Zacisk J3 a klamka J7
Zacisk J3 a klamka J7
Sprawa wygląda tak - ostatnio spierdzielilem klamke przy swoich Juicy 3, powstał centrymetrowy luz na tłoczku, przestała działać regulacja odległości, hamulec prawie całkiem stracił siłe. Jako iż najprawdopodobniej tłoczek ułamał się/pękł, nie chce mi się bawić z jego naprawą, a mam okazje kupić samą klamke od Juicy 7, powstaje pytanie - czy nie będzie problemu z takim miksem? Chce osiągnąć w miare przyzwoitą siłe hamowania, przynajmniej taką jaką posiada Juicy 3, no i odzyskać regulacje odległości klamki.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Ok Kondziu podłączam się do tematu skoro mowa o juicy 7.
Niech ktoś mi wytłumaczy ocb z tymi regulacjami w juicy bo nie ogarniam i to co mi tłumaczą w harfie totalnie nie współgra z tym co obserwuję u siebie.
Chodzi o tą całą regulację odległości klamki.
Pod klamką mamy śrubkę na imbusa którą jak niektórzy twierdzą reguluje się odlegość klamki od kierownicy, a tymczasem u mnie wkręcanie jej powoduje, że hamulec poprostu wcześniej łapie, ale po klamę muszę cały czas tyle samo sięgać paluchem, jak jest wykręcona mam poprostu pewien dystans na klamce którego pokonanie nie wywołuje praktycznie nic. Zakupiłem j7 carbon z głupią myślą, że tam będę w stanie uzyskać zbliżenie klamki do kierownicy, a tu tymczasem dupa. Kręcąc czerwonym pokrętłem widzę jak poprostu ta śrubka na imbusa pod klamką którą w j3 musiałem atakować kluczykiem wkręca się i wykręca czyli mam tą samą regulację tyle, że bez użycia w.w kluczka. W harfie tłumacza mi, że kręcąc tym pokrętłem zmieniam odległość klocków w zacisku i, że zmian na klamce nie powinienem obserwować, a jej odległość regulować tym imbusem
Ale pytam się jakim cudem skoro kręcenie tym czerwonym zmienia dokładnie w odczuciu na klamce to co w j3 kręcenie śrubka pod klamką?
Jest w j7 jakakolwiek regulacja odległości klamki czy nie ma?
Proszę o oświeceni.
Niech ktoś mi wytłumaczy ocb z tymi regulacjami w juicy bo nie ogarniam i to co mi tłumaczą w harfie totalnie nie współgra z tym co obserwuję u siebie.
Chodzi o tą całą regulację odległości klamki.
Pod klamką mamy śrubkę na imbusa którą jak niektórzy twierdzą reguluje się odlegość klamki od kierownicy, a tymczasem u mnie wkręcanie jej powoduje, że hamulec poprostu wcześniej łapie, ale po klamę muszę cały czas tyle samo sięgać paluchem, jak jest wykręcona mam poprostu pewien dystans na klamce którego pokonanie nie wywołuje praktycznie nic. Zakupiłem j7 carbon z głupią myślą, że tam będę w stanie uzyskać zbliżenie klamki do kierownicy, a tu tymczasem dupa. Kręcąc czerwonym pokrętłem widzę jak poprostu ta śrubka na imbusa pod klamką którą w j3 musiałem atakować kluczykiem wkręca się i wykręca czyli mam tą samą regulację tyle, że bez użycia w.w kluczka. W harfie tłumacza mi, że kręcąc tym pokrętłem zmieniam odległość klocków w zacisku i, że zmian na klamce nie powinienem obserwować, a jej odległość regulować tym imbusem

Jest w j7 jakakolwiek regulacja odległości klamki czy nie ma?
Proszę o oświeceni.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No na 100% musi ci się klamka ruszać jak obserwujesz to że pojawia ci się wolny skok lub znika. Kupiłeś nowe czy używane? Bo może coś nie tak jest już z samą klamką i dlatego nie rusza się.
Jeśli masz czerwone pokrętło do spółki z imbusową śrubką w klamce to powinieneś móc ustawić sobie niezależnie oddalenie klamki i wolny skok.
Jeśli masz czerwone pokrętło do spółki z imbusową śrubką w klamce to powinieneś móc ustawić sobie niezależnie oddalenie klamki i wolny skok.
Ok, wszystko jednak działa
Nie wiem jak ja to ostatnio robiłem... Martwi mnie tylko ta obracająca się śrubka podczas kręcenia tym czerwonym pokrętłem, ale gdy się ją kluczem przytrzyma jest ok.
Hamulce kupiłem nowe, ale właśnie wybieram się z nimi do serwisu bo zapowietrzone przyszły... ;/
Dzięki za pomoc

Hamulce kupiłem nowe, ale właśnie wybieram się z nimi do serwisu bo zapowietrzone przyszły... ;/
Dzięki za pomoc

wert w moich Juicy 7 też się kreci śrubka od regulacji odchylenia od kierownicy, to normalne taka jest zasada działania tej regulacji w połączeniu w regulacją Pad Contact
Polecam rozebrać klamkę, wtedy wszystko się wyjaśni, sam tak robię z każdym nowym sprzętem i dzięki temu wiem jak coś się psuje 


[S]Dartmoor Two6Player + Pike!!!
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Bike[url]http://tiny.pl/hgwxq[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości