale i dużo większa odporność mechaniczna = Boxxer jest w tym względzie delikatny.
2015 set - Intense Socom FRO + Manitou Revox PRO + Boxxer RC 2012
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Panowie, po pierwsze każdy amortyzator MUSI mieć sprężynę pod wagę konkretnego użytkownika i basta!
Pisząc, że Travis jest bardziej odporny mechanicznie, miałem na myśli wytrzymałość przy prawidłowej sprężynie, już dwukrotnie koledzy z dobranymi sprężynami po dużych lotach odkrywali pęknięcia na dolnych goleniach Boxxera. A i jeszcze jedno sztywność boczna, nie zależy od sprężyny. Wyższą sztywność Travis zawdzięcza podkowie umieszczonej odwrotnie niż w RS.
Pisząc, że Travis jest bardziej odporny mechanicznie, miałem na myśli wytrzymałość przy prawidłowej sprężynie, już dwukrotnie koledzy z dobranymi sprężynami po dużych lotach odkrywali pęknięcia na dolnych goleniach Boxxera. A i jeszcze jedno sztywność boczna, nie zależy od sprężyny. Wyższą sztywność Travis zawdzięcza podkowie umieszczonej odwrotnie niż w RS.
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01.07.2010 14:19:30
- Lokalizacja: Marienwerder
- Kontakt:
No to widzę sporo zwolenników trawisa i chyba się na niego zdecyduję:). Mam jednego na oku rocznik niby 2005 ale chyba one weszły w 2006 coś powiecie o tym czy warto takiego brać:), a czy Travisy od pierwszego triple intresinc miały ośkę na zamykacz?? I jeszcze jedno czy z wyglądu model TPC+ a intresinc się czymś różnią aby je jakoś rozpoznać po czymś. Bo jestem zainteresowany tym egzemplarzem http://allegro.pl/item1122181503_manito ... esinc.html
http://www.flickr.com/photos/kujawskisebastian/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość